Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+nuorempi+kaveri,+en+ole+jahdannut+nuoria+miehiä,+tämä+vain+sattui+kohdalle,+molemmat+tykättiin+toistemme+seurasta.+
Alkuun+sopeutuminen+oli+vähän+hankalaa,+nyt+on+pahimmat+särmät+hioutuneet+molemmista.+
Totuin+pitkän+omaishoitajuuden+aikana+olemaan+hyvin+itsenäinen+ja+tekemään+kaikki+päätökset+itse.+
Nyt+alkaa+olla+naisellisempia+piirteitä,+ennen+en+tarvinnut+apua+uuden+tietokoneen+tai+muun+vempeleen+kanssa,+tai+ns.+miesten+töiden+tekemisessä,+nykyisin+aika+herkästi+jätän+hänelle+hankalat+hommat.
Muuten+yhteistyö+sujuu+hyvin,+minä+teen+mitä+osaan+paremmin+ja+hän+taas+mikä+on+hänen+vahvuuksiaan.
Suhteemme+on+toimiva+myös+siksi+että+hän+asuu+viikot+kotonaan,+käy+töissä.+Matkaa+tulee+aika+paljon,+useimmiten+hän+ajelee+tänne,+olen+laiska+ajamaan+pitkiä+matkoja.
Kaipaan+välillä+omaa+rauhaa+ja+yksin+oloa,+joten+tällainen+viikonloppusuhde+on+paras+mahdollinen.+
Päivä+kerrallaan,+huomisesta+ei+tiedä+kukaan.
15.11.2018 16:29
Olen+ollut+kylillä+jo+toista+viikkoa,+lintujen+ruokintapaikalle+olen+käynyt+lisäämässä+siemeniä.+Siellä+kävi+Fasaanikin+syömässä,+on+komea+lintu+mutta+ääni+on+aika+kolkko.
Kai+huomenna+pakkaan+kissan+autoon+ja+lähden+taas+mökille,+siellä+on+pimeää+ja+rauhallista,+vaikka+rauhallista+on+täällä+kylilläkin,+ei+naapureista+ole+ollut+riesaa.
14.11.2018 19:14
Saman+tyyppiset+"heikkoudet"+minullakin,+pidän+niitä+enemmän+luonteenpiirteenä.+Pärjään+vieraiden+ihmisten+kanssa+mutta+en+silti+ole+sosiaalinen,+nykin+olen+viettänyt+aikaa+kotona+sunnuntai-illasta+lähtien,+kissa+kaverina.+
Pyörälenkin+teen+joka+päivä,+minullakin+on+kuntopyörät+mökillä+ja+kylillä.+Jos+on+oikein+huono+ilma+poljen+kuntopyörää+puoli+tuntia,+katson+samalla+telkkaria++ja+jumppaan+jollakin+vempaimella,+niitä+minulla+onkin+paljon.
Kaveri+sanoo+että+silmieni+ilme+muuttuu+kun+näen+uuden+kuntoilulaitteen,+on+piteleminen+että+en+heti+käy+ostamassa.+En+silti+ole+urheilullinen,+en+ole+ikinä+ollut.+Kai+toivon+löytäväni+laitteen+joka+pitää+kuntoilua+yllä.
Moni+saattaisi+tulla+mökkihöperöksi,+ei+ole+tullut+tunnetta+että+olisi+lähdettävä+johonkin+tai+pyydettävä+joku+kylään.+
Kaveri+asuu+kaukana+ja+käy+töissä+joten+nähdään+vain+viikonloppuisin+ja+lomillaan.+
Tyttären+perhe+asuu+helsingissä+joten+emme+näe+kovin+usein,+kuitenkin+useamman+kerran+vuodessa.
14.11.2018 19:07
Luen+ja+kuuntelen+äänikirjoja.+Nyt+on+ilta+kuuntelussa+Agatha+Cristietä,+pitää+olla+selkeää+mutta+ei+liian+mielenkiintoista+ja+mielellään+mies+lukemassa,+ääni+on+nukuttavampi,+nukahdan+joka+ilta+äänikirjaa+kuunnellen.+Aamulla+herättyäni+jatkan+vähän+aikaa+kuuntelua,+sitten+kahvin+ja+puuron+keittoon.
Viimeksi+luin+Inna+Rogatsin+Suomalainen+perheeni.+On+aika+murheellista+luettavaa.
Kati+Mattila-Pyykkösen+Yöperhosen+siivin+ja+Oili+Koskelan+topparoikka+Koulii,+ovat+olleet+luettavana+viimeaikoina.
Nämä+kaikki+kirjat+on+kirjaston+poistohyllystä.
13.11.2018 21:28
Samaa+olen+ihmetellyt.
Eikö+olisi+helpompaa+jättää+väliin+jos+ei+kiinnosta.
Ei+kiinnosta+mutta+todellakin+tiedetään+asiat+tarkalleen.+
Minä+käyn+nykyisin+aika+usein+täällä+mutta+en+juuri+muistele+mitä+on+kirjoitettu.
13.11.2018 21:02
Hyvä+kommentti++:)
13.11.2018 16:05
Jumala,+millainen+sitten+onkaan,+on+niin+paljon+ihmisen+yläpuolella+että+hänelle+lienee+samantekevää+uskommeko+häneen+vai+emme.+
Kun+tulee+oikein+vaikea+tilanne+eikä+mikään+apu+enää+auta+niin+aika+moni+ateistikin+rukoilee.
