Yhtä asiaa en ymmärrä, miksi maailmaan on syntynyt tällainen periaate, että mies tekee aloitteen suhteessa. Jos nainen kiinnostuu miehestä, hän ehkä näyttää että on kiinnostunut katselemalla ja hymyilemällä jne. Mutta he eivät koskaan tule puhumaan, eivätkä koskaan pyydä treffeille ensimmäisenä. Jos mies ei tee aloitetta tietyn ajan kuluessa, nainen vaihtaa kohdetta.
Miksi näin? Vai oletteko eri mieltä?
Miksi miesten täytyy tehdä aloite
141
7780
Vastaukset
Tehdä aloitteita.
En minäkään tee.- suomilisko
etkä hihhuloi täällä
suomilisko kirjoitti:
etkä hihhuloi täällä
Sillä maailman vääryydet estävät nukkumisen.
(mur ja muita samankaltaisia ilmaisuja)- suomilisko
buddy-love kirjoitti:
Sillä maailman vääryydet estävät nukkumisen.
(mur ja muita samankaltaisia ilmaisuja)niin, että sinä et voi estää maailman vääryyksiä hankkimalla itsellesi migreeniä, unihäiriötä, kakkostyypin diabetestä tai kaikkia näitä.
Edes metabolinen oireyhtymä ei pelasta tätä palloa saati omaa napaasi. suomilisko kirjoitti:
niin, että sinä et voi estää maailman vääryyksiä hankkimalla itsellesi migreeniä, unihäiriötä, kakkostyypin diabetestä tai kaikkia näitä.
Edes metabolinen oireyhtymä ei pelasta tätä palloa saati omaa napaasi.Metabolian oireilu saattaa juuri tuhota navan, sillä joillakin se lihoessa turpoaa ulos.
Joo, unihäiriöstä tulee migreeni (mutta kärsimys kuulemma jalostaa).
*itseruoskii itseään migreenillä*
(silti ärsyynnyn ja turhaudun maailman idiotismista)
Seuraavaksi suunnittelen yleistä kärttyisyyttä.- suomilisko
buddy-love kirjoitti:
Metabolian oireilu saattaa juuri tuhota navan, sillä joillakin se lihoessa turpoaa ulos.
Seuraavaksi suunnittelen yleistä kärttyisyyttä.sitten minä lintsaan huomenna, laiminlyön velvollisuuteni, niin ja miksi pitäisi terveydestäni huolta muutenkaan? Onko se nyt niin tarkkaa onko lääkitys just kohillaan ja silleen.
Pääasia että just mulla on kivaa just nyt. suomilisko kirjoitti:
sitten minä lintsaan huomenna, laiminlyön velvollisuuteni, niin ja miksi pitäisi terveydestäni huolta muutenkaan? Onko se nyt niin tarkkaa onko lääkitys just kohillaan ja silleen.
Pääasia että just mulla on kivaa just nyt.Ei ole, vaan kärttyisää.
Etkä lintsaa, sillä olet ahkera ja kunnollinen.
*havaitsee painostusyrityksiä*
(lisäksi voisi huijata muka meneväni nukkumaan)- suomilisko
buddy-love kirjoitti:
Ei ole, vaan kärttyisää.
Etkä lintsaa, sillä olet ahkera ja kunnollinen.
*havaitsee painostusyrityksiä*
(lisäksi voisi huijata muka meneväni nukkumaan)kuten huomaat, en minäkään missään sellaisessa paikassa ole, missä minun pitäisi olla.
Juu kosta sinä vaan maailman pahuutta läheisillesi. Ole hyvä vaan. Niin minäkin just tekisin, näkisin tavattomasti vaivaa sen takia että joku toinen haluaa minun elävän terveellisemmin (jotta myös hänellä itsellään olisi kivempaa).
Onko lisää altruismia liikkeellä tänään? suomilisko kirjoitti:
kuten huomaat, en minäkään missään sellaisessa paikassa ole, missä minun pitäisi olla.
