Huomasikohan kukaan ylä-Satakunnassa että on aikalailla neliöhinta kohdillaan kun Arto myy pestin tiloja euron hintaan kun neliöitä kuitenkin yhteensä 870 neliöö ?? Ainakin täällä etelä-Suomessa hiukan höpistään eri hinnoista mutta kuinka sitä käyttöö sitten nykyään on itte muistan kyllä pestin ovella tuulalta monta kertaa sisäänpääsyä anelleeni ja yleensä kyllä päässeennikin baariin ;)
Pesti eurolla ??
14
1369
Vastaukset
- ei kai
onko pesti Arton ,en usko
- siis tä
eikös hotelli vaan oo Arton .Ent.ravintola Kössin.Vai oonko hiffannu jotain väärin?
- NOUSUKAS 1
NO OOT.!
- NOUSUKAS 1
NOUSUKAS 1 kirjoitti:
NO OOT.!
NO EIHÄN KIINTEISTÖVÄLITYS FIRMAKAAN YLEENSÄ OLE MYYTÄVÄN TALON OMISTAJA VAIKKA MYY TALOA.
- kunnontyöntekijä
Eipä tuo kallis ole ostaa mutta ylläpito onki sit jo toinen juttu...yhtiövastike 2700{kk:ssa. Ja kyllä, Arto myy. nämä kaikki tiiothan oli siinä ilmoituksessa.
- mlöpå
Kyllähän tuollaisesta kiviriipasta halusta eroon pyrkii. Siksi tuollainen nimellinen kauppahinta. Ilmeisesti mukaan tulevat velat mitä kohteessa todennäköisesti on kohtuullisen paljon. Ei todellakaan tyhjillään pitoa kenenkään lompsa kestä.
- Laiva
mlöpå kirjoitti:
Kyllähän tuollaisesta kiviriipasta halusta eroon pyrkii. Siksi tuollainen nimellinen kauppahinta. Ilmeisesti mukaan tulevat velat mitä kohteessa todennäköisesti on kohtuullisen paljon. Ei todellakaan tyhjillään pitoa kenenkään lompsa kestä.
Näin se menee, mutta eikö omistajana ole ollut muitakin? Ovat olleet varmaan fiksumpia ja jättäneet uppoavan bisneksen.
- hämärästi muistan
Laiva kirjoitti:
Näin se menee, mutta eikö omistajana ole ollut muitakin? Ovat olleet varmaan fiksumpia ja jättäneet uppoavan bisneksen.
eikö siin pitäny olla saarela juhana? ja kolmaskin vielä?
- Finito
hämärästi muistan kirjoitti:
eikö siin pitäny olla saarela juhana? ja kolmaskin vielä?
Oisko ollu Sampo ja tietenkin Kössi.
- english66
Finito kirjoitti:
Oisko ollu Sampo ja tietenkin Kössi.
Onko tuo Kössi se ex-kenkäjohtaja joka muutti jenkkilään ?
english66 kirjoitti:
Onko tuo Kössi se ex-kenkäjohtaja joka muutti jenkkilään ?
ai muuttanu koska??? ei o tainnu.....
- totta3000
zigi75 kirjoitti:
ai muuttanu koska??? ei o tainnu.....
Kyllähän Kössi on Geneveen muuttanu.
ja yhtiövastike n. 2500€/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398