Mitä mieltä olette naisista joille asiat "vain tapahtuvat"?
"Asiat vain tapahtuivat"
20
141
Vastaukset
- Horolle_tapahtuu
HUORIA! Vittu ne on huoria!
- KulliKeijo71
En tiedä mutta ajattelen noin yleensä (tai ei se nyt niin mairittelevaa ole että "asiat vain tapahtuu") nyt asiaa siitä näkökulmasta siten, että jos haluaa päästä naisen kanssa seksti suhteeseen niin 99,9 tapauksista ei kannata puhua suoraan seksistä, vaan kierrellen korkeintaan, mielellään vain kehon kielellä kiihottaen, koska suorasta puheesta naisella tulee SYYLLISYYS SEKSIN AJATTELUSTA - TÄMÄ ON FAKTA FAKTA FAKTA FAKTA SANOIVAT EMANSIPOITUNEET NAISET ASIASTA MITÄ TAHANSA !!! NAISET KOKEVAT SYYLLISYYTTÄ JOS SEKSI "EI VAIN TAPAHDU" JA VETÄYTYVÄT KUOREENSA !!! USKOKAA KUN SANON TÄMÄN !!
- KulliKeijo71
Ja PS: tämä syyllisyys tulee luultavasti monimutkaisista vuosimiljardien aikana muotoutuneista hormonaalis-psykologis-kulturaalis psyykeen evoluutiossa sedimentotuneista lisääntymismekanismeista!!
Miehellä asia ei ole näin vaan asia menee näin aivot<---->kulli----->spermaa<---naisen vittu - Nnnainennnnn
Joo ihan totta puhut.
99% naisista kuvottaa mies joka tekee suosia seksiehdotuksia puhuen rivoja/ylipäätään seksistä.
Annan vain niille jotka osaa kääriä seksin rakkaudelliseen romanttiseen pakettiin. - 1319
Ainakaan mulla ei ole kyse syyllisyydestä vaan siitä, että haluan viimeiseen asti pitää itselläni mahdollisuuden perääntyä. En sovi kenenkään kanssa baarissa lähteväni panemaan, koska missä vaiheessa tahansa saatan muuttaa mieleni, eikä ole tapana lupailla sellaista mitä en aio pitää. Toki mä tiedän mitä parhaassa tapauksessa tapahtuu kun lähdetään samalla taksilla jatkoille. Mä en vaan koskaan lupaa etukäteen mitään ettei tartte sitten nolosti syödä sanojaan.
- Ucihih8
Romanttisia?
Ainakaan eivät ole laskelmoivia. Kyllähän se kertoo tietystä välinpitämättömyydestä, jos mieltää kulkevansa vain ajopuuna virran mukana. Aikuisella ihmisellä on kuitenkin viime kädessä vastuu omista tekemisistään.
- huvittavaa
"suorasta puheesta naisella tulee SYYLLISYYS SEKSIN AJATTELUSTA"
Tämä on totta, itse kun olin vielä aika tietämätön naisista niin ehdotin naiselle jota tapailin suoraan seksiä johon nainen tokaisi että "jos kysyy suoraan niin ei tee mieli, pitää vain alkaa koskettelemaan niin sitten alkaa".
Kai tämä on jonkinlainen naisen antilutkadefenssi. Harmi vaan että kaikkeen kuuluu se että miehen pitää osata lukea naisen ajatuksia. - RuskeaRitari
Kyllähän se vituttaa, kun naisen ei kovin paljoa tarvitse tehdä parisuhteen saadakseen. Kaikki tapahtuu juurikin "itsestään". Miehet käyvät esittäytymässä naiselle ja nainen valitsee parhaan ehdokkaan.
Elätte te kyllä niin omituisessa maailmassa, että huhhuh. Taustalla täytyy olla ihan sietämätön pelko; pettymisen pelko, kelpaamattomuuden pelko, hylätyksi tulemisen pelko, mikä lie. Kun vakuuttaa itselleen kuukaudesta ja vuodesta toiseen, että naiset ovat laskelmoivia (mutta kuitenkin asiat vain tapahtuvat niille - eikä tässäkään ole mielestänne mitään ristiriitaa) ja pahoja, niin ehkä se auttaa säilyttämään oman itsetunnon ja integriteetin. Toisaalta ei sen itsetuntoa kohottava vaikutus kyllä ainakaan tällä palstalla näy, päinvastoin, täällä on hyvin huonon itsetunnon omaavaa todella onnetonta (so. surullista) sakkia.
Mitä todellista tarkoitusta tuo "teorioiden" luominen oikeasti palvelee? Oletteko koskaan pysähtyneet miettimään sitä? Onko elämä oikeasti helpompaa, kun luokittelee asiat mustavalkoisiksi ja päättelee mielessään, että mitään ei kannata edes yrittää? Jos mitään ei kannata tehdä niin eikö kaikkein yksinkertaisinta olisi luovuttaa ja suunnata energia muualle, asioihin jotka tuottavat hyvää mieltä?- Fölkesöllkfdsfdsfds
Itse olen työelämä-ATM. Itse en pääse töihin vaikka yritän, en edes työhaastatteluihin. Omaan taitoja ja koulutusta mutta työn saanti vain ei natsaa, ei millään.
Parisuhdepuolella sensijaan olen menestyjä ja huolimatta persaukisuudesta, sosiaaliturvaan tukeutumisesta, elämänsisällön aneemisuudesta tunnun löytävän naisia hyvinkin helposti suhteisiin ja seksiin.
