Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
uskova.mies

Aloituksia

4

Kommenttia

137

1. Juuri+näin,+mutta+kyllä+tämä+riittävällä+tavalla+kertoo+iankaikksesta+Jumalasta,+josta+meillä+ei+siis+ole+muuta+todistusta,+kuin+Raamattu+ja+henkilökohtainen+kontakti+Jeesukseen.Olen+nyt+38v+tutkinut+Raamattua+ja+silti+koen+pienuutta+yhä+enemmän+sen+selittämiseen.Olen+siis+hyvinkin+selvillä+mitä+Raamtussa+lukee,+siihen+ovat+auttaneet+lukemattomat+Jumalan+"työrukkaset"+Jumalan+valtakunnan+työssä,+eli+jakeet++Matt.+28:+19,+20.Tähän+meitä+kutsutaan.
  2. No+niin,+tuossa+järjestyksessä,+jossa+vastaat,+tarkennan+kirjoitustani;Matt.24:+14+lienee+selvä.Toki+tiedän,+ettei+evankeliumi+ole+pelkkää+Jeesus+rakastaa+sinua,+on+paljon+muutakin,+Jeesus+sanoo+mm.+että+te+ette+valinneet+minua,+vaan+minä+valitsin+teidät.Tätä+oikeutta+ei+ole+annettu+sinulle,+niinkuin+kirjoituksestasi+voisi+ymmärtää.Kyllä+Jeesus+myös+joko+otetaan+vastaan+tai+ei+oteta,+sekä+uskotaan,+ihmeellistä+kikkailua+harrastat.+Ilm.3:+20.Kirjoitit+aijemmin+Joh.+3:+16+jotenkin+näin,+että+jae+16+ei+olisi+Jeesuksen+sanoja+?Jeesushan+ei+kirjoittanut+tietenkään+Johanneksen+evankeliumia,+vaan+Johannes+itse+tämän+kirjoitti+ja+näinollen+kaikki+Jeesuksen+sanomiset+ovat+tietenkin+silminnäkijä+Johanneksen+kirjoittamaa+tekstiä.Mikäli+haluat+tietää+asiasta+lisää,+suosittelen+kuuntelemaan+vaikkapa+allaolevasta+linkistä+Johanneksen+evankeliumin+luennot+1+ja+2,+joista+1+on+johdantoa+pidemmälle+luentosarjalle.https://www.youtube.com/watch?v=hotQr_nHm0YEn+sanonut+sinua+valehtelijaksi,+vaan+sanoin,+että+puhut+omiasi+ja+se+on+kokolailla+eri+asia.Laajasti+maalailet+(yrität+päteä)+kaikenlaisia+alkutekstin+muotoja,+joilla+ei+ole+mitään+merkitystä+silloin,+kun+puhutaan+Raamatun+perusasioista+eli+juuri+evankeliumeista,+jotka+taas+on+kirjoitettu+niin+selvästi/+yksinkertaisesti,+että+sen+ymmärtää+jokainen.Suomenkielinen+käännös+on+siis+riittävän+tarkka+ilman+kikkailua+ymmärrettäväksi.Evankeliumeista+vielä,+meillä+on+neljä+evankeliumia+ja+Apt.+ovat+oma+kokonaisuutensa,+vaikka+sen+onkin+kirjoittanut+apostoli+(evankelista)+Luukas.Lopuksi+vielä+Joh.+3:+16+alkukielellä+sanasta+sanaan;הכנא+גיר+אחב+אלהא+לעלמא+איכנא+דלברה+יחידיא+16ainoa+poikansa+että+samoin+maailmaa+Jumala+rakastaa+sillä+siten+.נתל+דכל+מן+דמהימן+בה+לא+נאבד+אלא+נהוון+לה+חיאelämä+hänelle+oleva+vaan+katoava+ei+hänessä+uskovat+jotka+kaikki+että+luovuttavaדלעלם׃iankaikkinenAuttaako+tällainen+kikkailu+mielestäsi+ymmärtämään+asiaa+?
  3. Riitävän+kauan.