Minä nauran ExPUA:lle

765573

Mitä yhteistä on ExPUA:lla ja DarkFearilla? Molemmat kuvittelevat olevansa vakuuttavia raivoamisellaan mutta todellisuudessa molemmille vain naureteen heidän selkien takana (minä ainakin nauran) Ja se, että molemmat ovat raivoamisessaan ennalta-arvattavia ja sanavarastot suppeita.

Siitä syystä minä avasinkin sen "kiusataan joukolla ExPUA:a" -ketjun että pääsisin nauramaan hänen typerille viesteilleen, en sen takia että olisin halunnut kääntää kaikki palstalaiset häntä vastaan.

63

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex------PUA

"itte oot!!!" -defenssi/ matkiminen.
      Minä sanoin että tein paskahousutädistä darkkis kakkosen.

Ja tästä pääsemmekin alkuperäiseen pointtiin miten paskahousutäti kurpparaivotessaan toistelee samaa kaavaa: Ensin siihen osuu ja uppoaa, kurpparaivo alkaa, ja sitten puskista samat klisheet. Esim. Kuka on niin idiootti että yrittää jotain kerta toisensa jälkeen mitä toinen tietää tämän yrittävän? No tyhmä huora kuten sinä tietenkin! :D

Minun ei tarvitse tehdä muuta kun kumota hyökkäys tutulla tavalla, samalla paskahousutäti takoo päätään entistä kovempaan seinään. Ja nykyisin poraa kun saa aina samaan kysymykseen samaan vastauksen. No mitä oikein odotit aivoton kana?

Miltä muuten tuntuu olla tuollainen sairas paskahousu, joka vajoaa niin alas että ehdottaa joukolla kiusaamaan toista? Vielä kun ei itse pärjää? Jälleen yksi todiste punaisen pillerin puolesta: Ikäkriisiytyneet kurpat ovat sairaita ja tyhmiä, ja ainoa missä heistä on hyötyä on niiden huudattaminen ja tunnustusten esiinpuristaminen. Tällä kertaa niiden koulukiusaajamainen luonne. Sekä tietenkin joukkovoima: Kukaan ei totellut sinua säälittävä paskahousu! :D

Nytkin patologisena valehtelijana yrität selittää mustaa valkoiseksi, vedoten kurpparaivoklisheeseen eli tekonauruun. Olet kuin jokin rotta minun rakentamassa sokkelossani joka voit valita vain tarkasti rajaamistani vaihtoehdoista mitä teet seuraavaksi.

• Jännä-lover

Sinä ainakin olet ilkeä ja hyvin inhottava mies. Ei mikään ihme, että naiset eivät halua olla kanssasi. Kyllä tuollainen vihamielisyys näkyy päällepäinkin, sen vain huomaa... Jännämiehet sentään ovat kilttejä ja helliä naisilleen, vaikka muita miehiä vetävät pataan. Sellaisen kanssa onkin turvallista olla, koska tietää, että jos esimerkiksi sinä kävisit minun kimppuuni, niin jännämieheni hakkaisi sinut. Se olisi ihan oikein noin vihaiselle ja ilkeälle ihmiselle.

• Ex---------PUA
        Jännä-lover kirjoitti:

Sinä ainakin olet ilkeä ja hyvin inhottava mies. Ei mikään ihme, että naiset eivät halua olla kanssasi. Kyllä tuollainen vihamielisyys näkyy päällepäinkin, sen vain huomaa... Jännämiehet sentään ovat kilttejä ja helliä naisilleen, vaikka muita miehiä vetävät pataan. Sellaisen kanssa onkin turvallista olla, koska tietää, että jos esimerkiksi sinä kävisit minun kimppuuni, niin jännämieheni hakkaisi sinut. Se olisi ihan oikein noin vihaiselle ja ilkeälle ihmiselle.

Jännämiehet eivät ole kilttejä ja helliä. Tuo on rationalistoihamsterointia, missä teet jännämiehistä kilttejä ja kunkollisia sekä päinvastoin.

Ja minulla ei ole nyt eikä ole ollut koko vuonna naisista pulaa. Joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä.

Sen sijaan tämä avaus todistaa että kuulun hyviin ja kurpat pahoihin. Se mitä siis teen, on oikeutettua. Taistelua pahaa vastaan.

Esim. Tämä on arvovalinta: Tuetko lammasmaista koulukiusaajaa joka ei pärjää ilman ryhmäpainetta vaiko jotakuta joka on heikomman puolella ja jota autetaan koska se on oikein, mutta joka pärjää yksinkin?

Valinta on sinun.

• Ex------PUA
        Ex---------PUA kirjoitti:

Jännämiehet eivät ole kilttejä ja helliä. Tuo on rationalistoihamsterointia, missä teet jännämiehistä kilttejä ja kunkollisia sekä päinvastoin.

Ja minulla ei ole nyt eikä ole ollut koko vuonna naisista pulaa. Joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä.

Sen sijaan tämä avaus todistaa että kuulun hyviin ja kurpat pahoihin. Se mitä siis teen, on oikeutettua. Taistelua pahaa vastaan.

Esim. Tämä on arvovalinta: Tuetko lammasmaista koulukiusaajaa joka ei pärjää ilman ryhmäpainetta vaiko jotakuta joka on heikomman puolella ja jota autetaan koska se on oikein, mutta joka pärjää yksinkin?

Valinta on sinun.

Samoin, jännämiehesi ei hakkaisi ketään muuta kuin ehkä sinua. Minuun jos se koskisi, olisin ehkä pakotettu katkomaan sen kädet ja repimään pään irti. Sitä kutsutaan itsepuolustukseksi, mikä tuntuu olevan teille suurempi paha kuin hyökkääjänä toimiminen.

• 187cm

Valinta on sinun.

"Ja minulla ei ole nyt eikä ole ollut koko vuonna naisista pulaa."
        Kuinka monen palstalaisen arvelet uskovan tuon?

• Jännä-lover
        Ex------PUA kirjoitti:

Samoin, jännämiehesi ei hakkaisi ketään muuta kuin ehkä sinua. Minuun jos se koskisi, olisin ehkä pakotettu katkomaan sen kädet ja repimään pään irti. Sitä kutsutaan itsepuolustukseksi, mikä tuntuu olevan teille suurempi paha kuin hyökkääjänä toimiminen.

