Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aenea
profiilit
aenea
aenea
Vapaa kuvaus
Helsingistä.
Aloituksia
1
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No kuule kun liikuntaa voi harrastaa tarpeeksi ilman että ajaa autolla jonnekin salille. Paremmassa kunnossa minä olen kuin monet miehet jotka väittävät olevansa urheilullisia.
16.10.2010 17:15
Liikun työkseni riittävästi. Eipä huvita vapaa-aikana liikahtaa sen enempää kuin kuuntelemaan bändejä ja baariin, ym. muuta kiinnostavampaa.
Useimmat miehet ovat omasta mielestään kuitenkin urheilullisia ja sporttisia, oli se vartalonmalli mitä vaan. Joten eipä ne urheilulajit valaise ihmisestä mitään, kun ei edes sitä kropan mallia.
13.10.2010 21:37
Taidat olla aika nuori jos sulla ei ole yhtään suhdetta takana. Tai jos jo vähän vanhemmalla ihmisellä ei ole montaakaan kokemusta seurustelusuhteista tai edes tapailusta vaikuttaisi hän minusta epäilyttävältä.
13.10.2010 14:04
No voi voi. Uskotko sinä olevasi saman henkilön kanssa koko lopunelämäsi? Onnea vaan, pidän peukkua sulle :)
13.10.2010 11:48
ditto.
12.10.2010 21:26
Ja sähän älähdit.
12.10.2010 20:44
Aivan mutta nyt puhuinkin siitä että jos deittiprofiilissa ei lue muuta kuin urheilullisuudesta ja liikuntaharrastuksista. Minua sellainen profiili ei saisi kiinnostumaan millään.
12.10.2010 20:40
No jos se liikunnallisuus on sulle noin tärkeää ja koet sen ehdottomasti nostavan markkina-arvoasi niin mitä muuta sinussa on sellaista joka saisi naiset kiinnostumaan? Itse en liikuntaharrastuksia laske erityisesti arvostettavaksi asiaksi. Musiikki sen sijaan on paljon tärkeämpi seikka.
Minua ei kiinnosta profiilit joissa luetellaan kaiken näköisiä liikuntaharrastuksia mutta ihmisestä sen sijaan ei saa minkäänlaista persoonallista kuvaa.
12.10.2010 11:57
"Kuva mikä itselle on tullut, että jos nainen on päätynyt yli 30 v sinkuksi niin syyt tulevat esille nopeasti."
Entä mikä sinun syysi olla sinkkuna? Kaikissa naisissako vikaa?
Itselläni ollut profiili toki monta vuotta. Välillä se käy poissa jos tapaan jonkun joka tuntuu kiinnostavalta, eli on siis tapailu/serurustelu-asteella. Kun taas sinkkuunnun saatan laittaa profiilin takaisin.
12.10.2010 11:46
Itse pidän söpöä useimmiten parempana kuin komeaa. Komea on enemmän kirveellä veistetty ja söpö on poikamainen ja nuorekas. Joskus harvoin komea mies on minusta hyvä.
11.10.2010 20:16
Ja kuinkas yleistä tämä on. Mistäs sä sellasen Georeg Clooneyn/Brad Pitt - lookaliken revit tuosta avan? Revippä ite.
06.10.2010 10:04
Noin tietävästi nuorista naisista puhuu 60v. mies? Ehkä ne nuoret naiset soittelee nuorten miesten perään kuitenkin.
Itse kyllä pyydän treffeille ja otan yhteyttä jos mies kiinnostaa.
05.10.2010 17:56
Kirjoitat profiiliisi selkeästi haluavasi tavata, etkä siis hae kirjoittelukaveria. Kerrot mikä sinusta on sopiva viestien määrä kunnes haluat tavata.
Totta kai profiiliin kannattaa kirjoittaa tällaisistakin asioista niin ei tarvitse ihmetellä jälkikäteen.
01.10.2010 12:00
Minä kyllä haluan mieluummin suomalaisen miehen. Ai miksikö? No siksi että on samanlainen kulttuuritausta ja sama kieli.
Kunhan vaan löytyis mies jonka kanssa löytyy enemmänkin yhteistä ja joka haluaa myös minut.
28.09.2010 22:04
Niin tässähän on nyt tällainen yhdistelmä: suomalaisnainen joka tykkää pukeutua seksikkäästi ja kiinnittää ulkonäköönsä huomiota ja mies joka ei sitä kaipaa niin paljon.
Yleensä täällä on käyty päinvastaisia keskusteluista kuinka suomalaisnaiset eivät kiinnitä ulkonäköönsä tarpeeksi huomiota ja pukeudu naisellisesti.
Monissa muissa kulttuureissa naiset käyttävät (suhteessa palkkaansa) isompia määriä rahaa juuri ulkonäköönsä, ja sitähän täällä on kovasti hehkutettu.
26.09.2010 19:25
No sun epäsosiaalisuudelle ei varmaan kukaan muu voi mitään. Muualla kuin kotona voi toki harjoitella sosiaalisuutta.
25.09.2010 20:03
6 kilometrin matka hankala tehdä bussilla muka? Siinä meillä on yksityisautoilija.
25.09.2010 18:02
No jos nyt vaikka ekana Molly Malones, On the Rocks, König/Michelle, Kaarle XII. Vähän riippuu millaisesta menosta ja musiikista pitää.
http://www.hs.fi/menot/ravintolahaku?CONTENT=Iltamenopaikat&SUB_CONTENT=Diskot+&+yökerhot&searchLocation=Helsinki&searchSubLocation=&priceLevel=0&searchWord=ikäraja+24
Lisäksi löytyy pubeja vaikka kuinka paljon.
25.09.2010 18:01
Yli 30 vuotiaille löytyy paljonkin paikkoja.
21.09.2010 22:11
Kuulostaa aika hullulta tapaukselta toi sun miehes. Ei kannata jatkaa suhdetta. Muuten joudut olemaan aina suurennuslasin alla. Luultavasti saat turpiinkin jossain vaiheessa.
08.09.2010 22:31
2 / 12