Juu kosta sinä vaan maailman pahuutta läheisillesi. Ole hyvä vaan. Niin minäkin just tekisin, näkisin tavattomasti vaivaa sen takia että joku toinen haluaa minun elävän terveellisemmin (jotta myös hänellä itsellään olisi kivempaa).
Onko lisää altruismia liikkeellä tänään?(nyt on tulkintavaikeuksia tuon lausunnon suhteen)
*vaatii tunnetilamittareita avuksi*
Eivät tässä kyllä läheiset kärsi jos huolestuu maailman kummallisuuksista.
(eikä keksi miten voisivat kärsiä)- suomilisko
buddy-love kirjoitti:
(nyt on tulkintavaikeuksia tuon lausunnon suhteen)
*vaatii tunnetilamittareita avuksi*
Eivät tässä kyllä läheiset kärsi jos huolestuu maailman kummallisuuksista.
(eikä keksi miten voisivat kärsiä)noudattaa terveitä elämäntapoja, jos sinä saat tehdä jotain mikä pahentaa sitä että olet keskivartalolihava ja migreeninen?
Valvomisella ja vähällä unella on yhteys mainittuihin asiantiloihin.
Tunnetilamittari: olen niin vihainen ja väsynyt etten tunne mitään. Jos tuntisin, tuntisin liikaa enkä kuitenkaan halua heitellä seinään tavaroita joita myöhemmin tarvitsen. Pidän kyllä riehumisesta, mutta nimenomaan hillitystä riehumisesta.
Pelkkä holtiton riehuminen on pahasta. --> sängylle maate liskunkyljelle ja tuijotusta seinään. Katatonia jatkunee ainakin huomiseen. - ?
buddy-love kirjoitti:
Metabolian oireilu saattaa juuri tuhota navan, sillä joillakin se lihoessa turpoaa ulos.
Seuraavaksi suunnittelen yleistä kärttyisyyttä.Talousdemokraatit haluavat rahat pois pankeilta. Lue Voiman haastattelu: http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2010/numero-8/pelkkaa-paperia
Täytä Suomen Talousdemokratia ry:n kannattajakortti ja kerää ystäviltäsikin! http://www.talousdemokratia.fi/sivut/yhdistys
Olisiko aika tehdä loppu tälläiselle pelleilylle?
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/taa_1037_2009_p.shtml ? kirjoitti:
Talousdemokraatit haluavat rahat pois pankeilta. Lue Voiman haastattelu: http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2010/numero-8/pelkkaa-paperia
Täytä Suomen Talousdemokratia ry:n kannattajakortti ja kerää ystäviltäsikin! http://www.talousdemokratia.fi/sivut/yhdistys
Olisiko aika tehdä loppu tälläiselle pelleilylle?
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/taa_1037_2009_p.shtmlNuohan ovat ymmärtäneet asiat aivan väärin.
Lisäksi jokainen voi luoda "rahaa" itsekin antamalla kavereille tavaraa tai työtä velaksi.
Noh, tuokaan ei vastaa sitä millä tavalla nuo tuolla linkin takana ovat pieleenymmärtäneet.
Pankeilla on kuitenkin rajoitteet siitä moneenko kertaan samat rahat voi lainata uudelleen ja valtio ottaa tämän huomioon kun jakaa rahaa kansantalouteen.
Jos siirryttäisiin systeemiin jossa pankki antaa lainaksi vain juuri sen saman summan kuin sillä on asiakkaiden talletuksia, niin tämäkin olisi mahdollinen, mutta vaatisi suuren määrän uutta rahaa kiertoon.
Mikseivät ne esitä että valtio alkaisi toimia suoraan pankkina jos näkevät nykyisessä systeemissä ongelmia.- Reijo Rönkkö the Chr
suomilisko kirjoitti:
noudattaa terveitä elämäntapoja, jos sinä saat tehdä jotain mikä pahentaa sitä että olet keskivartalolihava ja migreeninen?
Valvomisella ja vähällä unella on yhteys mainittuihin asiantiloihin.