Sinä et tiedä jännämiehistä mitään. He ovat naisilleen kilttejä ja helliä kotona. Sitäpaitsi, ei hän sinun kimppuusi ilman syytä hyökkäisi, mutta jos itse hyökkäisit minun kimppuun, tai jonkun muun hänelle tärkeän vaikka sanallisestikin, niin kyllä saisit katua. Sinun itsepuolustustaitosi ei hänen kaltaiseensa tehoa. Hän on sentään harrastanut ikänsä itsepuolustuslajeja, osaa myös käyttää terä- ja tuliaseita. Eikä noin ilkeä ihminen kuin sinä voi kuulua hyviin. Sinä olet paha. Olen huomannut useinkin, että ihmiset jotka ovat omasta mielestään hyviä, ja näyttävät kilteiltä ovat oikeasti pahoja. Kerrostaloissakin ne ilkeät muita vainoavat kyylääjät on aina kiltin ja vaarattoman näköisiä ja omasta mielestään jotain kilttejä oikeuden puolustajia. Kuitenkin ovat oikeasti pahoja ihmisiä, jotka vielä levittelee valheita ja vainoaa muita. Miten itsensä voi ylipäänsä määritellä täysin hyväksi ja kiltiksi? En minä ainakaan ajattele olevani mitenkään erityisen hyvä ja kiltti, vaikken ole koskaan ketään suoranaisesti satuttanut. En ole edes lapsena ajatellut olevani kiltti ja hyvä, vaikka todistuksessa käytösnumero oli aina kymppi ja sain hymytyttö -patsaankin, puolustin kiusattuja oppilaita ja olin kaikkien kaveri. Silti olen myös toisinaan paha ja ajattelen rumasti ja minun tekisi mieli vetää joitain ihmisiä lättyyn. Ei kovin kilttiä. Olen myös joskus rahapulassa varastanut kaupasta. Ei kovin kilttiä sekään.

• Ex------------PUA
        187cm kirjoitti:

"Ja minulla ei ole nyt eikä ole ollut koko vuonna naisista pulaa."
        Kuinka monen palstalaisen arvelet uskovan tuon?

Jokaisen. Etenkin niiden valkoritarien jotka saavat aisuriraiivokohtauksen, ja palstakurpat joiden ikäkriisistä parikymppisten nuorten naisten kanssa peuhaaminen muistuttaa.

Nämä reaktiot eivät tulisi, jos he eivät uskoisi.

• Ex------------PUA
        Jännä-lover kirjoitti:

Sinä et tiedä jännämiehistä mitään. He ovat naisilleen kilttejä ja helliä kotona. Sitäpaitsi, ei hän sinun kimppuusi ilman syytä hyökkäisi, mutta jos itse hyökkäisit minun kimppuun, tai jonkun muun hänelle tärkeän vaikka sanallisestikin, niin kyllä saisit katua. Sinun itsepuolustustaitosi ei hänen kaltaiseensa tehoa. Hän on sentään harrastanut ikänsä itsepuolustuslajeja, osaa myös käyttää terä- ja tuliaseita. Eikä noin ilkeä ihminen kuin sinä voi kuulua hyviin. Sinä olet paha. Olen huomannut useinkin, että ihmiset jotka ovat omasta mielestään hyviä, ja näyttävät kilteiltä ovat oikeasti pahoja. Kerrostaloissakin ne ilkeät muita vainoavat kyylääjät on aina kiltin ja vaarattoman näköisiä ja omasta mielestään jotain kilttejä oikeuden puolustajia. Kuitenkin ovat oikeasti pahoja ihmisiä, jotka vielä levittelee valheita ja vainoaa muita. Miten itsensä voi ylipäänsä määritellä täysin hyväksi ja kiltiksi? En minä ainakaan ajattele olevani mitenkään erityisen hyvä ja kiltti, vaikken ole koskaan ketään suoranaisesti satuttanut. En ole edes lapsena ajatellut olevani kiltti ja hyvä, vaikka todistuksessa käytösnumero oli aina kymppi ja sain hymytyttö -patsaankin, puolustin kiusattuja oppilaita ja olin kaikkien kaveri. Silti olen myös toisinaan paha ja ajattelen rumasti ja minun tekisi mieli vetää joitain ihmisiä lättyyn. Ei kovin kilttiä. Olen myös joskus rahapulassa varastanut kaupasta. Ei kovin kilttiä sekään.

Kyllä tiedän.

Ainoa mitä sinä teet, on että todistat pointtini siitä että olet kiimavittusi viemä elukka, joka et kykene ajattelemaan aivoillasi, vaan ainoastaan alapäälläsi, joten idioottimaiseen tapaan rationalisoit jännämiesten olevan kilttejä ja kunnon miehiä, sekä päinvastoin.

JA mitä tulee itsepuolustustaitoihin, niin naisia hakkavan jännämiehen on hieman eri asia tulla minua vastaann, joka olen tapellut bileissä, baareissa ja olen harrastanut myös itsepuolustuslajeja. Ei sillä että olisin erityistä tappelijatyyppiä, mutta se kertooo sen että olen valmis puolustamaan itseäni ja läheisiäni.

Jotain kuitenkin sinun henkisestä kehityksestä kertoo se, että ihannoit jotain väkivaltaista hullua.

Ja minä paha? :D Kyllä! Väkivaltaisen hullun bändärinä toimiminen kertoo että sinulla on arvostelukyky kyllä korkealla, etenkin moraalinen sellainen. Olet samanlainen saasta kuin se primitiivi joka ähkii päälläsi. Te molemmat olette pikemminkin turhaa elämää, jopa miinusmerkkistä sellaista.

Vaan, mikäpä tässä, palstatotuus on taas kerran todistettu oikeaksi. :)

• Jännä-lover
        Ex------------PUA kirjoitti:

Kyllä tiedän.

Ainoa mitä sinä teet, on että todistat pointtini siitä että olet kiimavittusi viemä elukka, joka et kykene ajattelemaan aivoillasi, vaan ainoastaan alapäälläsi, joten idioottimaiseen tapaan rationalisoit jännämiesten olevan kilttejä ja kunnon miehiä, sekä päinvastoin.

