Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+vain+enemmän+kallistuu+philoksen+puolelle+eroksen+sijaan+:)
Kyllä+kumppanuus+ja+ystävyys+ovat+kestävämpiä+kuin+erokseen+pohjautuva+yhdessä+olo,+erostakaan+väheksymättä.+
Agapeen+ei+minulla+riitä+voimaa,+toki+ihmiskunnasta+välitän+mutta+en+voi+sanoa+rakastavani.
07.11.2018 18:06
En+välitä+veden+solinasta+sisällä,+ulkona+puutarhassa+on+ihan+mukava.
Minua+häiritsee+kodissani+oleva+liika+tavara.+Usein+teen+päätöksen+että+kuskaan+joutavat+kierrätykseen,+en+ole+saanut+aikaiseksi.+
Ennen+vaihdoin+verhoja+usein,+nyt+on+jäänyt+vähemmälle,+päiväpeitteitä+ja+mattoja+vaihtelen+silloin+tällöin.+
Siivoan+paljon+vähemmän+kuin+ennen,+silti+ei+ole+sen+sotkuisempaa.+
Monesti+tuli+siivottua+siksi+että+oli+siivos+päivä.+Nyt+siivoan+silloin+kun+näen+siihen+tarvetta.
07.11.2018 16:09
Nimenomaan,+kirjoitin+vain+omasta+puolestani.+
Tiedän+että+on+toisenlaisiakin+ihmisiä+olemassa+kun+minä.+Ehkä+suurin+osa.+
Hienoa+jos+löytää+itselleen+sopivan+tavan+viettää+vanhuuttaan.
Hartain+toiveeni+on+että+voisin+olla+kotonani+loppuun+asti+enkä+tarvitsisi+muiden+apua.+Sama+toive+on+varmaan+monella+muullakin,+mutta+ei+voi+mitään+jos+ei+toteudu.
07.11.2018 15:54
Pneumokokki+rokotus+oli+erikseen.+Se+oli+ilmainen,+oli+muutama+jäljellä+terveyskeskus+SiunSoten+jääkaapissa.+
Minulle+tuli+kirje+että+saan+tämän+rokotuksen,+unohdin+asian,+onneksi+mainitsin+Infulenssapiikkiä+hakiessani,+sanoivat+että+niitä+saa+niin+kauan+kun+rokotteita+on+jäljellä.
07.11.2018 14:01
Olen+ottanut+joka+vuosi+infulenssapiikin.+Tavallista+flunssaa+on+ollut+ei+infulenssaa.+
Eilen+hain+taas+infulenssa+ja+pneumokokkirokotteen+.
07.11.2018 11:08
Ei+tarvitse+modernisoida+jos+luterilainen+kirkko+lopettaa+kaikkien+mielistelyn+ja+seuraa+kirkon+alkuperäistä+oppia.+
Kai+pitäisi+perustaa+uusi+moderni++kirkko+entisen+rinnalle+joka+suvaitsee+kaiken+ja+muuttaa+raamatunkin+mieleisekseen.
Minulla+on+vahva+epäilys+että+niin+on+jo+käynyt+johtavien+kirkonmiesten+toimesta+keskiajalla+ja+sitä+ennen.
07.11.2018 10:31
Minulle+olisi+kauhistus+jos+joutuisin+asumaan+jossain+yhteisössä.
Näitä+yltiösosiaalisia+puhekoneita+olen+nähnyt+tarpeeksi.+Tuollaiseenkin+asumismuotoon+sopisi+taatusti+muutama+sellainen.+
Tuttavani+joutui+muuttamaan+kotoaan+naapurin+takia+kun+ei+ilennyt+kieltää+käymästä.+
Naapuri+kyttäsi+aamulla+koska+yläkerrassa+vedetään+vessa,+se+oli+merkki+että+ollaan+hereillä,+voi+ottaa+kutimen+mukaansa+ja+mennä+pitämään+maratonistuntoa.+
Minä+olisin+sanonut+että+en+nyt+halua+vieraita.
06.11.2018 20:56
Niinhän+se+on,+homoparien+vihkiminen+on+kirkolle+hankala+asia.+Raamattu+kieltää+yksiselitteisesti+samaa+sukupuolta+olevien+seksuaalisen+kanssakäymisen.
