Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+luopunut+mistään.+Vapaa-aikaa+on+tarpeeksi+viimeinkin.
Mitään+kuolinsiivousta+en+meinaa+pitää,+vien+kierrätykseen+vaatteita+ja+tavaroita+joille+ei+ole+käyttöä.+
Paljon+on+tavaraa,+sellaista+minkä+moni+heittäisi+pois,+osalla+on+tunnearvoa,+joitakin+voin+vielä+tarvita.+
Minulla+on+kaikkea+mitä+tarvitsen,+voin+elää+huolettomana+niin+kauan+kun+on+terveyttä.
08.09.2018 16:33
Minä+tapan+kärpäset+ja+ötökät,+en+kiduta.
08.09.2018 16:26
Olen+tehnyt+testin,+sen+mukaan+elän+89-vuotiaaksi.
Äitini+eli+94-vuotiaaksi,+äidin+täti+104-vuotiaksi,+oli+kaupungin+vanhin+asukas.+
Jos+on+terve+niin+mikä+on+eläessä,+äiti+oli+yli+yhdeksänkymppiseksi+skarppina,+sitten+alkoivat+temppuilla+lääkityksen+kanssa+ja+kunto+romahti.+
Pelkään+että+sydämen+toiminnanvajaus+periytyy+minullekin.+Äiti+pysyi+kunnossa+niin+kauan+kun+oli+Digoxin+lääkitys,+mikään+muu+lääke+ei+tehonnut,+jostain+syystä+lääkärit+eivät+suostuneet+uusimaan+lääkettä.
07.09.2018 21:07
Tietenkin+on+hyvä+että+keräävät,+eivät+jää+metsään+happaneman.+
Ostaisin+mutta+heillä+taitaa+olla+sopimus+Dalla+Vallen+kanssa,+tämä+ostaa+sieniä+meidän+kulmilla.+En+tiedä+onko+nimi+ihan+oikein+kirjoitettu,+mutta+sinne+päin.+
Jos+torilla+on+myytävänä+hyvän+näköisiä+kanttarelleja+niin+ostan,+maksoi+mitä+maksoi.+Lidelisssä+oli+myynnissä,+olivat+aika+surkean+näköisiä.+
Jos+laittaisi+toivomuksen+Mielikki+metsänemännälle+:)
07.09.2018 20:23
Tunnen+sieniä+ja+aikaisemmin+tuli+käytyä+sienimetsässä.+Nyt+on+jäänyt+kun+mökkinaapureina+on+innokkaita+sienestäjiä,+keräävät+myyntiin.+En+ikinä+kerinnyt+sienipaikoille,+kyllästyin+ja+lopetin+koko+homman.+Kangasrouskuja+olisi+kun+eivät+kelpaa+näille+hamstraajille.+Olen+joskus+tehnyt+sienipikkelsiä+niistä.+Kyllä+sitä+syö,+ei+mitään+eritystä+herkkua+ole+mielestäni.+Tatit+olisivat+hyviä+mutta+täältä+niitä+ei+saa,+en+ole+tarpeeksi+nopea.
07.09.2018 19:16
Kävin+aamulla+13km+lenkin+pyörällä.+Sitten+pakkasin+tavaroita+ja+kissan+autoon,+ajelin+mökille.+Tuntui+kalsealta,+laitoin+uuniin+tulen.+
Mikä+lie,+aika+karkaa+käsistä,+kuukaudet+ja+vuodet+menevät+nopeasti.+
Miten+ennen+ehti+käymään+töissä+ja+harrastamaan,+nyt+ei+aika+tahdo+riittää.+Onkohan+internetillä+vaikutusta+asiaan.+Aamulla+käväisin+nopeasti+netissä+ja+nyt+äsken+avasin.+En+kovin+pitkiä+aikoja+vietä+koneellakaan.+
Huomenna+pesen+viimeinkin+ikkunat+mökillä,+keskustassa+pesin+alkukesästä,+pitäisi+pestä+taas.
06.09.2018 17:43
Ei+se+tarkoita+että+olisin+tyly.+
Aika+vaikea+on+kertoa+kenellekään+että+en+halua+olla+tekemisissä+kun+hän+on+rasittava.+Joillekin+ei+hienovarainen+viesti+mene+perille.+
Jos+vastapuoli+on+sellainen+että+puhetta+tule+solkenaan,+ei+saa+väliin+sanottua+mitään,+tulee+turhautunut+olo.+Tai+sitten+jos++ainoa+puheen+aihe+on+ihmisten+asiat+ja+juoruilu.
06.09.2018 17:15
Käyn+kirppareilla.+Nykysin+ostan+hyvin+valikoiden.+Roinaa+on+kertynyt+liikaakin.
Laitan+keräyslaatikkoon+kaikkea+mikä+sinne+kelpaa.+En+viitsi+lähteä+myymään.+Olen+joskus+yrittänyt,+vaivalloista+ja+aika+vähän+tuottoa+vaivannäköön+nähden.+Olen+kyllä+päässyt+aika+hyvin+voitolle+mutta+ei+riitä+innostus.