JA mitä tulee itsepuolustustaitoihin, niin naisia hakkavan jännämiehen on hieman eri asia tulla minua vastaann, joka olen tapellut bileissä, baareissa ja olen harrastanut myös itsepuolustuslajeja. Ei sillä että olisin erityistä tappelijatyyppiä, mutta se kertooo sen että olen valmis puolustamaan itseäni ja läheisiäni.

Jotain kuitenkin sinun henkisestä kehityksestä kertoo se, että ihannoit jotain väkivaltaista hullua.

Ja minä paha? :D Kyllä! Väkivaltaisen hullun bändärinä toimiminen kertoo että sinulla on arvostelukyky kyllä korkealla, etenkin moraalinen sellainen. Olet samanlainen saasta kuin se primitiivi joka ähkii päälläsi. Te molemmat olette pikemminkin turhaa elämää, jopa miinusmerkkistä sellaista.

Vaan, mikäpä tässä, palstatotuus on taas kerran todistettu oikeaksi. :)

No et kyllä todistanut muuta kuin olevasi ilkeä mies jolla ei rahkeet riitä sitten kuitenkaan tosipaikan tullen. Bileissä tapellut? Et varmaan saa paljoo kutsuja enää bileisiin... Ja helppohan se kännisiä on pieksää, jotka ei osais selvinpäinkään puolustautua. Mun mies on sentään raskassarjalainen, ikänsä lukuisia taistelulajeja harrastanut. Se jos sinä olet jotain kännistä vedellyt lättyyn ei ole mikään meriitti. Mun mies potkaisis sun pääsi irti kierrepotkulla. Se on niin iso että sen ulottuvuuskin on sitä luokkaa, ettei muut pysty kuin vain huitomaan vastaan, mutta voittaa toki itsensä kokoisetkin.

• Ex------------PUA
        Jännä-lover kirjoitti:

No et kyllä todistanut muuta kuin olevasi ilkeä mies jolla ei rahkeet riitä sitten kuitenkaan tosipaikan tullen. Bileissä tapellut? Et varmaan saa paljoo kutsuja enää bileisiin... Ja helppohan se kännisiä on pieksää, jotka ei osais selvinpäinkään puolustautua. Mun mies on sentään raskassarjalainen, ikänsä lukuisia taistelulajeja harrastanut. Se jos sinä olet jotain kännistä vedellyt lättyyn ei ole mikään meriitti. Mun mies potkaisis sun pääsi irti kierrepotkulla. Se on niin iso että sen ulottuvuuskin on sitä luokkaa, ettei muut pysty kuin vain huitomaan vastaan, mutta voittaa toki itsensä kokoisetkin.

Sinä sanot minua ilkeäksi, ja olet itse "jännä-lover"?! Ymmärrätkö miten idioottimaisesti tuo oli sanottu?

Olen tapelllut bileissä, mutta itsepuolustukseksi. Kahta jätkää vastaan samaan aikaan, ja ne saivat turpaan.

Ja sinun miehesi on naurettava läski, joka ei pärjää kuin sinulle.

Lisäksi osoitat tyhmyytesi ja pahuutesi ihmisenä taas kerran:
        Jos gorillasi olisi minua isompi, ja tulisi potkaisemaan minua päähän, niin sehän osoittaa vain minkälainen raukka kyseessä on.

Tämä todistaa sen, että sinusta on pahempi olla puolustautuja kuin hyökkääjä.

Minun ei tulisi mieleenikään mennä pienempiäni kiusaamaan.

Vain teidänlaiset "ihmiset" tekevät sellaista. Olet sairas.

Itse taas olen puolustanut ja mennyt keskellä tilannetta jossa mamut potki jätkää maassa.

Ja ihan tiedoksi ylä-asteen tasolle jäänyt "vähänkö jännä mopopoika"--kurppa, että kierrepotkulta on helppo puolustautua, ainankin kun tietää mitä toinen yrittää. Ja koska siinä toinen välillisesti kääntää selkänsä. Ja se on SUURI VIRHE.

Hidas läski joka siis yrittää potkaista päähän onkin vitsi, joka todennäköisesti on hyvin pian myös alimmaisena. Olen vienyt esim. ammatiportsarinkin maihin (mökkitappelu), ja se ei liikuttanut eväänsäkään kun oli otteessani.

Nuo näyttävät hojohojolajit toimivat televisiossa ja demoissa, mutta tosipaikan tullen sellaiset jätkät tapaavat tulla toisiksi. Oikea tappelu on aika vitun brutaalia puuhaa, ja kukaan täysijärkinen ei halua siihen.

• tarralenkkari666

Valinta on sinun.

Jos ei ole naisista ollut pulaa, niin olet jännämies. Tämän palstan sekokultin mukaan siis.

• Jännä-lover

Sinä sanot minua ilkeäksi, ja olet itse "jännä-lover"?! Ymmärrätkö miten idioottimaisesti tuo oli sanottu?

Olen tapelllut bileissä, mutta itsepuolustukseksi. Kahta jätkää vastaan samaan aikaan, ja ne saivat turpaan.

Jos gorillasi olisi minua isompi, ja tulisi potkaisemaan minua päähän, niin sehän osoittaa vain minkälainen raukka kyseessä on.

Itse taas olen puolustanut ja mennyt keskellä tilannetta jossa mamut potki jätkää maassa.

Ja ihan tiedoksi ylä-asteen tasolle jäänyt "vähänkö jännä mopopoika"--kurppa, että kierrepotkulta on helppo puolustautua, ainankin kun tietää mitä toinen yrittää. Ja koska siinä toinen välillisesti kääntää selkänsä. Ja se on SUURI VIRHE.

Hidas läski joka siis yrittää potkaista päähän onkin vitsi, joka todennäköisesti on hyvin pian myös alimmaisena. Olen vienyt esim. ammatiportsarinkin maihin (mökkitappelu), ja se ei liikuttanut eväänsäkään kun oli otteessani.

Nuo näyttävät hojohojolajit toimivat televisiossa ja demoissa, mutta tosipaikan tullen sellaiset jätkät tapaavat tulla toisiksi. Oikea tappelu on aika vitun brutaalia puuhaa, ja kukaan täysijärkinen ei halua siihen.