Mutta+raamatussa+on+varmaan+satoja+kohtia+joita+ei+myöskään+noudateta,+on+kohtia+joita+on+nykyisin+mahdoton+noudattaa,+jospa+raamattu+pitäisi+päivittää+kaksituhatta+luvulle.+
Uskon+että+raamattu+on+muuttanut+muotoaan+vuosituhansien+aikana.+Alkuperäisiä+kirjoituksia+ei+varmaan+tunnistettaisi+enää+samoiksi.+
Siviilivihkimistä+ei+kukaan+ole+kieltänyt,+joillekin+kirkon+siunaus+on+kuitenkin+tärkeä.
06.11.2018 12:17
Minulla+on+tapana+yksin+ollessani+lukea+syödessä.+Isä+ei+lapsena+ollessani+hyväksynyt+pöydässä+lukemista+joten+päätin+että+varmasti+luen+kunhan+pääsen+omilleni.
Jos+tulee+vieraita+katan+pöydän+nätisti.+Yksin+ollessani+minulla+on+käytössä+ne+astiat+ja+muut+aterimet+jotka+olen+todennut+mukaviksi+ja+sopiviksi.+Käyttömukavuudessa+on+suuria+eroja.
Monenlaisia+astioita+on,+Arabiaa+enimmäkseen+ja+sitten+on+sellaisia+joden+merkkiä+en+tiedä.
05.11.2018 17:40
Lapsena+olin+hyvin+pelokas,+pelkäsin+pimeää,+henkiolentoja,+hautausmaata+ym....+Hautausmaata+pelkäsin+kun+jouduin+kulkemaan+kouluun+metsän+keskellä+olevan+hautausmaan+ohi.
Nyt+saatan+viedä+pimeällä+kynttilän+haudalle+vaikka+tiedän+olevani+siellä+yksin.
Jos+pelkäisin+pimeää+en+olisi+mökillä+yksin+ympäri+vuoden,+siellä+on+juuri+tähän+aikaan+tosi+pimeää+ulkona+kun+ei+ole+vielä+lunta.+
Nyt+olen+kylillä,+täällä+palaa+katuvalot.
Henkiolentoja+en+pelkää+mutta+ihmisiä+jotka+ovat+arvaamattomia+kun+mielenterveys+on+järkkynyt.+
Kerran+jouduin+katsomaan+läheltä+kun+eräs+mies+Kanarialla+käydessäni+sai+raivokohtauksen+rantaravintolassa.+Siinä+tuli+loukkaantuneita+ja+paikkoja+hajosi,+onneksi+kukaan+ei+tainnut+kuolla.++Olin+oven+lähellä,+läksin+liukkaasti+pois.+
Abulanssi+ja+poliisit+tulivat+aika+nopeasti+paikalle.
05.11.2018 10:55
Ajan+kuuden+km+matkan+hautausmaalle+sähköpyörällä+aika+usein.+Mutta+jätän+pyörän+aidan+taakse.+
Yleensä+pidemmän+matkaa+että+tulee+päivässä+ainakin+13-15+km.+
Täällä+on+aika+mäkiset+maastot+joten+sähköpyörä+on+paikallaan.+Kun+sähkäristä+puhkesi+kumi+niin+ajelin+monivaihteisella+maastopyörällä+tai+yksivaihteisella+mummopyörällä,+tuli+ikävä+sähköpyörää.+Nyt+on+taas+kunnossa.
04.11.2018 20:39
Turha+meidän+on+murehtia+ja+syyllistyä.+Se+ei+auta+ketään.
Uskon+video+on+että++aika+pitkälle+paikkansa+pitävä.
03.11.2018 17:51
Tämä+mihin+vastasit+sattui+aikaisemmin,+Viime+yönä+sama+toistui.
02.11.2018 19:43
En+uskaltanut+avata+ovea,+tiedä+vaikka+joku+olisi+osoittanut+pyssyllä+ovilasista.+Tänä+aamuna+löytyi+avattu,+mutta+melkein+täysi+kaljatölkki+rappusten+vierestä.+
On+laittanut+tölkin+maahan+kun+kiskoi+ovea+ja+jyskytti+samalla,+kalja+unohtui+siihen.+En+viitsinyt+juoda+sitä,+kaadoin+viemäriin+ja+saanhan+siitä+15+senttiä+kun+palautan+tölkin.
Epäilen+että+naapuri+naisensa+kanssa+juovat+eläkerahojaan.+Aina+alkukuussa+on+juhlat,+loppukuusta+on+hiljaista.