Tunnetilamittari: olen niin vihainen ja väsynyt etten tunne mitään. Jos tuntisin, tuntisin liikaa enkä kuitenkaan halua heitellä seinään tavaroita joita myöhemmin tarvitsen. Pidän kyllä riehumisesta, mutta nimenomaan hillitystä riehumisesta.
Pelkkä holtiton riehuminen on pahasta. --> sängylle maate liskunkyljelle ja tuijotusta seinään. Katatonia jatkunee ainakin huomiseen.Älkää hyvät ihmiset kirjoittako omalla nimellänne.
täytyy vaan olla kestävä ranteinen :)
- plojok
:)
miksi miehen tosiaan pitäisi tehdä aina se aloite? Kumman sitkeässä tuo käsitys vaan on.
No, kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, tuhmat mihin vaan.- frost-free
naiset ottavat suihinkin vaikka mies ei muka ole kiinnostunut ja ei edes huomaa..näin olen kuullut..
Kyllä naiset tulevat puhumaan, pyytävät tai soittelevat treffeille ja perään eivätkä vaihda kohdettakaan ihan vähästä. Tai no - sellaisia naiset olivat ennen; tämän hetken nuoret naiset ovat enemmän kuvaamasi kaltaisia.
Noin tietävästi nuorista naisista puhuu 60v. mies? Ehkä ne nuoret naiset soittelee nuorten miesten perään kuitenkin.
Itse kyllä pyydän treffeille ja otan yhteyttä jos mies kiinnostaa.- Taijotai
sanna-76 kirjoitti:
Noin tietävästi nuorista naisista puhuu 60v. mies? Ehkä ne nuoret naiset soittelee nuorten miesten perään kuitenkin.
Itse kyllä pyydän treffeille ja otan yhteyttä jos mies kiinnostaa.Parikymppiselle naiselle kelpaa viiskymppinen mies ihan kevyesti kunhan se on tarpeeksi cool. Useimmat 18vee pimut kuolaa George Clooneyta ja Brad Pittia kuiteski, revi siita tai niinku jotai.
Taijotai kirjoitti:
Parikymppiselle naiselle kelpaa viiskymppinen mies ihan kevyesti kunhan se on tarpeeksi cool. Useimmat 18vee pimut kuolaa George Clooneyta ja Brad Pittia kuiteski, revi siita tai niinku jotai.
Ja kuinkas yleistä tämä on. Mistäs sä sellasen Georeg Clooneyn/Brad Pitt - lookaliken revit tuosta avan? Revippä ite.
- näi o....
sanna-76 kirjoitti:
Ja kuinkas yleistä tämä on. Mistäs sä sellasen Georeg Clooneyn/Brad Pitt - lookaliken revit tuosta avan? Revippä ite.
.
me ollaan vain tavis töpselikärsiä
*NÖF! *
* OINK! *
.
- frost-free
jos naiset saisivat vallan he luultavasti murhaisivat puoli valtakuntaa. koska heidän täytyy käyttää eniten ainaa kaunistautumiseen ja miesten miellyttämiseen he eivät ehdi ajatella moisia juttuja kuten muiden nirhaaminen...
- Ae
Sultahan tulee outoja mielipiteitä =D
- frost-free
Ae kirjoitti:
Sultahan tulee outoja mielipiteitä =D
oli vain ajatus siitä miksi on parempi että JOTAIN asioita jätetään miehille. Ei musta olis naisten kanssa miehistä tappeleen...ennen lähtisin kotiin tai naapurin Eskon kanssa nussimaan tai juomaan viinaa..mut 99% naisista olis valmis tekeen vaikka mitä...
- suomilisko
riski !1!1
Parempi kun vaan meikataan ja pestään pyykkiä, niin ei saada ylimääräisiä ideoita. Tulee muutenkin saaduksi aikaan kaikenlaista draamaa. - Ae
frost-free kirjoitti:
oli vain ajatus siitä miksi on parempi että JOTAIN asioita jätetään miehille. Ei musta olis naisten kanssa miehistä tappeleen...ennen lähtisin kotiin tai naapurin Eskon kanssa nussimaan tai juomaan viinaa..mut 99% naisista olis valmis tekeen vaikka mitä...