05.09.2018 21:01
"Tullakseen+siedetyksi,+on+opittava+sietämään+muita.+"
Minullakin+olisi+peiliin+katsomisen+paikka,+liukenen+helposti+saavuttamattomiin+jos+joku+ei+miellytä.+
Olen+miettinyt+sitäkin,+mitenkähän+kävisi+jos+joskus+tuntisin+itseni+yksinäiseksi+ja+kaipaisin+seuraa,+niinkin+voi+käydä,+vaikka+tykkäänkin+olla+yksin.+
Veljien+perheet+ovat+lähellä+sydäntäni+ja+on+kumppani+joka+jaksaa+katsella+minua+viikonloppuisin+ja+lomillaan.+Tytär+asuu+satojen+kilometrien+päässä,+pidämme+yhteyttä+joka+päivä.
05.09.2018 17:52
Minä+teen+Kesäkurpitsalasagnea,+onkohan+yhdyssana??
En+ole+ennen+tehnyt,+kamalaa+kuinka+paljon+kurpitsoista+läksi+vettä+kun+ripottelin+vähän+suolaa+päälle.+Talouspaperin+sai+vääntää+kuivaksi.+
Olen+innostunut+tekemään+ruokaa,+kokeilen+kaikenlaista,+viikot+olen+kissan+kans+kahden+joten+aina+tulee+tehtyä+liikaa.+
Jos+sitä+voi+lämmittää+niin+yllätän+kaverin+lasagnella+viikonloppuna+kun+tulee.
05.09.2018 17:42
En+juo+mehuja.+Kerään+viinimarjat+ja+pakastan+rasioihin+kokonisena.+
Nuorena+vaimona+keitin+mehuja+mehumaijalla,+on+maija+vieläkin+jossain+vintillä.
Vitamiineista+en+tiedä,+ainakin+paremmin+luulisi+säilyvän+kuin+keitettäessä.
05.09.2018 13:22
Olen+huomannut+että+jälkikasvulla+on+nuuskaa.
Ovat+urheilullisia.+En+ole+sanonut+mitään,+turhaa+se+olisikin.+
Itse+en+voi+ymmärtää+nuuskan+käyttöä,+vaikuttaa+vastenmieliseltä.
05.09.2018 13:07
Minä+antaisin+olla.+En+viitsi+enää+näillä+kymmenillä+pitää+yhteyttä+rasittaviin+ihmisiin.+
Jätän+vastaamatta+puhelimeen+enkä+myös+itse+soita.++
Olen+saanut+karsittua+hankalat+tyypit+läheltäni,+kyllä+vielä+tervehditään,+ei+ole+tarvinnut+käyttäytyä+loukkaavasti.
05.09.2018 13:00
Eipä+ole+mitään+salattavaa.+Luotan+täysin+siihen+että+asiani+eivät+leviä+kuin+itseni+kautta.
05.09.2018 11:58
Onhan+sinulla+ylhäällä+ne+jotka+varasivat+kirjasi?
05.09.2018 10:11
Minua+kiinnostaa+kirjasi.+Elämäsi+on+ollut+erilaista+kun+vertaa+omaani,+mielenkiinnolla+odotan.+Varaan+kirjan.
05.09.2018 08:57
Minulle+on+äänikirja+ehdoton+unen+tuoja.
Melkein+sama+mitä+kuuntelen+kunhan+ääni+on+matala,+naisen+ääni+ei+nukuta+niin+hyvin.+Jos+herään+yöllä+laitan+äänikirjan+uudelleen+kuulumaan+ja+nukahdan+hetkessä.
04.09.2018 10:08
Katsottiin+hänen+ohjelmaansa+kun+ei+vielä+oltu+niin+monenlaisen+tarjonnan+kyllästämiä.+
Vanha+mieshän+Pulkkinen+jo+on,+pysyisi+vaan+leikittämässä+eläkeläisiä+espanjassa.
03.09.2018 16:00
Tulin+kiusaantuneeksi+katsoessani+ohjelmaa.+
En+yleensäkään+pidä+"haastatteluista"+joissa+pyritään+toisen+ihmisen+paljastamiseen+ja+kiusaamiseen.+
Ei+Veitola+kuulu+suosikkeihini,+moni+voi+olla+hänestä+eri+mieltä.
03.09.2018 15:58
Olen+samaa+mieltä.+Ei+puhekone+välttämättä+ole+itsevarma.+
Jos+malttaa+kuunnella+ja+tarkkailla+toista+tulee+vuorovaikutuksestakin+helpompaa.
En+tiedä+olenko+miten+itsevarma,+itsenäinen+ainakin+olen.+Olen+tottunut+tekemään+päätökset+itse+eikä+ole+pahemmin+tarvinnut+katua.+
Kriisitilanteissa+pärjään,+niitä+on+ollut+todella+paljon,+vakavia+sairauksia+perheenjäsenillä+ym..
Vaikeudet+eivät+pelota,++painun+tulta+päin+jos+muu+ei+auta.
02.09.2018 18:07
31 / 165