02.11.2018 19:41
En+minäkään+pidä+siitä+että+mollataan+toisia+kirjoittajia+vielä+nimimerkki+mainitsemalla.+
Eihän+ketään+livenäkään+väheksytä+ja+pilkata,+takana+päin+sitten+voi+puhua+mitä+vain,+niin+se+tahtoo+mennä.+
Joillakin+pahan+puhujilla++ikäänkuin+näkymätön+sormi+osoittaa+kuinka+hyvä+minä+olen+siihen+verrattuna.
Täällä+moni+purkaa+pahaa+oloaan+jos+on+huono+päivä.
Yritän+olla+kunnolla+nikkeineni+vaikka+se+ei+ihan+aina+ole+onnistunutkaan+:)
Ihan+totta,+minulla+on+nykyisin+harvoin,+jos+lainkaan+huonoja+päiviä.
02.11.2018 19:36
Ei+ole+mielikuvitusta,+Fingerporissa+on+hyviä+oivalluksia.
Mies+on+vihainen+uudenvuoden+rakettien+paukuttelusta+kun+koira+menee+ihan+paniikkiin.+
Hän+joutuu+ostamaan+koiralleen+feromoneja+että+tämä+rauhoittuisi.
Piski+nylkyttää+miehen+jalkaa.
Mies+tuumii+että+taisivat+antaa+väärät+lääkket.
02.11.2018 19:03
Meidän+sisarussarja+ei+ymmärrä+vanhentua.+
Veljeni+joka+on+yli+kuusikymppinen+moitti+metsästysseuraa+että+ei+siellä+voi+käydä+kun+siellä+on+vain+vanhoja+ukkoja.+Sanoin+että+taidat+itse+olla+vanhemmasta+päästä,+meni+hölmistyneen+näköiseksi.
Äiti+tuumi+yli+kahdeksankymppisenä+että+ei+voi+käydä+eläkeläisten+kerhossa+kun+siellä+on+vain+vanhoja+ihmisiä.+
Totta+puhuen+äitiä+ei+kukaan+olisi+kutsunut+mummoksi+edes+yhdeksänkymppisenä.+
En+minäkään+miellä+itseäni+vanhaksi,+eikö+se+olekin+tärkeintä.+Ei+ikä+ole+vain+numeroita,+mutta+elämänasenne+tekee+ihmeitä.
+Kaikesta+huolimatta+on+kummallista+tuo+nuoruuden+kaipuu,+kaikkein+pitäisi+olla+nuorekkaita,+voihan+sitä+vanheta+ja+rypistyä+rauhassa+vaikka+mieli+olisi+nuori.+
Sana+nuorekas+on+aika+häiritsevä,+se+tarkoittaa+että+oikeasti+olet+vanha.
02.11.2018 18:43
Halloweenin+aika+nyt+on.+
En+pelkää+kummituksia+enkä+vampyyreja,+ihmisissä+voi+olla+aika+pahoja.+
Kuuntelen+nyt+Stephen+Kingin+äänikirjaa+ennen+nukkumaan+menoa,+se+ei+vaikuta+mitenkään+uneeni.
02.11.2018 10:36
Just+kun+ehdin+kertoa+kuinka+rohkea+olen+niin+asia+kääntyi+pelon+puolelle.
Katselin+mökillä+telkkaria+vähän+ennen+puoliyötä,+ääni+oli+aika+kovalla.+Ovelta+alkoi+kuulua+kova+jyskytys,+ollaan+kissan+kans+kahden+mökillä,+onneksi+oli+ovi+lukossa.+Jyskytys+kesti+kauan,+tuntui+että+välillä+potkittiin+ovea.+Kissakin+istui+uunin+päällä+niskakarvat+pystyssä.+
Liiketunnistimella+oleva+pihavalo+paloi+aika+kauan+jyskytyksen+jälkeen+kun+kurkin+ikkunasta+pimeässä.+
Varasin+kättä+pidempää+sängyn+viereen,+nukuin+silti+ihan+hyvin.+
Eräs+naapuri+on+sellainen+että+jää+ryyppy+päälle,+eläkepäiväkin+taisi+olla,+häntä+epäilen+mutta+en+ole+varma+kun+en+uskaltanut+avata+ovea.+
Pari+kertaa+hän+on+aika+myöhällä+käynyt+jotain+lainaamassa.
02.11.2018 10:15
Käyn+Lidlissä,+siellä+on+muutama+tuote+joihin+olen+tykästynyt,+eikä+saa+muista+kaupoista.+
Käyn+kotikaupungissa+enimmäkseen+S-marketissa,+K-market+on+kallis+ja+aika+usein+alkaa+olla+viimeinen+myyntipäivä+tuotteissa.
01.11.2018 10:08
21 / 165