Tällaiseen naiseen olisi kiva törmätä joku päivä
- suomilisko
frost-free kirjoitti:
näin on, akkojen ei parane ryhtyä keskenään tappelemaan se on kolmas maailmansota sitte
- frost-free
niin täysin fiiliksestä. jos mies on vähän niinkuin kuka tahansa minulle voin mennä iskemään mutta jos tunnen jotain en saatanassa mene.ikinä.en ole niin hullu että pakoittaisin miestä johonkin mihin hän ei halua.
- . . .
Mitä siitäkin tulisi, jos miehet ajattelisivat samoin - että aloitteen tekeminen olisi pakottamista johonkin.
- suomilisko
mutta sovinistina saan kai kannattaa tätä perinteistä mallia.
"Jos mies ei tee aloitetta tietyn ajan kuluessa, nainen vaihtaa kohdetta."
Juu. Ei tässä tyrkyttämään ruveta. - hgvjh
Minusta ihan ok. Tarkoitettu siksi, että nainen voi valkata.
nainenhan tekisi valinnan konkreettisemmin valitsemalla itse halunsa kohteen, tekemällä aloitteen, eikä odottamalla että joku tulee iholle, tehden aloitteen...
- Ae
Toljake kirjoitti:
nainenhan tekisi valinnan konkreettisemmin valitsemalla itse halunsa kohteen, tekemällä aloitteen, eikä odottamalla että joku tulee iholle, tehden aloitteen...
Koska miehet on tunnettu siitä, että heille kelpaavat melkeinpä kuka vaan. Naiset taas tunnettuja valikoimisesta. Olisi kaikille helpompaa jos nainen tekisi valinnan ennen kuin mies kerkeää innostua.
Ae kirjoitti:
Koska miehet on tunnettu siitä, että heille kelpaavat melkeinpä kuka vaan. Naiset taas tunnettuja valikoimisesta. Olisi kaikille helpompaa jos nainen tekisi valinnan ennen kuin mies kerkeää innostua.
jos naiset keskimäärin useammin odottavat aloitetta ja miehet keskimäärin useammin tekevät aloitteen, kuka lopulta tekee useammin sen valinnan ja kenelle kelpaa mikä hyvänsä? Ajattelepas tovi...
- Läheisyyttä...
Ae kirjoitti:
Riippuu nyt ehkä naisen iästä, mutta kyllä minä lähes nelikymppisenä naisena lähestyn miehiä, jotka näen jollain tapaa mielenkiintoisiksi, mutta täytyy myöntää, että minua lähestyy miehet, joita en ehkä itse olisi lähestynyt, mutta ovat todellakin tutustumisen arvoisia.. Eli näistä olen todellakin löytänyt helmiä! Siis miehet, lähestykää rohkeasti naisia ja toisin päin, naiset, antakaa miehille rohkeutta/itsetuntoa lähestyä teitä (flirttailkaa tai ottakaa suoraan kontaktia)! Rakkautta ja läheisyyttä tarvitaan tähän maailmaan!!!!!
- hgvjh
Toljake kirjoitti:
Aivan. Mutta kun aloittaja onkin mulkvisti, jonka tarkoitus on esittää, että nainen on kyttäri ja häiriintynyt. En kylläkäään mielelläni keskustele teidän rekisteröidyillä nimimerkeillä palstalle kirjoittavien kanssa enää mitään, koska mielestäni olette idiootteja. Koska kommentoit, siksi kirjoitin.
hgvjh kirjoitti:
Aivan. Mutta kun aloittaja onkin mulkvisti, jonka tarkoitus on esittää, että nainen on kyttäri ja häiriintynyt. En kylläkäään mielelläni keskustele teidän rekisteröidyillä nimimerkeillä palstalle kirjoittavien kanssa enää mitään, koska mielestäni olette idiootteja. Koska kommentoit, siksi kirjoitin.
oli ystävällistä kirjoittaa vielä, vaikka olenkin rekisteröitynyt.
