Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+mies+mutta+voisit+saman+tien+kysyä+kuinka+usein+käytte+vessassa.+
Miten+se+tapahtuu,+pissaatko+seisaaltaan+vai+istutko+pytyllä.+
Herkkyyttä+on+aloituksessa+yhtä+vähän+kuin+sarvikuonossa.
10.11.2018 18:50
Minusta+näyttää+että+nuorempi+polvi+hyväksyy+paremmin+erilaisuutta+kun+me.
Uskon+heidän+pärjäävän,+tuli+mitä+tuli.+Pakkohan+se+on.
10.11.2018 18:46
En+tunnistanut+itseäni+aloituksessa+kuin+ihan+pikkuisen+jossain+kohdassa.+
Elän+elämäni+parasta+aikaa,+ei+tule+mieleenkään+olla+hapan.
Ikäni+olen+hyväksynyt,+jos+elää+kauan+tulee+vanhaksi,+niin+käy+jokaiselle.+
Toivon+että+näin+jatkuu+vielä+kauan,+jos+ei,+niin+saisin+nukahtaa+ikiuneen+omaan+sänkyyni,+en+haluaisi+lähteä+kotoani+mihinkään.
Mutta+ei+kannata+huolehtia+tulevista,+elämä+on+lahja,+ainutkertainen.
10.11.2018 18:44
Ostin+eilen+LED-hautakynttilöitä+haudoille.+Tulee+niin+paljon+muoviroskaa+kynttiöistä+että+taidan+siirtyä+niihin+kokonaan,+joulua+lukuunottamatta.
Ostin+karjalanpaistilihat,+ruispaloja,+hedelmiä,+salaattitarpeet+ja+myös+juolutorttutarpeet.+Kaveri+tuli,+hän+pitää+tortuista.+
Valkoviiniä+on+baarikaapissa+isommallekein+porukalle,+ei+nykyisin+tule+juotua+kun+harvoin+ja+vähän+kerrallaan.+
Kissaa+ei+saa+unohtaa,+ostin+kuusi+pussia+kana/naudanlihaa+hyytelössä,+ei+syö+muuta+märkäruokaa,+Lazin+häränlihamurot+kelpaa+myös.
Kokeilin+tarjota+myös+mikrossa+haudutettua+seitä,+ihme+ja+kumma+kun+kelpasi.
10.11.2018 10:56
Tietääkseni+moni+hyvin+nuori+arvostaa+ulkonäköä+ja+muodikasta+pukeutumista+enemmän+kuin+vähän+kypsemmät.+
Arvophja+on+minulla+muuttunut+elämänkokemusta+saatuani.+
Hellari+perheessä+kasvaneena+arvot+opittiin+kotoa,+myöhemmin+olen+muuttanut+kantaani+uskonnon+suhteen+ja+monen+muunkin+asian.
10.11.2018 10:36
Kävin+usein+lukemassa+50/+60+/70++palstoja+ennenkuin+aloin+kirjoittamaan+mitään.+MDK+asui+ruotsissa,+on+siitä+jo+aikaa+kun+hän+hiljeni.
Tein+aloitteen+omaishoitajien+palstasta,+kirjoittelin+sinne+päivittäin,+nyt+se+on+hiljentynyt+mutta+kuiten+vielä+olemassa.+
Skillanin+minäkin+tiedän+pitkältä+ajalta.+
Hajupoika+haukkui+aina+kaikki,+hänellä+oli+monta+nikkiä.+
Ruuneperi+oli+jatkuvasti+huolissaan+palstan+tilasta.
Jäin+60++palstalle+kun+oli+vilkkain.+Yhteen+aikaan+kirjoittelin+70++palstallekin,+joskus+nykyisinkin.+50++on+aika+hiljainen,+en+ole+käynyt+aikoihin+katsomassa.