Sanooko sulle mitään kickboxing, krav maga ja vapaaottelu? Lähinnä tollasten kivojen harrasteiden parissa mun mies puuhastelee ja nyrkkeilyä, karatea ja erinäisiä budolajeja on opetellut jo pikkupoikana. Eikä ole läski vaan roteva, lihaksikas ja jäntevä 199cm pitkä mies ja erittäin nopea. Sillä on jo pituutensa ansiosta sellainen ulottuvuus ettei sen yleensä tarvi muuta kuin ottaa uhoajaa otsasta kiinni ja pidellä paikallaan ja uhoaja saa siinä huitoa ja potkia minkä ehtii, eikä ylety kumminkaan mihinkään. Eikä mun mies sua potkaisis päähän kuin vain jos ansaitset sen. Ja miten mun mies olisi raukka, jos isokokoisempana kuin sinä puolustaisi itseään tai esim. mua tai jotain muuta rakastaan, jos sinä nyt vaikkapa kävisit kimppuun? Saa kai isokokoinen mieskin puolustautua?

• Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Jos ei ole naisista ollut pulaa, niin olet jännämies. Tämän palstan sekokultin mukaan siis.

YTKM.

En tiedä onko se jännämies vaiko onko jännämies YTM.

Lähinnä siis siten, että olen aika katkeilematta harrastanut seksuaalisia suhteita, joko yhden yön tai tapailusuhteita.

En tiedä miten jännä sitten olen. Yritän hyödyntää sitä tietoa mitä minula on naisista mutta toisaalta olla oma itseni.

Punaisessa pillerissä on sellainen juttu, että siinä on sikäli ok olla oma itsensä, että siinä on ajatus että nainen valitsee, joten kun valinta on tehty, homma on siinä.

Ja on kyllä toiminut.

• Ex------------PUA
        Jännä-lover kirjoitti:

Sanooko sulle mitään kickboxing, krav maga ja vapaaottelu? Lähinnä tollasten kivojen harrasteiden parissa mun mies puuhastelee ja nyrkkeilyä, karatea ja erinäisiä budolajeja on opetellut jo pikkupoikana. Eikä ole läski vaan roteva, lihaksikas ja jäntevä 199cm pitkä mies ja erittäin nopea. Sillä on jo pituutensa ansiosta sellainen ulottuvuus ettei sen yleensä tarvi muuta kuin ottaa uhoajaa otsasta kiinni ja pidellä paikallaan ja uhoaja saa siinä huitoa ja potkia minkä ehtii, eikä ylety kumminkaan mihinkään. Eikä mun mies sua potkaisis päähän kuin vain jos ansaitset sen. Ja miten mun mies olisi raukka, jos isokokoisempana kuin sinä puolustaisi itseään tai esim. mua tai jotain muuta rakastaan, jos sinä nyt vaikkapa kävisit kimppuun? Saa kai isokokoinen mieskin puolustautua?

Minulle on tuttua mm. thaiboxing, eli kyllä tiedän noi. Eipä siinä mitään, mitä tahansa noista lajeista kuka tahansa voi ryhtyä harrastamaan.

Mutta en ole koskaan törmännyt mihinkään seuraan, jossa pidettäisi erityisen hienona väkivallan ihannointia.

Se on ainoastaan teille sairaille elukoille, jotka ette ole yhteiskuntakelpoisia mitenkään. Te olette jonkun ala-asteelaisen karate-elokuvankatselijan tasolla, tai muuten päästänne pipejä.

Muutenkaan jännämiehet harvoin ovat mitään taistelulajipohjaisia, vaan pikemminkin niitä joita vastaan niitä lajeja joutuu käyttämään.

Jos siis miehesi (tai "mies"en pidä miehenä häntä joka käy heikompien kimppuun tai käyttää väkivaltaa ilman syytä) todella käy potkimassa porukka päähän, niin on kyllä kokemus noista lajeista varmasti aika ohut. Mutta kyllä tietysti sinunlaiseen elukkaan rehentely uppoaa. Niinkuin nyrkkikin, ja taas on kiimavittunsa viemä elukka elementissään.

Entä missä olen sanonut käyväni kenenkään kimppuun? Minähän tässä puhun itsepuolustuksesta, ja sinä puhut siitä kuinka usutat gorillasi minun kimppuun. (Pituus ei läheskään aina ole etu, samoin mainitsemissasi lajeissa ei ole kierrepotkua, ja jos tuollainen hessuhopo rupeaa sitä tekemään, menee siinä puoli tuntia kun se on ohi). Miksi valehtelet? Onko muukin valehtta mitä sanot?

• Jännä-lover-tunnustaa

Minulle on tuttua mm. thaiboxing, eli kyllä tiedän noi. Eipä siinä mitään, mitä tahansa noista lajeista kuka tahansa voi ryhtyä harrastamaan.

Mutta en ole koskaan törmännyt mihinkään seuraan, jossa pidettäisi erityisen hienona väkivallan ihannointia.

Se on ainoastaan teille sairaille elukoille, jotka ette ole yhteiskuntakelpoisia mitenkään. Te olette jonkun ala-asteelaisen karate-elokuvankatselijan tasolla, tai muuten päästänne pipejä.

Muutenkaan jännämiehet harvoin ovat mitään taistelulajipohjaisia, vaan pikemminkin niitä joita vastaan niitä lajeja joutuu käyttämään.

Jos siis miehesi (tai "mies"en pidä miehenä häntä joka käy heikompien kimppuun tai käyttää väkivaltaa ilman syytä) todella käy potkimassa porukka päähän, niin on kyllä kokemus noista lajeista varmasti aika ohut. Mutta kyllä tietysti sinunlaiseen elukkaan rehentely uppoaa. Niinkuin nyrkkikin, ja taas on kiimavittunsa viemä elukka elementissään.

Entä missä olen sanonut käyväni kenenkään kimppuun? Minähän tässä puhun itsepuolustuksesta, ja sinä puhut siitä kuinka usutat gorillasi minun kimppuun. (Pituus ei läheskään aina ole etu, samoin mainitsemissasi lajeissa ei ole kierrepotkua, ja jos tuollainen hessuhopo rupeaa sitä tekemään, menee siinä puoli tuntia kun se on ohi). Miksi valehtelet? Onko muukin valehtta mitä sanot?