- elluLiin
Ei vaan tarkoitettu siksi että mies on voimakkaampi ja kestää pakkeja. Nainen vain antaa niitä.
- j
Toljake kirjoitti:
sehän ei vanhakantaisille miehille sovi, että nainen on aktiivinen ja tekee aloitteen...Hyihyi, on liian innokas -ties mikä lepso - tämä siis näiden miesten outoa logiikkaa...
- heheh.
"Yhtä asiaa en ymmärrä, miksi maailmaan on syntynyt tällainen periaate, että mies tekee aloitteen suhteessa."
"Maailmaan" Tarkoitit varmaan suomeen. :)- ansa 66
Väittäisin kyllä, että muualla maailmassa on hyvinkin itsestään selvää, että miehet tekevät aloitteen, suomessa odotetaan harvinaislaatuisesti myös naisen aktiivisuutta.. Enkä edes näe tätä erityisen pahana. Mutta myönnän, että ulkomailla miesten kiinnostus naiseen "korvaa" joitain puutteita miehissä....
- [][][][]
Eikä tuollaista periaatetta ole olemassa,
Hakeudu laadukkaampien naisten seuraan. Naisten aloitteita saattaa tulla aivan liikaakin.. - BlueNightSatin
mieltä. Jos ei mies kiinnosta, niin ei sen suhteen kannata aloitettakaan tehhä. Siis syy miks ite jätän aloitteet tekemättä. :)
- Mies1985
Jos miehetkin ajattelisivat noin, olisi ihmiskunta kuollut jo sukupuuttoon. Ihan naurettavaa logiikkaa.
- BlueNightSatin
Mies1985 kirjoitti:
Jos miehetkin ajattelisivat noin, olisi ihmiskunta kuollut jo sukupuuttoon. Ihan naurettavaa logiikkaa.
useinkin aloitteita naisille, jotka sua ei kiinnosta? Mä en tee aloitteita miehille, jotka mua ei kiinnosta. Siinä ei ole minusta mitään omituista. Kaikista kun ei ole mulle mieheksi :)
- Mies1985
BlueNightSatin kirjoitti:
useinkin aloitteita naisille, jotka sua ei kiinnosta? Mä en tee aloitteita miehille, jotka mua ei kiinnosta. Siinä ei ole minusta mitään omituista. Kaikista kun ei ole mulle mieheksi :)
Tietenkään kaikkia ei kiinnosta kaikki, sehän on päivänselvää. Tässä on kyse siitä miksi osa naisista uskoo että miehen (just sen oikean vieläpä!) pitää tehdä heille aloite tai muuten mennään vanhapiikana hautaan. Eli he eivät itse tee aloitetta sen kummemmin kiinnostavalle kuin vähemmänkään kiinnostavalle miehelle. Ja heille tekee aloitteen kuka nyt sitten uskaltaa.
Annoit nyt sellaisen kuvan ettei sinua kiinnosta kukaan mies maailmassa, ainakaan niin paljon että itse tekisit aloitteen. - BlueNightSatin
Mies1985 kirjoitti:
Tietenkään kaikkia ei kiinnosta kaikki, sehän on päivänselvää. Tässä on kyse siitä miksi osa naisista uskoo että miehen (just sen oikean vieläpä!) pitää tehdä heille aloite tai muuten mennään vanhapiikana hautaan. Eli he eivät itse tee aloitetta sen kummemmin kiinnostavalle kuin vähemmänkään kiinnostavalle miehelle. Ja heille tekee aloitteen kuka nyt sitten uskaltaa.