10.11.2018 10:23
Hyviä+kirjoittajia+on+siirtynyt+seuraavaan+ikäryhmään.+Harmi,+taidan+siirtyä+vähitellen+sinne.+
Kirjoittelin+aikaisemmin+omaishoitajien+palstalle.+Sitten+aloin+vähitellen+siirtyä+enemmän+tänne+kun+mies+joutui+vuodeosastolle,+oliskohan+ollut+2013.+Kirjoitin+alussa+eri+nikillä.
09.11.2018 20:15
En+ole+kirjoitellut+kolmeatoista+vuotta.+MDK+kirjoitteli+vielä+paljon+myöhemmin.+
Hunkzs+oli+täällä+kun+aloittelin,+muutama+on+jäänyt+pois+ja+osa+siirtynyt+seuraavaan+ikäryhmään.+
En+ole+osallistunut+tähän+ketjuun,+näin+sen+nyt+ensimmäisen+kerran.+
Pitää+sanoa+että+en+muista+koska+liityin+mutta+kolmetoista+vuotta+on+liian+pitkä+aika.
09.11.2018 19:54
En+minä+kaivanut+mitään+esille,++kehuminen+tietysti+friskaisi.+
Luin+jonkin+aikaa+kunnes+katsoin+päivämäärää,+ketju+on+mukavaa+luettavaa.+
Muistan+MDK.n+ja+muutaman+muunkin+kirjoittajan.
09.11.2018 16:14
Olen+idiootti+kun+suostuin+taloyhtiön+hallitukseen.
Oikeasti+en+halua+kuulua+hallitukseen,+kerran+suostuttuani+olen+vain+kulkenut+mukana+vuodesta+toiseen.
Taloyhtiössä+asuisi+sellaisiakin+joita+asiat+kiinnostavat+enenmmän+ja+olisi+tietotaitoa.+Eivät+ala+kun+ovat+saaneet+niin+paljon+lokaa+niskaansa+hallituksen+jäseninä.
Ilmaisen+mielipiteeni+selkeästi,+olenkohan+niin+pelottava+että+kukaan+ei+ole+tullut+keljuilemaan.+
On+vaikea+kertoa+ajatuksiaan+kun+omaan+jonkin+verran+itsekritiikkiä,+tajuan+rajoitukseni+ja+tietämättömyyteni.
Yritän+ottaa+asioista+selvää,+nyt+on+kattoremontti+tulossa,+onneksi+on+talohtiön+tilillä+rahaa+että+kattaa+kulut.
09.11.2018 16:09
Näistä+kirjoittajista+on+varmaan+osa+jo+manan+majoilla.
Oli+mukavaa+luettavaa.
09.11.2018 16:01
Riippuu+paljon+siitäkin+millainen+kumppani+on+jonka+joutuu+naimaan.++Hyvin+nuorena+arvostaa+eri+asioita+ihmisessä+kun+vanhempana.
Mikä+pakko+se+on+mennä+naimisiin,+voihan+elää+avoliitossakin+ja+mennä+sitten+naimisiin+kun+ikää+on+tarpeeksi,+jos+vielä+haluaa.+
Kyllä+aborttioikeus+on+hyvä+asia.+Jos+on+hyvin+nuori+tai+raiskattu+pitäisi+abortin+olla+vaihtoehto.
09.11.2018 10:21
Kyllä+sairastelu+voi+olla+aika+valikoivaa+sen+suhteen+mitä+voi+tehdä.
Eräs+nainen+oli+jatkuvasti+sairaslomalla+kun+oli+olkapäät+ja+polvet+olivat+hänen+mukaansa+ihan+loppuun+kuluneet.+Silti+hän+keräsi+marjoja+sankokaupalla+myyntiin+sairasloman+aikana.+Pääsi+eläkkeelle+näistä+vaivoista,+ihmettelin+kuinka+jaksaa+rämpiä+metsässä+päiväkaudet+kipeillä+jaloillaan.+Pyörällä+hänkin+ajeli+kun+ei+ollut+ajokorttia.
