Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

3291

1. Olen+kirjoitellut+jonkin+aikaa+kahvipirttiin.+Lämmin+vastaanotto+on+ollut,+siellä+ei+tarvitse+pelätä+tulevansa+mollatuksi.Ihan+arkisia+asioita+kirjoitellaan,+moni+kertoo+kuinka+päivä+on+kulunut.+Täällä+moititaan+että+yleensä+kirjoitellaan+liikaa+itsestään,+mistä+sitten+pitäisi+kirjoittaa?+Meitä+on+niin+monenlaisia+ihmisiä,+ei+aina+jaksa+miettiä+maailman+tapahtumia,+tavallista+arkeaan+ihmiset+viettää,+sitä+on+kiva+jakaa+samanhenkisten+kanssa.+Aina+löytyy+moittimista+jos+oikein+tahtoo.
  2. Minusta+keskustelu+asiasta+ei+ole+typerää.Ei+teinejä+voi+koko+aikaa+paimentaa+ja+määrätyssä+iässä+ei+kiellot+ja+varoitukset+tehoa,+ainakaan+kaikkiin.+Ei+se+ole+mollaamista+jos+puhuu+tosiasioista.+Kautta+aikojen+on+ollut+raiskauksia+mm.+perhepiirissä+kotimaassa+ja+varmaan+muuallakin.Luokallani+oli+tyttö+jota+isä+käytti+hyväkseen+kymmen+vuotiaasta.+Isä+joutui+linnaan+ja+tytär+sai+isälleen+lapsen.Silti+ihmettelen+kuinka+arka+paikka+on+joillekin+että+teon+tekijän+kerrotaan+olevan+maahanmuuttaja.+Noustaan+heti+vastarintaan,+etsitään+syitä+muista+paitsi+tekijöistä+jos+ovat+tummempi-ihoisia,+varsinkin+vedotaan+kotimaisiin+pedofiileihin,+ikäänkuin+tämä+mitätöisi+näiden+raiskaajien+teot..
  3. Onneksi+olen+säästynyt+flunssalta,+se+on+sitkeä+tauti,+yskä+voi+kestää+loputtomiin.Toivon+nopeaa+paranemista.Mikä+lie+väsyttänyt,+aamulla+nukuin+yhdeksään,+heräsin+painajaiseen.+Unessa+olin+kokkamassa+hautajaisiin+ja+keitokset+menivät+pilalle,+herätessäni+olin+hädissäni,++mitä+nyt+teen.+Uni+oli+hyvin+elävä,+olen+ollut+järjestämässä+hautajaisia,+kai+uni+tuli+jostain+niiltä+ajoilta.En+meinannut+päästä+millään+käyntiin,+kahden+maissa+otin+kuitenkin+pölyimurin+esiin+ja+imuroin+asunnon.+Hienoa+että+lonkkaleikkaus+on+onnistunut.+A-studiossa+puhuivat+tekonivelistä,+ovat+laskeneet+markkinoille+huonoja+testaamattomia+niveliä,+onneksi+eivät+ole+enää+käytössä+joten+ei+kannata+säikähtää.+Minulla+on+vasemmassa+polvessa+tekonivel,+polvi+on+ollut+kivulias+aina,+kaaduin+lapsena+pahasti+mäkeä+laskiessani+ja+satutin+polven.+Leikattu+polvi+toimii+hyvin,+likeradat+on+ihan+normaalit+mutta+polveen+jäi+hermosärkyä,+varsinkin+nukkumaan+ruvetessa+on+vaikeaa,+särkylääkkeetkään+ei+oikein+auta.+Minäkään+en+tunne+itseäni+yksinäiseksi+koskaan,+monesti+olen+kissan+kans+viikon+mökillä+ilman+että+näen+ketään+ihmisiä.+En+osaa+sanoa+miltä+tuntuisi+jos+yksin+olo+ei+olisi+vapaaehtoista.+Tiedän+ihmisen+joka+ei+osaa+olla+yhtään+yksin,+onneksi+miehensä+elää+vielä,+lapset+ovat+lähteet+omilleen.+Lapsille+on+vaikeaa+kun+aina+jonkun+on+oltava+hänen+kanssaan+kun+mies+on+joutunut+olemaan+välillä+sairaalassa.+Yksi+lapsista+asuu+lähellä+joten+vastuu+on+enemmäkseen+heidän+perheellään.Pelkää+kuulemma+nukkua+yksin,+täytti+äskettäin+70v.+Hyvää+vointia+ja+joulun+odottelua.