No luoja... Kaikki mitä sanon on valhetta! Etkö muka ole huomannut, että trollaan erittäin läpinäkyvästi tällä nimimerkillä monessa ketjussa? Siksihän mulle ei edes vastata kommentteihini juuri koskaan, koska kaikki tajuaa että pelleilen. Tosiaankaan ole mikään jännämiehen nainen, en itseasiassa nainen ollenkaan. Kokeilin vaan kuinka kauan jaksat lässyttää paskaa, jos vastaan sun maailmankuvaan sopivalla tavalla, eli niin kuin käsityksesi mukaan kiimavittuinen elukka vastaisi. Mutta käsittääkseni vapaaottelussa kyllä on kierrepotku, vaikka mistä minä mitään tiedän. Tällainen 170cm laiha olmi, joka liikkuu lähinnä jääkaapin, tietokoneen, vessan ja sängyn välimaastossa.

• Mikäsikamies

"Olen tapelllut bileissä, mutta itsepuolustukseksi. Kahta pissistä vastaan samaan aikaan, ja ne saivat turpaan. Verta oli kaikkialla."

Tunsitko olevasi oikea mies silloin?

• Ex------------PUA
        Jännä-lover-tunnustaa kirjoitti:

No luoja... Kaikki mitä sanon on valhetta! Etkö muka ole huomannut, että trollaan erittäin läpinäkyvästi tällä nimimerkillä monessa ketjussa? Siksihän mulle ei edes vastata kommentteihini juuri koskaan, koska kaikki tajuaa että pelleilen. Tosiaankaan ole mikään jännämiehen nainen, en itseasiassa nainen ollenkaan. Kokeilin vaan kuinka kauan jaksat lässyttää paskaa, jos vastaan sun maailmankuvaan sopivalla tavalla, eli niin kuin käsityksesi mukaan kiimavittuinen elukka vastaisi. Mutta käsittääkseni vapaaottelussa kyllä on kierrepotku, vaikka mistä minä mitään tiedän. Tällainen 170cm laiha olmi, joka liikkuu lähinnä jääkaapin, tietokoneen, vessan ja sängyn välimaastossa.

Ja näin, nyt pääsimme tähän tuttuun "no mä vaan trollasin!!!!"-korttiin, minkä kurpat käyttävät heti kun on hävitty keskustelu.

Fakta on, että jos olisin hävinnyt tuon väännön, olisit jättänyt tuon sanomatta, ja mielipiteesi olisi ollut tällöin "hyväksytty".

Joka tapauksessa, asia merkitään pöytäkirjoihin, ja sieltä se merkitän ei lähde kulumallakaan!

• Ex------------PUA
        Mikäsikamies kirjoitti:

"Olen tapelllut bileissä, mutta itsepuolustukseksi. Kahta pissistä vastaan samaan aikaan, ja ne saivat turpaan. Verta oli kaikkialla."

Tunsitko olevasi oikea mies silloin?

Etkö keksi muuten sanomista vastaan, kuin laittamalla sanoja suuhuni ja kommentoimalla niitä?

Tosin, siitä annan plussan, että hymähdin tuolle mielikuvalle. >:)

• Se.peili

Etkö keksi muuten sanomista vastaan, kuin laittamalla sanoja suuhuni ja kommentoimalla niitä?

Mitäs nämä sinun "Eli myönnät että..." sitten ovat kuin sanojen laittamista suuhun?
        Mainostat itseäsi brutaalisen rehellisenä, mutta et pysty omia tekojasi kuitenkaan myöntämään. Näet tikun toisen silmässä, vaikka samaan aikaan itselläsi olisi suoranainen mäntytukki.

• Ex------------PUA
        Se.peili kirjoitti:

Mitäs nämä sinun "Eli myönnät että..." sitten ovat kuin sanojen laittamista suuhun?
        Mainostat itseäsi brutaalisen rehellisenä, mutta et pysty omia tekojasi kuitenkaan myöntämään. Näet tikun toisen silmässä, vaikka samaan aikaan itselläsi olisi suoranainen mäntytukki.

Ei se ole sanojen laittamista suuhun. Se on vain normaali johtopäätös mikä nousee esiin.

Mitä en pysty myöntämään? Mitä minun pitäisi myöntää?

• Se.peili

Ei se ole sanojen laittamista suuhun. Se on vain normaali johtopäätös mikä nousee esiin.

Mitä en pysty myöntämään? Mitä minun pitäisi myöntää?

On se. Manipuloit vastaajaa haluamaasi lopputulokseen laittamalla sanoja hänen suuhun. Et pysty myöntämään tekeväsi sitä samaa mistä syytät muita, esim henkilöhyökkäyksiä.

• Mikäsikamies

"Etkö keksi muuten sanomista vastaan, kuin laittamalla samalla mitalla takaisin ja kommentoimalla niitä?

Tosin, siitä hyvästä annan plussan ja pyllyä, siis jos sua vaan kiinnostaa, että hymähdin tuolle mielikuvalle. >:)"

No, kiitos, mutta ei kiitos :)

• Tähti--Silmä

Kyllä jännämiehet osaavat Rakastaa tulisesti :) he tuntevat syvemmin ja vihastuvat tulisesti jos antaa siihen aihetta.
      Yleensä syynä on mustasukkaisuus , eli tunteet leiskuvat voimakkaasti.
      Siinä moni mies joutuu tunteiden vuoristorataa naisensa kanssa jos sanat eivät riitä kertomaan mikä mättää.

• Jännä-lover

Juuri noin - he ovat niin tulisia ja tuntevat niin syvästi ja voimakkaasti.

• Tähti--Silmä
        Jännä-lover kirjoitti:

Ei ole aina helppoa olla mies :)
        Ymmärrän heitä kuitenkin vaikka he tekevät pahoja tekoja, joka on surullista molemmille osapuolille.
        Elämä on kuitenkin ihmisen parasta aikaa ;D
        Haavoista huolimatta ihminen voi kehittyä
        kehittää itseänsä paremmaksi ihmiseksi jos niin haluaa.

• Jännä-lover
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Ymmärrän heitä kuitenkin vaikka he tekevät pahoja tekoja, joka on surullista molemmille osapuolille.