Hyvähän+se+on+jos+jaksaa,+mutta+vain+sitä+mitä+haluaa+tehdä.+
Iän+muuttaminen+20-vuotta+nuoremmaksi+on+toiveajattelua.+Ei+tuonkaan+hollantilaisen+miehen+naama+nuorta+jumalaa+muistuttanut,+vaikka+niin+itse+vaatimattomasti+sanoi.+
Kyllä+kaksikymmentä+vuotta+tuntuu+iässä,+valitettavasti.
09.11.2018 10:10
Täällä+maalla+moni+mummo+polkee+mummopyörällä+hyvinkin+pitkiä+matkoja.+
Harmi+kun+ei+ole+pyöräteitä+kun+keskustassa.+Isot+rekat+maantiellä+tuntuvat+häijyltä+kun+ajavat+läheltä,+joskus+tuntuu+että+paineaalto+viskaa+ojaan.
Itse+olen+laiska,+ajan+autolla+pidemmät+matkat+ja+ilman+sähköpyörää+en+enää+halua+olla.+Olen+harkinnut+toisen+ostamista+mökille.+
Tänäänkin+sataa+tihuutti,+silti+polkaisin+sen+tavanomaisen+13km+lenkkini.+
Hunkzs+minä+en+ikinä+ymmärrä+puoliakaan+siitä+mitä+milloinkin+kirjoittelet,+itseäni+se+ei+vaivaa.+Ei+myöskään+kriittiset+kommentit.
08.11.2018 17:57
Tämäkin+kai+viittaa+johonkin+esivanhuuteen,+joka+kerta+kirjoitan+ajajtella+kun+pitäisi+tietysti+ensin+ajatella.
08.11.2018 17:46
Voi+olla,+tai+sitten+ei+riitä+mielenkiintoa+kun+on+muutakin+ajajteltavaa.
08.11.2018 17:45
Minä+en+muistele+kenenkään+"blogeja"+jotka+on+kuukausi+sitten+kirjoitettu.+
Hyvä+jos+muistan+eiliset,+mikäli+ei+ole+jotain+erityisen+mieliinpainuvaa.+
Iltapäivälehdissä+saattaa+olla+kirjoitus+hyvin+kauheasta+onnettomuudesta.+Sen+jälkeen+on+otsikkona+jonkun+silikonitissit.+Vaikka+niille+pitäisi+olla+oma+karsinansa+niin+luetuimpien+kohdalla+ovat+joskus+peräkkäin.+
Ylen+uutiset+on+muuttuneet,+katson+silti+joa+ilta+uutiset++ja+A-studion.
08.11.2018 16:43
Isäni+kuoli+myös+nuorena+57v+syöpään.
Äitini+eli+94-vuotiaaksi,+oli+henkisesti+ja+ruumiillisesti+hyväkuntoinen+lähes+loppuun+asti.+Muutama+kuukausi+ennen+kuolemaa+ottivat+sydänlääkkeen+pois,+siitä+alkoi+alamäki.+
Äiti+oli+ottanut+sydänlääkettä+liikaa+ja+sitä+oli+kertynyt+elimistöön,+Digitalis+on+myrkky+jos+sitä+saa+liikaa.+
Elämän+halua+minulla+on+vaikka+kuinka,+toivon+että+saan+elää+vielä+kauan+terveenä.
08.11.2018 13:46
Eläkkeellä+elän+elämäni+parasta+aikaa.+Syaniidipillerin+voisin+ottaa+talteen+jos+terveys+romahtaa+niin+että+en+pysty+huolehtimaan+itsestäni.+Jos+sitten+pystyn+edes+sitä+pilleriä+ottamaan.
Toissa-aamuna+jouduin+heräämään+kuudelta,+jännitin+jo+etukäteen,+tuntui+raskaalta++:)++Kiitollisuus+valtasi+mielen+kun+saan+nukkua+niin+kauan+kun+haluan.+
Eipä+käy+kateeksi+vuorotyötä+tekevää+kaveriani.
08.11.2018 13:41
Olen+kuullut+että+viisi+vuotta,+sitten+pitää+uusia.
08.11.2018 10:29
20 / 165