Vapaa kuvaus

Olen kiva ja huumorintajuinen urheiluhullu. Tuutko jutskaa? Kotieläimet: koira Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista

Aloituksia

32

Kommenttia

386

1. On erittäin kiva, kun sanojani vääristellään kaiken, minkä keritään.

Siis tämä kyseinen "kauhukoira" on todellakin HOITOKOIRANI = koira, joka tilapäisesti asuu luonani omistajan loman aikana. TUONTIKOIRA = ulkomailta tuotu koira eli kaverini on tuonut koiran ulkomailta lemmikikseen, kasvattanut koiran pennusta aikuiseksi ja antanut minulle sen lomansa ajaksi hoitoon. Oletko sitä mieltä, että minulle tilapäiseen hoitoon annettu koira ei voi olla ulkomailta tuotu?

Sanoin meneväni syömään somaleja rotwaillerien kanssa, mutten todellakaan sanonut niiden olevan omia koiriani. Jos aivokapasiteetti riittää ymmärtämään aiemman viestini, jossa rotikat mainitsen, ironiseksi, ei pitäisi olla mitään sanottavaa.

Miksi ihmeessä haukut minua, kun et itsekään selkeästikään ole Suomen kieltä kunnolla taitava?

Kyllä, myönnän ihan rehellisesti olevan aika somali-kielteinen asenteeltani, sillä tämä ihmisryhmä käyttäytyy miellestäni hyvin ala-arvoisesti ja ei pätkän vertaakaan kunnioita suomalaisia. Jos somalille vähänkään huomauttaa jostain, niin heti kuuluu se kuuluisa "Suomalainen rasisiti" -virsi.
  2. On monta kertaa ollut lehdissä juttua Romanian kerjäläisistä, joita pidetään niin inhottavina, että heidän asuinalue aidataan yhteiskunnan silmiltä pois. Oli erittäin nerokasta liittyä EU:hun ja samalla syysätä kerjäläisongelmansa muiden maiden niskoille.

Kun Ranskassa alettiin passittamaan kotimaahan niitä Romanian kerjäläisiä, hirveän rasismi-haloon Romanian hallitus nosti; ei he kerjäläisiä kaipaa, joten hoitakoot muut maat Romanian kerjäläisongelman kustannuksellaan. Pakko myöntää, että oli erittäin fiksu veto Romanialta syysätä ongelmansa muiden niskaan, mutta omapa on EU:n päättäjien vika. Nyt koko EU saa kärsiä.