No ei mun mies ole ikinä lyönyt naista, lapsia tai eläimiä. Päinvastoin, hän raivostuu jos kuulee että joku on satuttanut pienempäänsä. On "kouluttanut" montakin naisten ja koirien potkijaa.

• FranticWahanen
        Jännä-lover kirjoitti:

Mun suuhun tuli just ruskeaa ja tulista.

• Ex------------PUA

Ja taas palstatotuus on todistettu.

Eilen todistettiin se, että naiset ovat hypergamisia huoria, jotka syrjivät ja jopa vihaavat miehiä joista eivät voi hyötyä.

Kun taas tänään ohjelmassa on saastaiset kiimavittunsa viemät huorat, jotka eivät vaiin halua palkita pahaa seksillä, vaan he myös haluavat pitää huolta että se pääsee lisääntymään.

Tässä puhutaan pahuuden ruumiillistumasta, ja hyvän ystäväni Nallin pitäisi ottaa heidät uudelleenohjausleirille, tai suoraan perunakellariinsa.

• Tähti--Silmä
        FranticWahanen kirjoitti:

Mun suuhun tuli just ruskeaa ja tulista.

Hmmm. Ei mikään ihme jos on noin alhaiset pahat ajatukset päässä ;D

• Ex------------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Entä ne joille jännämiehet eivät ole antaneet mahdollisuutta samaan?

Esim. Breivik on jännämies. Moni nuori kuoli sinne saareen, ja mutta te kiimavitut reikä märkänä jonotatte hänet nussittavikseen.

Entä Josef Fritzl, joka piti omaa tytärtään seksiorjana? Ne kuluneet vuodet oli hyvä hinta siitä, että tämäkin rakkauskirje- ja p-magneetti on nyt jännä ja kostuttaa kiimavitun?

Olen sitä mieltä että jokainen joka himoitsee jännämiestä, tulisi mennä läpi saman minkä jännnämiesten uhrit. Jännämies itse viimeisenä. Tämä olisi oikeus.

• Tähti--Silmä

Entä ne joille jännämiehet eivät ole antaneet mahdollisuutta samaan?

Esim. Breivik on jännämies. Moni nuori kuoli sinne saareen, ja mutta te kiimavitut reikä märkänä jonotatte hänet nussittavikseen.

Entä Josef Fritzl, joka piti omaa tytärtään seksiorjana? Ne kuluneet vuodet oli hyvä hinta siitä, että tämäkin rakkauskirje- ja p-magneetti on nyt jännä ja kostuttaa kiimavitun?

Olen sitä mieltä että jokainen joka himoitsee jännämiestä, tulisi mennä läpi saman minkä jännnämiesten uhrit. Jännämies itse viimeisenä. Tämä olisi oikeus.

Breivik ja kaltaisesi ovat harhaluuloisia ja sairaita.

• Ex------------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Jännämiehet ovat siinä tapauksessa harhaluuloisia ja sairaita.

Vastaa nyt kysymykseen, ja ota kerrankin vastuuta, äläkä ole kiimavittusi viemä elukka joka ylläpidät pahuutta maailmassa, vaan tee parannus.

• FranticWahanen
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Hmmm. Ei mikään ihme jos on noin alhaiset pahat ajatukset päässä ;D

Ajatella, että ruskean munan sisältä tulee joskus valkoista, joskus taas valkoisen sisältä ruskeaa. Oletko miettinyt sitä? Itse vietän unettomia öitä sitä miettien.

• Tähti--Silmä

Jännämiehet ovat siinä tapauksessa harhaluuloisia ja sairaita.

Vastaa nyt kysymykseen, ja ota kerrankin vastuuta, äläkä ole kiimavittusi viemä elukka joka ylläpidät pahuutta maailmassa, vaan tee parannus.

Breivik ei ole jännämies vaan sairas.

• Ex------------PUA
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Breivik ei ole jännämies vaan sairas.

Se on jännämies, mutta ne ja niillä itseään nussittavat huorat ovat myös sairaita.

Itse asiassa Breivik vasta onkin jännämiesten jännämies! Paljon rankempi jätkä, kuin joku joka menee tuuppimaan kaveriporukassa jotain arkaa olmia.

• Tähti--Silmä
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Ei mun kommentti :(
        Vastaan illalla nyt kiire :)

• Jännä-lover kirjoitti:

Tunteiden riepottelemat ihmiset ovat lähempänä eläimiä kuin ne jotka pysähtyvät ajattelemaan miten ja miksi toimivat niin kuin toimivat.

• Oletsekopää

En ihmettelisi jos PULA tekisi Breivikit :(.

• Ex------------PUA

En tekisi.

En kannata itsensä ongelmiin hankkimista huorien takia ja sanon sitä muillekin.

Mutta ikävä kyllä, tiedän kyllä että Breivikit lisääntyvät huorien vuoksi sillä ensiksi ne syrjivät kilttejä ja kunnon miehiä, jotka sitten sekoavat ja kun he sekoavat ja pistävät porukkaa kylmäksi, alkaakin pillua tulla.

Kouluammuskelut ja muut ovat tämän seurausta.

Minä yritän estää sitä, mutta minkäs teet! Jännämiesten elukat vaativat että miehet tappavat viattomia, muuten ei saa pillua.

Tämä ketju on siitä todisteena.

Ne ovat pahoja jotka eivät ole väkivaltaisia hulluja ja murhaajia, ne taas ovat hyviä jotka kostuttavat kiimavitun. Siinä on niin suuri todiste naisen pahuudesta, että ei olla aiemmin palstalla edes nähty!

Joten, valitse puolesi.

• Onpasihme

En tekisi.

En kannata itsensä ongelmiin hankkimista huorien takia ja sanon sitä muillekin.

Mutta ikävä kyllä, tiedän kyllä että Breivikit lisääntyvät huorien vuoksi sillä ensiksi ne syrjivät kilttejä ja kunnon miehiä, jotka sitten sekoavat ja kun he sekoavat ja pistävät porukkaa kylmäksi, alkaakin pillua tulla.

Kouluammuskelut ja muut ovat tämän seurausta.

Minä yritän estää sitä, mutta minkäs teet! Jännämiesten elukat vaativat että miehet tappavat viattomia, muuten ei saa pillua.

Tämä ketju on siitä todisteena.