Niin työ kuin ihmissuhteetkin kuuluvat normaaliin elämän sisältöön ja kun on yhden puolen saanut kuntoon sitä väistämättä alkaa kiivetä maslown tarvehierarkiaa ylöspäin kuten pohjimmiltaan normaalin ihmisen kuuluukin. Minä tarvin työtä ja siitä koituvaa varallisuutta, joku toinen tarvii ihmissuhdetta kokeakseen elämänsä "kulkevan eteenpäin".
Helka pyytää nyt ihmisiä olemaan unelmoimatta ja pyrkimästä elämässä sellaisiin asioihin joiden tuntee elämäänsä kuitenkin kuuluvan. Elikkäs tuon logiikan mukaan minun pitäisi jättää kolmas alani opiskelematta ja alkaa syljeskellä kattoon ja haistattaa vitut sille ajatukselle että voisin olla se nettomaksajakin ja saada taskunpohjalle laillisesti muutakin kuin nukkaa? Fölkesöllkfdsfdsfds kirjoitti:
Itse olen työelämä-ATM. Itse en pääse töihin vaikka yritän, en edes työhaastatteluihin. Omaan taitoja ja koulutusta mutta työn saanti vain ei natsaa, ei millään.
Parisuhdepuolella sensijaan olen menestyjä ja huolimatta persaukisuudesta, sosiaaliturvaan tukeutumisesta, elämänsisällön aneemisuudesta tunnun löytävän naisia hyvinkin helposti suhteisiin ja seksiin.
Niin työ kuin ihmissuhteetkin kuuluvat normaaliin elämän sisältöön ja kun on yhden puolen saanut kuntoon sitä väistämättä alkaa kiivetä maslown tarvehierarkiaa ylöspäin kuten pohjimmiltaan normaalin ihmisen kuuluukin. Minä tarvin työtä ja siitä koituvaa varallisuutta, joku toinen tarvii ihmissuhdetta kokeakseen elämänsä "kulkevan eteenpäin".
Helka pyytää nyt ihmisiä olemaan unelmoimatta ja pyrkimästä elämässä sellaisiin asioihin joiden tuntee elämäänsä kuitenkin kuuluvan. Elikkäs tuon logiikan mukaan minun pitäisi jättää kolmas alani opiskelematta ja alkaa syljeskellä kattoon ja haistattaa vitut sille ajatukselle että voisin olla se nettomaksajakin ja saada taskunpohjalle laillisesti muutakin kuin nukkaa?Omituinen johtopäätös.
Jos ihminen on sitä mieltä, että naisten perseet haisevat paskalle, naiset ovat vastenmielisiä spermaviemäreitä, naiset eivät rakasta miestä eikä naista joka tapauksessa voi ikinä saada, niin eikö ihan oikeasti silloin kannattaisi suunnata energiansa muualle? Miten sinun työnhakusi liittyy asiaan? Sinä haluat päästä töihin ja teet ilmeisesti parhaasi päästäksesi sinne. Kirjoittajat, joihin viittasin, eivät tee mitään saadakseen naisen ja vihaavat naisia - silti he käyttävät vuosikausia elämästään kirjoittelemalla aiheesta. Mitä järkeä?- FranticWahanen
helka kirjoitti:
Omituinen johtopäätös.
Jos ihminen on sitä mieltä, että naisten perseet haisevat paskalle, naiset ovat vastenmielisiä spermaviemäreitä, naiset eivät rakasta miestä eikä naista joka tapauksessa voi ikinä saada, niin eikö ihan oikeasti silloin kannattaisi suunnata energiansa muualle? Miten sinun työnhakusi liittyy asiaan? Sinä haluat päästä töihin ja teet ilmeisesti parhaasi päästäksesi sinne. Kirjoittajat, joihin viittasin, eivät tee mitään saadakseen naisen ja vihaavat naisia - silti he käyttävät vuosikausia elämästään kirjoittelemalla aiheesta. Mitä järkeä?Otatko pääsiäisenä joskus ruskeaa munaa suuhun?
- tytötontyhmii
tyhmiä.
- FranticWahanen
Otin aamulla valkoisen munan suuhun, se vain tapahtui.
- m-i-e-s
Kaikkia asioita ei voi suunnitella alusta loppuun, joten on aivan normaalia, että jotkut asiat vain tapahtuvat.
Mikäli on täysin ehdoton, ei varmasti salli itselleen mitään, joten parempi olla pipo löysällä, kuin liian kireä nuttura, ettei edes veri kierrä päässä. Ihan positiivinen hyve, että jotkut naiset antavat asioiden tapahtua, muutenhan ei välttämättä tapahtuisi ikinä mitään. - Pitkäparta
Ärsyttääkös arvon naiset, kun naisen käyttäytyminen kvantifioidaan, teoretisoidaan ja tehdään näkyväksi? Lisäksi siitä (käyttäytymisestä) esitetään nokkelia ja osuvia konjektuureja!
Mikään ei ole naisista (ja naisenmielisistä miehistä) tämän ärsyttävämpää. Tunteiden ja käyttäytymisen pitäisi pysyä mystisenä asiana josta saa kertoa, mutta jota ei saa selittää.
Tunteiden riepottelemia, harkitsemattomia ja helposti johdateltavia ainakin miesten suhteen.
Eihän se liity naisiin mitenkään itsessään, vaan siihen että mies on osannut asiansa.
Ensin puhunut naisen kämpilleen ja sitten nilistänyt naiselta vaatteet päältä..No seuraavaks tulee tietysti se pano, jonka mies myöskin toteuttaa hyvin pitkälti.
-->Voidaan ihan hyvin todeta, että asiat todellakin vain tapahtui naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124