Annoit nyt sellaisen kuvan ettei sinua kiinnosta kukaan mies maailmassa, ainakaan niin paljon että itse tekisit aloitteen.vissiinki sitten muotoilin huonosti aikasemman, kun en tarkottanut muuta sillä kuin vain sen justii ettei kaikki kiinnosta. Niille luonnollisesti en tekis aloitetta. Oikeastaan mun mielestä sillä ei ole ees merkitystä kuka sen aloitteen tekee, kunhan jompi kumpi. Sillon kun on kiinnostusta. Mielestäni olen tehny ite aloitteita ja mua kohtaan on tehty aloitteita, loppujen lopuksi en vaan ole pannut merkille kumpi aloitteen teki ja missä määrin mikäkin aloitteeksi tulkitaan. Sen vaan tiiän, et harvassa on ne miehet joiden suhteen tekisin mitään elettä. Vaikkakin olen suht sosiaalinen ja puhelias ja mua uskoakseni on helppo lähestyä hiukka aremmankin :) En taida edustaa sitä tylympää naispopulaa kuiteskaan, joka jo normisti juttelemaan käyvän häätää ilmeellään pois. Varmaan joskus olen ilmehtinytki niin et jo sillä oon karsinnu miehiä pois ihan alkujaanki.
Enkä mä kyllä röyhkeitä ja töykeitä kimppuun syöksyjiä kaihda häätää törpömminkin pois kintereiltä. Joteki vaan tuntuu, että oon kauheen laiska tutustuun uusiin ihmisiin ja varsinki parisuhteiden luominen on rasittavaa. Et ellei todella kovasti mies kiinnosta mua, niin mä kyllä en ees ala pilanpäin katteleen. Tai anna turhia toiveita mistään. Mä taidan olla sitä sakkia ihminen, joka ei kaipaa kokemuksia vaan jotain pysyvää. - BlueNightSatin
vissiinki sitten muotoilin huonosti aikasemman, kun en tarkottanut muuta sillä kuin vain sen justii ettei kaikki kiinnosta. Niille luonnollisesti en tekis aloitetta. Oikeastaan mun mielestä sillä ei ole ees merkitystä kuka sen aloitteen tekee, kunhan jompi kumpi. Sillon kun on kiinnostusta. Mielestäni olen tehny ite aloitteita ja mua kohtaan on tehty aloitteita, loppujen lopuksi en vaan ole pannut merkille kumpi aloitteen teki ja missä määrin mikäkin aloitteeksi tulkitaan. Sen vaan tiiän, et harvassa on ne miehet joiden suhteen tekisin mitään elettä. Vaikkakin olen suht sosiaalinen ja puhelias ja mua uskoakseni on helppo lähestyä hiukka aremmankin :) En taida edustaa sitä tylympää naispopulaa kuiteskaan, joka jo normisti juttelemaan käyvän häätää ilmeellään pois. Varmaan joskus olen ilmehtinytki niin et jo sillä oon karsinnu miehiä pois ihan alkujaanki.
Enkä mä kyllä röyhkeitä ja töykeitä kimppuun syöksyjiä kaihda häätää törpömminkin pois kintereiltä. Joteki vaan tuntuu, että oon kauheen laiska tutustuun uusiin ihmisiin ja varsinki parisuhteiden luominen on rasittavaa. Et ellei todella kovasti mies kiinnosta mua, niin mä kyllä en ees ala pilanpäin katteleen. Tai anna turhia toiveita mistään. Mä taidan olla sitä sakkia ihminen, joka ei kaipaa kokemuksia vaan jotain pysyvää.siis on kiinnostusta ollut, koska suhteissa olen elänyt ja elän. :) Kuka teki aloitteen ei ole taas tässäkään oleellista. Oleellista on se, että löytää ittensä sen ihmisen rinnalta jonka kanssa ootte toisillenne tärkeimmät. Toki ilman jomman kumman aloitetta ei jutusta koskaan tule mitään. En taas ole sitä tyyppiä nainen, joka kaihtaa tehdä aloitetta. Teen jos olen kiinnostunut, se ei ole ongelma mulle ollut sillain koskaan. Näin suomeksi selvennettynä. :) Lähinnä issue on, että ollakseen vaan suhteessa jonkun kanssa ei kannata vaivautua ellei oikeesti kiinnosta. Yksin parempi, kun vaan jonku kanssa huvikseen vaikkei huvitakkaan. Mielummin laatu, kuin määrä, jos näin voidaan kärjistää siis.....tohon vanhapiika juttuun vaan lisäyksenä.
- Selina:.