Ne ovat pahoja jotka eivät ole väkivaltaisia hulluja ja murhaajia, ne taas ovat hyviä jotka kostuttavat kiimavitun. Siinä on niin suuri todiste naisen pahuudesta, että ei olla aiemmin palstalla edes nähty!

Joten, valitse puolesi.

kenen puolella oikein olet? Tämän ketjun perusteella olet sellainen väkivaltainen ja kaikin puolin jännämies itsekin.

• Ex------------PUA
        Onpasihme kirjoitti:

kenen puolella oikein olet? Tämän ketjun perusteella olet sellainen väkivaltainen ja kaikin puolin jännämies itsekin.

Itsepuolustus ja toisten murjominen omaksi omaksi sairaaksi ilokseen tai vaistojensa ajamana, ovat kaksi eri asiaa.

Osa tappeluista joihin olen joutunut on olleet myös muiden puolustamista.

Joten, ihan vapaasti valitse puolesi: minun puoli vaiko arvaamattoman, väkivaltaisen elukan puoli?

Me kunnian miehet olemme täynnä kunniaa ja voimia!

• Aijjai

Itsepuolustus ja toisten murjominen omaksi omaksi sairaaksi ilokseen tai vaistojensa ajamana, ovat kaksi eri asiaa.

Osa tappeluista joihin olen joutunut on olleet myös muiden puolustamista.

Joten, ihan vapaasti valitse puolesi: minun puoli vaiko arvaamattoman, väkivaltaisen elukan puoli?

Me kunnian miehet olemme täynnä kunniaa ja voimia!

Sä olet sitten paljon ottanut nyrkkiä ja ollut pyöriteltävänä tuolla kaupungilla? Mahdatko enää edes näyttää ihmiseltä?
        Ootko usein ollut ensin leuka vääränä vittuilemassa ja sitten puolustamassa kunniaasi hakaten kun joku tarpeeksi pieni ja nössö onkin sanonut jotain poikkiteloista?
        Ja kun kaverisi on saanut jonkun maahan tappelutilanteessa, niin sinä tulet sieltä toisten selän takaa potkimaan jo valmiiksi murjottua maassa makaavaa.. onko se sitä kaverin puolustamista?

• Ex------------PUA

Jälleen yksi ketju, jossa on minun kauttani todistettu naisten pahuus:
      - Koulukiusaajamainen paskahousu yllyttää muita totuudenpuhujan kimppuun, kun ei itse pärjää, ja vielä valehtelee törkeästi teostaan "toisen kimppuun yllyttäminen ei ole toisen kimppuun yllyttämistä" - tosin tuolla karismalla ei ppaljoa massoja liikutella.
      - Naiset etsivät hengenheimolaistaan jännnämiehistä, jotka ovat järjestäin psykopaatteja, väkivaltaisia hulluja, raiskaajia ja kaiken kaikkiaan yhteiskunnan ehdotonta pohjasakkaa. Tätä naiset ylläpitävät ja levittävät.
      - Naiset ovat niin tyhmiä, että ihmettelevät miksi tulee turpaan jännämieheltä, mikä on kokolailla sama kuin että ihmettelisi miksi kyy puree. Niin nainen kuin jännämieskin ovat lähempänä eläintä kehitysasteeltaan, ja toimivat vain vaistojensa varassa.

• Jännä-lover

No säkö sitten haluat sekaantua eläimiin, jos me naiset ja jännämiehet ollaan elukoita? Eikö teidän ihmisten eli "kilttien ja kunnollisten" miesten kannata vaan pysyä erossa meistä eläimistä ja antaa meidän elää omaa elämää keskenämme? Eläkää te kiltit ja kunnolliset miehet sitten keskenänne. Meitä ei kiinnosta teidän asiat, miksi teitä kiinnostaa niin hirveästi meidän asiat?

• Ex------------PUA
        Jännä-lover kirjoitti:

No säkö sitten haluat sekaantua eläimiin, jos me naiset ja jännämiehet ollaan elukoita? Eikö teidän ihmisten eli "kilttien ja kunnollisten" miesten kannata vaan pysyä erossa meistä eläimistä ja antaa meidän elää omaa elämää keskenämme? Eläkää te kiltit ja kunnolliset miehet sitten keskenänne. Meitä ei kiinnosta teidän asiat, miksi teitä kiinnostaa niin hirveästi meidän asiat?

Teidät pitäisi asettaa samalla tavoin holhoukseen kuin elukat.

Samoin, jos muut elukat olisivat yhtä häiriintyneitä kuin te, niin ne olisivat saaneet jo nukutuspiikin kauan aikaa sitten.

• Jännä-lover

Teidät pitäisi asettaa samalla tavoin holhoukseen kuin elukat.

Samoin, jos muut elukat olisivat yhtä häiriintyneitä kuin te, niin ne olisivat saaneet jo nukutuspiikin kauan aikaa sitten.

No ala sitten murhaamaan kaikki jännämiehet ja kaikki naiset, niin saatte keskittyä toisiinne te oikeat ihmiset eli kiltit ja kunnolliset miehet.

• 765573

Mitä ihmettä? Avaan ketjun, menen ruokatunnilta neljäksi tunniksi takaisin töihin, tulen takaisin Suomi24:lle ja avaamaani ketjuun on ilmestynyt jo 29 viestiä :D Ja viestit sitä kun käsittelevät suurimmaksi osaksi jännämiehiä ja tappelua :D

• Tähti--Silmä

Ihan mielenvikasta settiä :(

• FranticWahanen
        Tähti--Silmä kirjoitti:

Ihan mielenvikasta settiä :(

Niin on, pitäisi jutella tärkeistä asioista, kuten siitä, minkävärinen muna on paras, valkoinen vai ruskea, ja löysänä vai kovana.

• Ex------------PUA

Kuulostaa siltä että sinulla on jännä elämä.

Se varmasti selittääkin miksi koet alemmuutta rinnallani. ;)

• Shyriyn

Niin on, pitäisi jutella tärkeistä asioista, kuten siitä, minkävärinen muna on paras, valkoinen vai ruskea, ja löysänä vai kovana.

"Löysänä vai kovana"? Taidat olla pieni vielä, joten en vaivaudu selittämään kysymyksesi typeryyttä 0_0

• marcjacobs

Kuulostaa siltä että sinulla on jännä elämä.

