Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ollut sairaslomalla masennuksen takia muutaman kuukauden. Sitä ennen opiskelin, mutta osoittautui vääräksi alaksi. Tällä työkokemuksella ei ole toivoakaan työllistyä vaikka halua olisi.
24.02.2016 14:46
Ja yhden narrkomaanin nähtyäsi tunnet heidät kaikki?
24.02.2016 11:02
En tiennytkään että Salma on myös laulaja. Ihan hieno skipale.
23.02.2016 20:31
Koska tieteellinen metodi on todettu parhaaksi keinoksi oikean tiedon saavuttamiseksi.
10.02.2016 12:49
Mistähän sinä tuollaiseen päätelmään olet päätynyt? Islam perustuu pitkälti samoihin satuihin kuin kristinuskokin, mutta on asenteiltaan vielä naisia alistavampi. Joten en pidä millään muotoa kristinuskoa parempana hömppänä.
Tuo harha voi syntyä siitä että koska kristinusko on enemmän läsnä suomalaisen elämässä kuin islam niin antiteistit pitävät siitä enemmän ääntä.
10.02.2016 12:42
Kaksi leukaa löytyy. Leuannostoja ei onnistu varmaan yhtään, mutta en ole kokeillutkaan aikoihin.
05.02.2016 17:10
Sanoisin ettei ole. Ilmeeni on varmaan aika perusvakava. Varmaan ujoille vähemmän tyypillistä tuollainen pilke. Tulkitsen sen itse sellaiseksi kujeilevaksi vaikutelmaksi. Olen kyllä saanut itsekin naiset nauraan silloin tällöin ja on kuvailtu myös rennoksi.
05.02.2016 17:08
En voi sanoa harrastavani. Mutta olen pyrkinyt tekemään kodista itseäni miellyttävän näköisen siinä määrin kun se köyhälle on mahdollista. On miellyttävät huonekalut, taulut, pari tunnelmavalaisinta jne. On se tärkeää että sisistus on omaa tyyliä, että tuntee olevansa kotona. Sitä pidän kuitenkin älyttömänä, että kaikki täytyy olla kuin jossain sisustuslehdessä.
05.02.2016 17:03
Tunteiden riepottelemia, harkitsemattomia ja helposti johdateltavia ainakin miesten suhteen.
11.11.2015 22:32
Mikään ei ole naisista (ja naisenmielisistä miehistä) tämän ärsyttävämpää. Tunteiden ja käyttäytymisen pitäisi pysyä mystisenä asiana josta saa kertoa, mutta jota ei saa selittää.
11.11.2015 22:25
Tunteiden riepottelemat ihmiset ovat lähempänä eläimiä kuin ne jotka pysähtyvät ajattelemaan miten ja miksi toimivat niin kuin toimivat.
11.11.2015 22:18
Minä taas nään tuon hyvin luonnollisena. Ihmisellä on kautta aikojen ollut tapa jakaa ihmiset ryhmiin "me" ja "he" ja harrastaa erilaisten syrjimistä. Tällaisen käytöksen juuret on todennäköisesti syvällä ihmismielessä. Mutta viisasta se ei silti ole.
11.11.2015 22:04
Luuletko ettei moni täällä valittava ole yrittänyt sitä muuttaa? Aika masokisti saa olla jos haluaa elää samaa paskaa vuodesta toiseen. Mutta kun mielenterveyspalveluistakaan ei ole kaikille apua. Toisia ei vaan ole tarkoitettu tähän maailmaan, mutta kuollakaan ei saisi.
11.11.2015 21:51
Ei helvetti noissa jutuissa ei ole mitään logiikkaa.
11.11.2015 21:21
Missinä on kyllä musta turha valittaa ulkonäön kritisoinnista kun ulkonäkö on se tärkein jollei ainoa kriteeri jolla missit valitaan.
11.11.2015 21:16
Yhden kerran istui jo nainen kotisohvalla ja olisi ollut halukas, mutta ei kerta kaikkiaan tehnyt mieli kun ulkonäkö ei miellyttänyt yhtään. Olen ollut huomaavinani silloin tällöin pientä flirttiäkin, mutta jos ihminen ei kiinnosta henkisellä tasolla yhtään niin en osaa viedä juttua eteenpäin. Ja vain hyvin harvat ihmiset ovat mielestäni kiinnostavia ja ne harvat henkisesti kiinnostavat eivät ole viehättäneet fyysisesti.
08.11.2015 16:15
Ihmiset ajattelevat kyllä usein liian rajoittuneesti kun puhutaan älykkyydestä. Toisille sitä on vaan matemaattis-looginen älykkyys ja toiset nostavat tunneälykkyyden ylikorostuneeseen asemaan. Pitäisi muistaa että kaikista älykkyyden osa-alueista on hyötyä eikä kukaan ihminen hallitse niitä kaikkia.
04.11.2015 18:22
Samaa mieltä. Valitettavasti suuri osa ihmisistä ei osaa ajatella ollenkaan omilla aivoilla vaan mennään sokeasti lauman mukana ja ollaan juuri sitä mieltä mitä lauma. Ja näitä löytyy ihan joka puolueesta. Ja sitten on vielä se ettei osata argumentoida ollenkaan vaan mennään heti henkilöhyökkäyksiin jos toisen ideat ei miellytä. Se on mahdotonta myöntää että toinen voi olla vaikka kuinka älykäs vaikka näkemykset on täysin vastakkaisia kuin itsellä.
04.11.2015 18:11
Lisäksi Halla-ahon tekstit on hyvinkin loogisen oloisia vaikka en ole monestakaan asiasta samaa mieltä.
04.11.2015 03:43
On se jännä että toisilla ihmisillä on niin kova tarve tuomita epämiellyttävät ihmiset tyhmiksi. Kyllä korkea koulutus myt mielestäni jonkinasteisesta perusälykkyydestä kertoo.
04.11.2015 03:41
29 / 30