Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+ajatellut+liittyä+vapaaehtoiseksi.+
Olen+autellut+tuttuja+ja+lähipiiriä,+en+ole+järjestöihminen.+
Kyllä+vapaaehtoisia+tarvitaan,+ihan+hyvä+asia.
17.08.2016 08:58
Kävin+joku+vuosi+sitten+tilkkutyö+kurssilla,+se+on+mukavaa+ajankulua,+olen+tehnyt+monenlaista+tilkuista.+
En+oikein+keksi+mille+kurssille+voisi+lähteä,+jokin+ruuan+laittoon+liittyvä+voisi+olla+mukava,++aika+hyvä+olen+tekemään+sapuskaa+nytkin,+vaikka+itse+kehunkin.
16.08.2016 21:52
Mitäkö+ajatellaan+jos+kiihotut+vanhemmasta+naisesta.+En+minä+ajattele+mitään,+se+on+oma+asiasi+mistä+kiihotut.+
Ei+parinkymmenen+vuoden+ikäero+suhteessa+vanhempaan+naiseen+ole+enää+harvinaista,+Katri-Helenalla+taitaa+olla+pitkästi+yli+30v+nuorempi+mies,+samoin+Marionilla.++
Tykkään+että+suunnilleen+samanikäiset+tulee+parheiten+toimeen,+kummankaan+ei+tarvitse+esittää+nuorekkaampaa+kuin+on.+
Silti+voi+suhde+olla+hyvä+iästä+riippumatta,+moni+muukin+asia+vaikuttaa+kuin+ikä.+
Miehet+tietenkin+haaveilevat+nuorista+neidoista,+ainakin+vanhempana,+sekin+on+ihan+ok.
16.08.2016 19:06
Kyllä+harmittaisi+pitää+vanha+naama+uudessa+nuoressa+kropassa.
16.08.2016 18:59
Kesällä+ei+ainakaan+oltu+likaisia+kun+oli+järvi+lähellä,+melkein+asuttiin+vedessä,+siitä+johtuen+uimataito+on+vieläkin+erinomainen.+
Sauna+lämmitettiin+kerran,+pari+viikossa.++
Pesuvesi+tuli+hanasta,+sitä+ei+juotu+vaan+haettiin+ruokavesi+lähteestä.
Ei+ruoka+kovin+monipuolista+ollut,+nälkää+ei+nähty.
Olin+ainoa+tyttö,+veljet+olivat+nuorempia,+heitä+jouduin+paimentamaan.
16.08.2016 18:56
On+minulla+lasitettu+parveke,+naapuri+polttaa+viereisellä+parvekkeella,+en+ole+huomannut+siitä+olevan+haittaa.+
Olen+kesät+lähes+kokonaan+mökillä+ja+osan+talvestakin+joten+en+ehdi+kyttäämään+naapurien+tupakointia.+
Pyykinpesussa+ja+kukkia+kastelemassa+nytkin+olen+tässä+kerrostalo+bunkkerissa,+auto+on+huollossa+joten+sitä+odotellessa...
Kyllä+riidan+aiheen+saa+miltei+mistä+hyvänsä+jos+tuntee+siihen+tarvetta.
15.08.2016 13:32
Polttakoon+jokainen+missä+haluaa+kunhan+savu+ei+tule+asuntooni+eikä+mielellään+parvekkeellekaan.+Joskus+on+alakerrassa+asunut+mies+joka+poltti+parvekkeella,+jos+ikkuna+oli+auki+savua+tuli+huoneeseen.+En+nykyisin+oleskele+usein+parvekkeella,+kastelen+ja+katselen+kukkiani+enimmäkseen,+ei+suurta+haittaa+naapurin+tupakoinnista+olisi+muutenkaan,+maan+rajassa+olevalle+parvekkeelle+savua+ei+tule+niin+helposti+kuin+ylemmäksi.
15.08.2016 10:40
Minulla+on+paperilyhtyjä,+nekin+ovat+mukavia+syksyllä.+
Ostin+viime+talvena+kirkasvalolampun,+se+on+vähän+liiankin+kirkas,+kuulemma+on+hyväksi+kun+pitää+päällä+jonkin+aikaa+silloin+kun+päivä+on+lyhyt.
14.08.2016 15:44
Kyllä+yöt+ovat+jo+pimeitä,+minulla+on+ikkunalla+aurinkokennolamppu,+se+syttyy+aina+pimeän+tullen,+palaa+monta+tuntia.+
Mökillä+on+pimeällä+oltava+jokin+valo+yöllä,+varsinkin+jos+olen+yksin.+En+ihan+vielä+jouluvaloja+sytyttäisi.
14.08.2016 15:40
Tallinnan+risteilylle+voisin+lähteä.+En+ole+käynyt+risteilyllä+vuosiin.+Meiltä+on+pitkä+matka+satamaankin+joten+ei+hyvin+helposti+tule+lähdettyä.
