Esim. minä en käy.
Ketkä eivät käy töissä?
32
115
Vastaukset
- Kilttiatm
En käy. Aamulla menen salille katsomaan peppuja.
- rumamaija
Millainen on kiltin mielestä hyvä peppu?
- Kilttiatm
rumamaija kirjoitti:
Kiinteä, kookas ja pantavan näköinen, joka saa liikettä housuissa aikaan.
- Kilttiatm
rumamaija kirjoitti:
Saa olla hieman löysäkin, joka saa housut pullistelemaan.
Käyn. Normiduuni 37,5h / vko.
- m-i-e-s
Osasit lukea, se on hienoa. =P (Tämä ketju ei ole tarkoitettu meille työssäkäyville. wink wink)
m-i-e-s kirjoitti:
Osasit lukea, se on hienoa. =P (Tämä ketju ei ole tarkoitettu meille työssäkäyville. wink wink)
Pure peppua :p <3
Riippuu siitä, lasketaanko opiskelu työksi.
- m-i-e-s
Olen kuullut sanonnan, koulu on lapsen työtä, joten ehkä. =)
m-i-e-s kirjoitti:
Olen kuullut sanonnan, koulu on lapsen työtä, joten ehkä. =)
Sovitaan niin. Kiitos kaikille veronmaksajille, että mahdollistatte "työni". :)
- Luolamadonna
Marrrnie kirjoitti:
Ilo on kokonaan puolellani. Tosin altruistina annan siitä kullekin osan.
(Hihitystä) - m-i-e-s
Marrrnie kirjoitti:
Ole hyvä. =) Maksat sen sitten (toivottavasti) takaisin, kun olen arkkuavaille valmis ja v-mäinen. Älä kumminkaan ota pahalla, se tulee korkeintaan johtumaan vaipoista ja niistä eritteistä vaippojen sisällä, kun en enää osaa tai kerkeä vessaan omatoimisesti. Niin ja ne muut tulevat opiskelijatkin tarvitsevat panoksesi.
- dfgdfgdfgdf
Mielelläni olisin käymättä töissä. Minä en ole niitä ihmisiä jotka sanovat että "mitä sitä sitten muka tekisi jos ei kävisi töissä?"-ihmisiä.
Ihmiset on niin aivopestyjä käymään töissä että eivät tiedä mitä tekisivät ajallaan.. Ei olisi varmaan pitänyt mennä vielä tänään töihin, olenkin vielä vähän pipi, uguu~ X___x
- Kilttiatm
Jaahas, joku kirjoitellut minun nikilläni. En ole salille menossa tänään enkä tykkää kookkaista pyllyistä.
- rumamaija
"enkä tykkää kookkaista pyllyistä"
No höh, juuri kun luulin että minäkin kelpaisin edes jollekulle :(
- miesten_KUNNIA
En käy töissä koska en saa korvaukseksi pillupalkkaa. Se on aivan sama tienaako 700e vai 2700e kuukaudessa jos sitä vittua ei ole joka ilta makuuhuoneessa tarjolla.
ENSIN pillupalkka, SITTEN työ! - Nnnaaiinenn
Ei tääl kukaan käy töissä. Noi vaan huijaa jotka väittää käyvänsä. Yötöissä varmaan käyvät.
- Luolamadonna
Tsot tsot
Nykyään työnteko ei ole niin tärkeää, palkankorotukset sen sijaan ovat.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Tsot tsot
Nykyään työnteko ei ole niin tärkeää, palkankorotukset sen sijaan ovat.
(Hihitystä)Tuolla logiikalla yöllä kirjoittelevat varmaan käyvät päivätöissä.
(Hihitystä)
- mies__86
Tällä hetkellä en käy mutta ennen pitkää on varmaankin pakko.
- missäkäydä
Kävisin mielelläni, jos töitä vaan olisi.
- komea_atm
En käy töissä. Haluaisin naisen, joka ei myöskään käy, niin voitaisi vaan naida kaikki arkipäivät. Viikonloppuna sitten aina palautuminen.
Olen ollut sairaslomalla masennuksen takia muutaman kuukauden. Sitä ennen opiskelin, mutta osoittautui vääräksi alaksi. Tällä työkokemuksella ei ole toivoakaan työllistyä vaikka halua olisi.
- rumamaija
Sama tilanne, mun ainoa työkokemus on sukulaisfirmasta, ja sen avulla ei ole töitä tärpännyt. Pakko senkin takia hakea jälleen opiskelemaan. Sinäkin voisit hakea opiskelemaan enemmän sua varten olevalle alalle.
rumamaija kirjoitti:
Sama tilanne, mun ainoa työkokemus on sukulaisfirmasta, ja sen avulla ei ole töitä tärpännyt. Pakko senkin takia hakea jälleen opiskelemaan. Sinäkin voisit hakea opiskelemaan enemmän sua varten olevalle alalle.
Juu, yritän keksiä mitä alaa sitä seuraavaksi kokeilis. Korkeakoulujen hakuaika lähestyy kovaa vauhtia.
ageless_stranger kirjoitti:
Juu, yritän keksiä mitä alaa sitä seuraavaksi kokeilis. Korkeakoulujen hakuaika lähestyy kovaa vauhtia.
Jaksamista molemmille. Ottakaa rauhassa aikanne parantumiselle.
- rumamaija
Marrrnie kirjoitti:
Niin siis en ollut sairaslomalla, vaan tuo tilanne etten saa töitä tällä kokemuksella (ja että olen vaihtamassa opiskelualaa). Ilmaisin ehkä asian epäselvästi. Kiitos kuitenkin.
Marrrnie kirjoitti:
Kiitos!
rumamaija kirjoitti:
Niin siis en ollut sairaslomalla, vaan tuo tilanne etten saa töitä tällä kokemuksella (ja että olen vaihtamassa opiskelualaa). Ilmaisin ehkä asian epäselvästi. Kiitos kuitenkin.
No mutta tsemppiä kuitenkin koulutushakuun! Mulle voi muuten laittaa viestiä Suomi24-sähköpostiin, jos haluaa jutella depressio- tai opiskeluasioista ja saada vertaistukea. :)
- eimullamuuta
En ole töissä. Töitä ei taida helposti saada. Olen päässyt vain kahteen haastatteluun vuoden aikana. No jotain pikku hommia ollut kun kaverit pyytänyt ja yks sukulainen on mua työllistänyt välillä puiden kaadolla ja puiden hakkaamisella ja pihahommillakin.
- Hämärän_rajoilta
En käy töissä. Toiveena olisi kyllä saada jotakin töitä, mutta saaminen ei näytä kovin todennäköiseltä. Kaikenlaista puuhastelua olisi kyllä nytkin enemmän kuin ehtii tehdä, mutta mistään niistä ei kukaan maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124