Mies1985 kirjoitti:
Logiikka on sun mielestä naurettava, koska et näytä ymmärtävän sitä. Sinuna pitäisin matalaa profiilia tuossa mielessä ja korostaisin vaikkapa ulkonäköä ja kauniita käytöstapoja. Jätetään ne loogisuus-jutut muille, jooko.
- joujoujoujou
Väittäisin että sulle ei kannata edes mieheksi ruveta..Oot nightsatin taatusti nainen jolla on vaatimuksia siitä, tästä ja tosta, mutta tuskin olet mikään miehen unelma..Varmastikin mies tekee itselleen palveluksen sut ohittaessaan... ;)
- naunou
Mä en ikinä (KOSKAAN) ole mennyt puhumaan yhdellekään naiselle tuossa mielessä. He ovat aina tulleet siinä mielessä mun luokse.
Seuraukset ovat olleet järisyttäviä, ehkä vakaviakin. Jättämällä aloitteenteon vain vastakkaiselle sukupuolelle, ihminen hukkaa paljon potentiaalisia mahdollisuuksia ja tyytyy siihen, mitä on tarjolla. Passiiviset perustelevat omaa tyyliään sillä, että "kyllähän se toinen tekee aloitteen, jos on kiinnostunut". Eihän kukaan pakkeja huviseen ota. Saattaa vain olla niin, että kaksi passiivista ei koskaan kohtaa omaa ujouttaan ja hölmöyttään. Vaan sehän ei ole koskaan ollut meidän aktiivisten vika. Joten minun puolestani olkoot passiiviset niin kuin haluavat, kunhan eivät sitten valittaisi käytöksensä seurauksia. Se kun vaikuttaa niin helvetin typerältä.
- naunou
Jessus! Mä olin siinä uskossa, että täältä jos mistään ei löydy koskaan mitään mulle tärkeää. Siis tarkoitan tällä sitä, että olen ollut liian passiivinen.
Ilmankos naisista on ollut niin paljon murhetta. Olet valaissut päiväni.
Sinetti vielä päälle:
Jos oikein pinnistelen muistiani, niin se taisin olla minä joka lapseni äidin pöytään ammoin tunki. Tässä on vähän Jalluhuurua edessä, mutta jotain sinne päin. Tämä selittääkin paljon. Tarkistan asian esnsi tilassa.
Kiitos - suomilisko
ei useinkaan perustu siihen että olisi oikeasti kiinnostunut, vaan halutaan vaan testata että onnistuuko.
Sitten kun on tarpeeksi monta kertaa ollut tekemisissä näiden pellelijöiden kanssa ja tehnyt vasta-aloitteen, koko hommaan tulee pikkuhiljaa hieman toisenlainen näkökulma.
Tattarisuolle olen menossa, pelleillään siellä sitten, hyvä meininki ja silleen. suomilisko kirjoitti:
ei useinkaan perustu siihen että olisi oikeasti kiinnostunut, vaan halutaan vaan testata että onnistuuko.
Sitten kun on tarpeeksi monta kertaa ollut tekemisissä näiden pellelijöiden kanssa ja tehnyt vasta-aloitteen, koko hommaan tulee pikkuhiljaa hieman toisenlainen näkökulma.
Tattarisuolle olen menossa, pelleillään siellä sitten, hyvä meininki ja silleen.Siis juurikin tuo Tattarisuo on teille (sinkku)naisille aivan loistava paikka hankkia passattava sohvaperuna, johon voi tyydyttää hoivaviettiään. Siellä kun harvemmin parveilee yksilahkeisia kilpailuksi asti. Tsemppiä!
- ihmezoni
että miesten pitää olla miehiä ja naiset saa olla naisia.
Lopputulos on että tällainen pariutumissysteemi on miehen kannalta työläämpi ja hauskempi/ikävämpi aivan persoonasta riippuen mutta kuitenkin johtaa nimenomaan miesten kannalta parempaan lopputulokseen. Miehet siis löytävät subjektiivisesti katsoen paremman parin kuin naiset ja ovat tyytyväisempiä suhteisiinsa.- repljatint
Samaa mieltä että kuvio toimii. Ainoostaan 50-60% liitoista nykyään menee karille. Erinomainen systeemi! Lisää vain pökköä pesään draamasarjoilla ja hormonihajusteilla, saadaan ehkä nostettua prosentti sinne 80-90 een.