13.11.2018 13:09
Aika+raukkis+olen++:D
13.11.2018 09:39
Lyhyet+hämärät+päivät+eivät+tee+hyvää+ihmiselle.+Pitänee+kaivaa+komerosta+kirkasvalolamppu.
Minulle+voi+keljuilla+ihan+vapaasti,+joko+vastaan+tai+poistun+joksikin+aikaa.+
Tavallista+enemmän+on+ollut+riitoja.+
Mielestäni+tällä+tellukalla+on+vaikea+sietää+mielipidettä+joka+ei+mukaile+omaansa,+
Tulee+vähättelevä+ja+mitätöivä+kommentti.+
Ei+silti+ole+mitään+häntä+vastaan,+kukin+tavallaan,+ehkä+saa+valpastumaan+ja+laskemaan+ainakin+kymmeneen+ennen+vastaamista.
12.11.2018 21:25
Olen+samaa+mieltä+paroonista.+
Vaikea+uskoa+että+hänessä+olisi+ilkeyttä.
12.11.2018 21:13
Olen+lihansyöjä,+silti+inhoan+metsästystä.
Säälittää+sorsat+syksyllä+kun+niitä+aletaan+jahtaamaan.+
Samoin+hirvien+kanssa+vaikka+olenkin+ajanut+hirvikolarin.
Hyötyeläinten+pitäisi+antaa+elää+hyvä+elämä+ennen+lopettamista+vaikka+lihan+hinta+nousisi.+
Silti+en+tahdo+uskoa+että+edes+hinnan+nousu+auttaisi,+ottaisivat+vain+enemmän+voittoa+kiinni+jäämisen+uhallakin.+
Olen+miettinyt+kasvissyöjäksi+alkamista,+en+syö+paljon+lihaa+kun+en+erikoisemmin+välitä+siitä.+Joskus+olen+ollut+kasvissyöjä+kuukausia,+sitten+palannut+vähitellen+normaaliin.
12.11.2018 11:29
Joillekin+laitan+kenellä+ei+ole+nettiä.
11.11.2018 22:54
Vietä+mukava+reissu.+Ei+me+tästä+nuorruta.+
Minä+olen+jumiutunut+mökin+ja+kodin+välille.+Kissa+ei+pidä+vieraista+hoitajista.+
Nyt+jämähdin+nettiin,+ensin+istuin+läppärillä+ja+nyt+sängyssä+otin+vielä+tabletin+käteen+kun+telkusta+tulee+tylsää+ohjelmaa.
11.11.2018 22:52
Eihän+siellä+tulisi+kunnon+keskustelua+jos+kaikki+olisivat+samaa+mieltä.+
En+minä+arvostele+enempää+kuin+uskovaiset+minun+mielipidettäni.++
Jokainen+saa+uskoa+mitä+haluaa,+ihmisellä+on+tarve+uskoa+johonkin+korkeampaan+voimaan,+tämän+todistaa+jo+lukemattomat+erilaiset+uskonnot+maailmassa.+
Kaikki+ovat+yhtä+oikeassa+tai+väärässä,+mistä+sen+tietää.+
Toivon+hartaasti+että+joskus+vielä+tapaisin+edesmenneen+poikani,+lähes+joka+ilta+nukkumaan+mennessä+sanon+että+tulisitko+taas+käymään+unessani.+
Kumma+miten+eri+lailla+suhtautuu+kuolemaan+jos+oma+lapsi+on+kyseessä+kun+vanhan+ihmisen+kuolemaan,+joka+usein+on+vain+armahdus.+
Vastenmieliset+lapsuuden+kokemukset+uskovaisista+on+vaikuttaneet+suhtautumiseeni.
11.11.2018 21:39
Muut+palstat+ovat+siitä+hyviä+että+ei+ihmisten+ikä+ole+etusijalla.
11.11.2018 21:20
En+jää,+pitää+katsella+muita+palstoja.+Ei+ikäryhmät+ole+ainoa+kirjoittelupaikka+netissä,+edes+suomi+24.ssä.+
Kirjoittelen+paljon+uskonnot+ja+uskomukset+ja+moniin+muihin+osioihin,+En+kyllä+rekkautuneena,+ainakaan+vielä.+
Tämä+palsta+on+ollut+aika+vilkas,+jos+hyvin+hiljenee+niin+mielenkiinto+lopahtaa.
11.11.2018 21:19
Hienoa+jos+tulette+takaisin.+
Täällä+kirjoittelee+myös+alle+kuuskymppisiä,+miksi+he+saavat+olla+rauhassa.
Kirjoitan+tänne+niin+kauan+kun+huvittaa,+lähden+kokonaan+tai+sitten+siirryn+muualle,+mutta+en+kenenkään+käskystä.
Ikääni+on+arvuuteltu+täällä,+mielestäni+se+ei+kuulu+kenellekään.+
Jo+siitäkin+syystä+pidän+ikäni+omana+tietonani+että+vuosikymmenen+vaihtuessa++ei+tule+käskyjä+häipyä.
11.11.2018 19:26
Tyhjennys+kun+tyhjennys.+Pyydän+nöyrästi+anteeksi+sopimatonta+käytöstäni++🤐
11.11.2018 17:53
Olisin+ihan+hyvin+voinut+esiintyä+miehenä+mustalla+nikillä,+olisi+mennyt+täydestä,+olisin+silloin+kirjoittanutkin+eri+tavalla.
11.11.2018 11:16
Jopa+nyt+jotain.+Noinko+pahaksesi+panit+kun+rikoin+sääntöjänne++:DDD
11.11.2018 11:15
19 / 165