Se varmasti selittääkin miksi koet alemmuutta rinnallani. ;)

Ex-PUA, KUKAAN ei tunne alemmuutta rinnallasi. Ei ainakaan älyllistä. No, toki joku nuorempi ätmi voi uskoa kaatotarinoitasi ja ymmärtämättömyyttään tuntea hetkellistä kateutta ennen kuin seuraavana päivänä menee ulos ja kokee jotain rikastuttavaa, joten sillä poikkeuksella.

• FranticWahanen
        Shyriyn kirjoitti:

"Löysänä vai kovana"? Taidat olla pieni vielä, joten en vaivaudu selittämään kysymyksesi typeryyttä 0_0

Itse tykkään ottaa suuhun löysän valkoisen munan, minkä sinä?

• Shyriyn

Itse tykkään ottaa suuhun löysän valkoisen munan, minkä sinä?

No minusta sinä vaikutat kretiiniltä.

• FranticWahanen
        Shyriyn kirjoitti:

No minusta sinä vaikutat kretiiniltä.

Ok, mutta minkälaisen munan tykkäät ottaa suuhun? Mä otan välillä myös kovan valkoisen tai ruskean munan suuhun, se on vähän niin kuin kausisidonnaista.

• Ex------------PUA
        marcjacobs kirjoitti:

Ex-PUA, KUKAAN ei tunne alemmuutta rinnallasi. Ei ainakaan älyllistä. No, toki joku nuorempi ätmi voi uskoa kaatotarinoitasi ja ymmärtämättömyyttään tuntea hetkellistä kateutta ennen kuin seuraavana päivänä menee ulos ja kokee jotain rikastuttavaa, joten sillä poikkeuksella.

Osu ja uppos! :D

• äläitke

Naura sinä vaan.

• LopetaRäksytys

Expulla on katala, kateellinen naisille ja seurustelevilla ihmisille.
      Hänen inho paistaa pitkälle.
      Sen takia lietsoo naisvihaansa täällä palstalla.
      Älkää ruokkiko pahaa, näin vain vahvistatte hänen inhoansa, vihaa, jonka tarkoitus on aivopestä ihmiset uskomaan hänen pikku maailmaansa.
      Älkää. ruokkiko räksyttävää rakkia :(
      Ihan sairaalloista meininkiä :( täällä.

• Ex------------PUA

Joka vihaa, se uskoo minuun. ;)

• helgamies

ExPUA:n jutuissa on substanssia, ei naurata.

• Ex------------PUA

Kiitos.

Ja niinhän se menee, että aivottomat huoratkin osaavat tekonaurun, etenkin kun se on netissä niin helppoa, mutta entä vasta-argumentit? Niitä ei kuule eikä näe.

No, jokainen tietää syyn siihen.

• Iwhohavenothing

Itse alotin aikanaan 10-vuotiaana painin, sitten pari vuotta myöhemmin nyrkkeilyn ja vielä vuotta myöhemmin judon. Näissä kaikissa kilpailin aina 20 -vuotiaaks saakka. Judossa maajoukkuetasolla. Ohessa treenailtiin karate, taekwondo, hapkido ja kaiken maailman muiden ninjojen kanssa. Lajilla ei väliä, oli mukava matsata ja oppia eri lajien harrastajilta ja kilpailijoita. Siinä kehittyy pelisilmä.
      Mä pidän suurempana saavutuksena sitä, ettei mun ole koskaan tarvinnu tapella muualla kuin "kehässä", kuin sitä että oisin piessy jonkun muualla, vaikka onhan noita haastajia joskus ollukin. Kerran oon potkaissu yhden mörököllin alta baarijakkaran ja sen jälkeen tömäyttäny jalan sen naaman viereen lattiaan. Kysyin vielä, että "luuletko etten ois osunu, jos oisin halunnu ja luuletko ettet ois kuollu, jos oisin osunu?" Ei halunnu kukaan sen kavereistakaan riidellä sen jälkeen. Baarimikko oli entinen inttikaveri, joten ties mut rauhalliseks ja lungiks tyypiks normaalisti. Kukaan ei lentäny pihalle, eikä kenellekään jääny mitään jälkipolttoja. Joskus oon menny väliin yleisen turvallisuuden/viihtyisyyden takia tai puolustanu selkeesti heikompaa ja joka kerta ne on häipyneet muualle tappelemaan tai lähteneet eri teille. Ei mulle oo tullu enää vuosiin kukaan haastamaankaan, kai mun olemus on sellanen. Ja hyvä niin.
      Mut ei tuu ne "kiltit" tytötkään flirttailemaan, vaikka pitkään silmäilevätki, vaan lähinnä just ne "pahis"tytöt, joita "kovan" ja "pahiksen" olemus kiehtoo. En vaan itse välitä niistä, vaan kiinnostais just ne kiltimmät. Yleensä annan pakit niille tyrkyille ja saan itse varovaiset pakit niiltä kiltimmiltä. Ja se on huono niin.
      Ei siis sillä, etten sais naista, vaan en saa niitä, joita haluisin. Oon sit mieluummin ilman, kuin jossain tukisuhteessa. Mut emmä jaksa siitäkään naisia syyttää, ihan samanlaisia yksisilmäsiä pässejä ne on miehetki. Ja arvaatte varmaan mitä silmää tarkotan.

• Ex------------PUA

Ihan hyvä kirjoitus, ja vahvistaa pitkälti myös omakohtaista kokemustani.

Ne pahimmat riidanhaastajat yleensä on niitä, jotka on porukalla liikenteessä. Kun niiden pomon tai sen haastajan pistää ojennukseen, jäävät sitä seuraavat lampaatkin karsinaansa. Pahinta on jos se menee siihen, että jokainen on kimpussa. Miesylivoimaa ei voi yleensä voittaa. Ainakaan jos sitä on paljon. Toinen tyyppi on se yksinäinen psyko, joka pyöriii pitkin baaria hakemassa riitaa, se on jo aika harvinainen.

Ja nuo jännäjennat tosiaankin ovat sellaisia, että ne ihannoivat väkivaltaa niin pitkälle, että ne voivat jopa yrittää saada sinut tappelemaan niiden iloksi. Joten vaistosi on ihan oikeassa.. oikein teet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe