Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+siitä+tekee+turhaa+saati+lapsellista?
15.12.2018 23:19
Onhan+siinä+sinkkuudessa+puolensakin.+Mutta+kyllä+sitä+kerran+elämässään+voisi+kokeilla+parisuhde-elämääkin+jos+siihen+olisi+minkään+näköisiä+mahdollisuuksia.
07.11.2018 20:04
Yleisesti+ottaen+ei+ole+mitään+järkeä+uskoa+sellaiseen,+mistä+ei+ole+mitään+havaintoja.+Aivan+kuten+Russellin+teekannu+sielukin+voi+olla+olemassa.+Todistustaakka+ei+ole+kuitenkaan+epäilijöillä.+Tahto,+tunteet+ja+tarpeet+eivät+edellytä+sielua.
07.11.2018 17:34
Sielu+on+satua.+Kun+ruumis+tuhoutuu+niin+persoona+tuhoutuu.+Mikään+maailmassa+ei+todista+sielun+puolesta.
07.11.2018 16:42
Onneksi+olkoon!+Itsekin+olen+laittanut+terveyteni+siihen+kuntoon,+että+kohta+pumppu+pettää.+Mitä+nopeammin+sen+parempi.
07.11.2018 01:08
Olen+31-vuotias+agnostinen+ateisti.+Pidän+lähinnä+popista,+eloktronisesta+musiikista+ja+rokista.+Heavy+ei+ole+ollut+koskaan+mieleeni+eikä+rap.
29.10.2018 14:36
Sehän+on+ihan+suora+käännös+sanoista+'a'+ja+'teismi'.
20.10.2018 06:53
Eihän+ateismissa+ole+kyse+kuin+yhdestä+kysymyksestä,+onko+jumala/jumalat+olemassa+vai+ei+kun+taas+eri+uskonnoissa+on+kyse+kokonaisista+maailmankatsomuksista.+Ateisteja+ei+yhdistä+mikään+muu+kuin+jumaluskon+puute,+muuten+poliittiset+ja+moraaliset+käsitykset+voivat+olla+hyvinkin+pahasti+ristiriidassa+keskenään.+Ja+siitä+uskon+puutteestakin+on+erilaisia+aste-eroja+kuten+positiivinen+ja+negatiivinen+ateismi.
19.10.2018 18:31
"+Jos+se+ei+pysty+tutkimaan+hengellistä+maailmaa,+niin+se+ei+todista,+ettei+hengellistä+maailmaa+tai+yliluonnollisuutta+ole+olemassa.+Luonnontiede+on+kuin+pakkopaita,+jonka+ateistit+ovat+pukeneet+päällensä,+missä+ei+ole+liikkumatilaa+kuin+vain+mihin+fyysiset+aistit+ulottuvat."
Ei+ole+myöskään+mitään+järkeä+olettaa+jonkun+sellaisen+olemassaoloa,+josta+ei+ole+mitään+havaintoja.+Ei+luonnontiede+ole+mikään+pakkopaita+vaan+ainoa+kosketuspinta+mikä+meillä+on+sellaisiin+esioihin,+mistä+ei+voi+tehdä+mitään+havaintoja+ihmisaistein.+Noin+viimeisen+sadan+vuoden+aikana+on+löydetty+lukemattomat+määrät+ihmisiltä+piilossa+olleita+luonnonilmiöitä+tai+löydetty+viimein+selitys+omituisille+ilmiöille,+joiden+olemassaolo+on+ennen+tiedostettu,+mutta+jumala(t)+pysyy+edelleen+piilossa.
19.10.2018 18:21
Minä.+Olen+31,+mutta+papereita+kysellään+aika+usein+ja+melko+usein+olen+saanut+kuulla+olevani+noin+kymmenen+vuotta+nuoremman+näköinen.+Itseäni+tuo+on+aina+lähinnä+ärsyttänyt.+Nuorekkuuteni+johtuu+varmaankin+lähinnä+pyöreistä+kasvonpiirteistä,+sillä+en+koe+pukeutuvani+tai+käyttäytyväni+mitenkään+erityisen+nuorekkaasti+ja+fyysisen+kuntoni+puolesta+olen+taas+ikäloppu.+Elämänkokemuksieni+puolesta+voisin+tosin+olla+teini.
26.08.2018 20:30
Tai+niin+siis+tuossa+linkin+jutussahan+ihmisille+syötettiin+salaa+sirkkaleipää.+Tämä+on+tietysti+tuomittavaa+ihan+allergioidenkin+takia.
14.08.2018 23:03
Ihmisellä+on+toki+oikeus+päättää+mitä+syö.+Ja+sirkkaleivän+ostajat+ovat+kyllä+tietoisia+mitä+ostavat.+Eli+tuo+kärpäsvertaus+ei+nyt+toimi+millään+tasolla.
14.08.2018 22:58
Miten+se+pilaa+leivän+kun+ei+noin+vähäistä+määrää+edes+huomaa+maussa?+Ja+kukaan+ei+pakota+sua+ostamaan+näitä+leipiä.+Tuohon+ulostejuttuun+taas+en+viitti+kommentoida+mitään.
14.08.2018 22:45
Mikähän+sirkoista+tekee+kuonaa?+Erittäin+hyvä+proteiininlähde.+Ettei+tässä+nyt+vaan+olisi+kyseessä+ennakkoluulot+ja+kaiken+uuden+vastustamisen+tarve.
Itse+en+ole+vielä+maistanut,+mutta+voisin+hyvinkin.
14.08.2018 22:37
Puhelinmyyjät+myyvät+ihmisille+tavaraa,+jota+nämä+eivät+oikeasti+tarvitse,+manipuloivat+ostamaan+tuotteitaan+ja+ahdistelevat+turhilla+soitoillaan.+Itsekin+olen+joutunut+perumaan+muistisairaille+isovanhemmilleni+puolipakolla+tyrkytettyjä+lehtitilauksia,+vaikka+näillä+piti+olla+vielä+suoramarkkinointikielto.+Jos+ihminen+oikeasti+haluaa+jonkun+tuotteen+hän+saa+sen+ostettua+ilman+puhelimessa+tapahtuvaa+käännytystäkin.
05.07.2018 21:35
Tavallaan+se+kanssa.+Vaikka+kyllä+ihmiset+tappelisivat+vaikka+kivin+ja+nuijin+jos+muuta+ei+olisi+saatavilla.+Toki+niillä+tappaminen+ei+ole+yhtä+vaivatonta.
04.07.2018 14:47
Kyllä+on+oikeasti+töitä,+jotka+ovat+eettisesti+hyvin+kyseenalaisia+kuten+puhelinmyynti+ja+turkistarhaus.
04.07.2018 14:21
Ilman+siivoojia+maailma+hukkuisi+paskaan.+Itse+arvostan+siivoustyötä+erittäin+paljon,+vaikken+siitä+itse+pidäkään.
04.07.2018 14:17
Tai+sitten+tekisi+niin+tahallaan.
04.07.2018 14:10
Itse+juon+kohtuudella+ja+polttelen+silloin+tällöin.+Nyt+olen+tosin+ollut+noin+2+viikkoa+ilman+tupakkaa+ja+aattelin,+että+voisi+lopettaa+kokonaan.+Turhaa+rahan+hukkaamista+sekin.
03.07.2018 16:56
4 / 30