Junallakin+olisi+kiva+matkustaa+ensin+Helsinkiin,+samalla+voisi+käydä+tyttären+luona.+
Kävin+ennen+Helsingissä+omalla+autolla,+en+enää+oikein+uskalla+kun+viime+ajelusta+on+aikaa.
14.08.2016 15:29
On+minulla+viikonloppukumppani,+hänen+kanssaan+voisin+matkustella.+Ollaan+käytykin+monta+kertaa+etelänmatkoilla.
Tykkään+matkustella+yksinkin,+saa+itse+määrätä+ohjelmansa.
En+ole+koskaan+tuntenut+itseäni+yksinäiseksi+vaikka+ilman+kaveria+olenkin+matkaan+lähtenyt.
Joskus+saa+riesan+jostain+yksin+matkaajasta,+siksi+olen+varovainen+enkä+ala+herkästi+kovin+tuttavalliseksi.+
Ei+se+tarkoita+ettenkö+olisi+ystävällinen,+olen+vain+sanonut+että+kaipaan+omaa+rauhaa+matkoillani.+
Ulkona+sataa+ja+tuulee,+mökissä+on+lämmintä+ja+viihtyisää,+en+kaipaa+ulkomaille,+huomenna+vien+auton+huoltoon+ja+menen+siksi+aikaa+kylille+pesemään+pyykkiä.
14.08.2016 10:15
Minulla+ei+ole+kovin+paljon+kokemusta+pikkulapsista+nykyisin.+80-luvulta+muistan+aika+vaikeita+pieniä+kyläilijöitä,+on+vanhempia+jotka+eivät+kiellä+lapsiaan+tekivät+he+mitä+hyvänsä,+suuttuvat+jos+kieltää.+Nykyisin+käy+yksi+kymmenvuotias,+hän+on+aina+ollut+rauhallinen,+toinen+on+nelikuinen,+hänestä+ei+vielä+pysty+sanomaan+mitään.+
Nykyisin+lapset+ovat+liian+paljon+tietokoneella+pelaamassa,+mielestäni.
13.08.2016 21:29
Aikaisemmin+matkustelin+paljon,+pidempi+aikaisia+kaukomatkojakin.+
Nykyisin+koti+tuntuu+parhaalta+paikalta,+vaihteluksi+riittää+ajelu+asunnon+ja+mökin+välillä+ympäri+vuoden.+
En+tykkää+lentämisestä+enkä+kovin+kuumasta+ilmastosta.+
Uskoisin+että+jonnekin+edemmäksi+vielä+lähden,+juuri+nyt+olen+tyytyväinen+elämääni+näin.+
Lähden+ajelemaan+vähän+isompaan+kaupunkiin,+katselen+kauppojen+valikoimia,+voin+ostaakin+jotain.
13.08.2016 09:55
Oliskohan+parempi+että+ei+lue+iltapäivälehtiä+eikä+paljon+muitakaan+uutisia.+Tulee+äreä+olo+heti+aamusta.+Nyt+luin+että+Ylen+johtajat+ovat+menneet+Rion+olympialaisiin+veronmaksajien+rahoilla.
Pitäisi+ajatella+positiivisesti,+ei+maailma+siitä+miksikään+muutu+että+alan+murehtia+muiden+tekemisiä.
13.08.2016 09:47
Minäkin+muuttaisin+vuokralle+jos+saisin+asunnon+myytyä.+On+vapaus+muuttaa+koska+haluaa+eikä+ole+huolta+remonteista.
12.08.2016 10:39
Olen+vaihtanut+asuntoa+aika+usein.+
Olen+tyytväinen+nykyiseen+asumismuotooni.
Silti+olen+ajatellut+vaihtaa+kun+nykyinen+asunto+on+liian+iso.+Nykyisin+ei+asunnot+tahdo+mennä+kaupaksi+joten+asun+varmaan+tässä+vielä+kauan.
11.08.2016 22:00
Ainakaan+tuntemani+helluntailaiset+eivät+polta,+jos+eivät+sitten+salaa.
11.08.2016 15:33
Ilkki:
Niin+minäkin++:)
bubblekki+kirjoitti+hyvin,+rakkauteen+ja+yhdessäoloon+kuuluu+paljon+muutakin.
11.08.2016 13:33
Aikoinaan+olisi+olleet+kätevät+omaishoitajana+ollessani.+En+vain+tiedä+kuinka+olisin+saanut+satakiloisen+miehen+vaunuihin.
11.08.2016 09:20
En+tiedä+köyhin,+mutta+on+heteka,+ihan+hyväkuntoinen.+Nukun+siinä+kesällä+aitassa,+ihan+hyvä+nukkua,+ei+ole+jouset+venyneet.+Sain+sen+mökkikaupan+yhteydessä.+Oli+meilläkin+hetekoita+kun+olin+lapsi.
11.08.2016 09:17
164 / 165