Mikä on köyhintä mitä omistat? Minulla ruostunut talikko, jossain mökin perukoilla, vuodelta mummo ja vaari ja menneen ajan kasvimaa. Kuokan kärkikin saattaa löytyä. Ja pölynimuri 70 luvulta.
Kaikki muu tahtoo olla liian nykyaikaista.
Köyhin omistamasi
11
171
Vastaukset
Kateus naapurin koivuhalkoihin .
En tiedä köyhin, mutta on heteka, ihan hyväkuntoinen. Nukun siinä kesällä aitassa, ihan hyvä nukkua, ei ole jouset venyneet. Sain sen mökkikaupan yhteydessä. Oli meilläkin hetekoita kun olin lapsi.
- köyhistä-köyhin
Minä osaan soveltaa Speden kurjistumisteorian käytäntöön.
Köyhäily on joillakin trendi, joillakin elämäntapakin.
Köyhäily on eräänlaista käänteistä snobismia. Tosi köyhät ihmiset ei kehuskele köyhyydellään, vaan se jolla köyhyys on se köyhyyden kätkeköön ;)
Mielikuvittelen, että varmasti se on mielikuvitus.
- Komppaan
sama täällä.
- KomppaanMyös
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia. - korppikorpinsilmää
KomppaanMyös kirjoitti:
Saman olisin kirjoittanut, ellet olisi ehtinyt ensin.
Vaikea on uskoa ettei 60 ihmisen mielikuvitus yltä sen enempään kuin kääntämään vastakkaisiksi toisten tekemiä aloituksia.Minulla on valtavan rikas mielikuvitus, ei tarvitse kopsata tai jäljitellä toisten kirjoituksia ei myöskään linkittää samaa musiikkia kuin joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124