- scale
noinhan se aika pitkälti taitaa olla, mutta ei auta itku markkinoilla, jos et mitään yritä, niin et mitään saa. Vituttaahan se, jos sattuu saamaan pakit, mutta eipä se nyt maailmanloppu ole.
Naiset on vaan vähän nössöjä, eikä ne arvaa pistää useinkaan itteensä peliin. Tosin olen mä törmännyt aloitteellisiinkin naisiin, että poikkeus vahvistaa säännön. - Älämölöttäjä2
varhaisella keskiajalla jolloin kirkko määritteli naisen paikan. Eletään nyt sitten siinä "tiedossa"!
- löpöti
syy on televisio ja sieltä tulevat periaatteet elämään, sehän se ohjaa vähän vanhoja tapoja.
- kNDSnfkjsdkj
Jokainen ryhmä pitänee kiinni heille edullisista käytännöistä.
Naisryhmä on ottanut oikeudekseen olla heikompi astia, huvitella miesten rahoilla ja olla liehittelyn kohde. Tästä hyvästä he maksavat olemalla aliarvostettuja ja kritisoituja ja se sukupuoli jota ei oikein pysty ottamaan vakavasti. Ryhmäkulttuuri tekee tehtävänsä.
Yhtä hyvin voidaan kysyä että pitäisikö jokaisen kuoria perunansa? Entä koska ravintolassa ollaan palveltavana niin miksi yleensäkään sielläkään pitäisi ITSE syödä, eikö tarjoilijan pitäisi ennemminkin syöttää asiakasta asianmukaisilla ruokailuvälineillä?
Minusta on turha yrittää etsiä syytä tai järjellistä perustetta ilmiölle tämän kummemmin. Kyse on edusta jonka saaminen on neutraali asia ja josta luopuminen pelottavaa. Lisäksi kulttuuriimme kuuluu naiseuden lähtökohtainen kunnioittaminen mysteerinä joten on oikeastaan huono asia edes koittaa keskustella asiasta naisten kanssa, se ärsyttää ja hämmentää heitä (pohjimmiltaan siksi etteivät hekään ymmärrä miksi, kunhan vain elävät niinkuin elävät ja löytävät ne kevyet perusteet toiminnalleen, asian tutkiminen ei asiaa muuta.)
Pitäisi kysyä ehkä että onko esim. onnellisiin parisuhteisiin päätyvissä naisissa aktiivisuudessa jotain eroja verrattuna niihin jotka kököttävät elämänsä odottamassa herra oikeaa? Kenties sellainen "kateus" teema voisi auttaa neitejä terveiden parisuhteiden suuntaan kulttuuri-jumittamisen sijaan.... ;-)- vapaa mies
Millanen nainen sitten on luonteeltaan nainen joka lähtee treffeille. Ennen treffeille menoa harrastaa toisen miehen kanssa petipuuhia. Nainen oli kyllä kaunis ja mukava. Hän antoi kyllä minulle pakit. Minua loukkaa ja olen pettynyt jos pyydän naista ulos ja se harrastaa petipuuhia toisen miehen kanssa ennen treffeille tuloa.
Miksi jotku naiset käyttäytyvät noin. Nainen saattaa olla kaunis ja koulutettu. Silti loukkaa hyvää miestä tai leikkii hyvän miehen tunteilla - Vapaa nainen
vapaa mies kirjoitti:
Millanen nainen sitten on luonteeltaan nainen joka lähtee treffeille. Ennen treffeille menoa harrastaa toisen miehen kanssa petipuuhia. Nainen oli kyllä kaunis ja mukava. Hän antoi kyllä minulle pakit. Minua loukkaa ja olen pettynyt jos pyydän naista ulos ja se harrastaa petipuuhia toisen miehen kanssa ennen treffeille tuloa.
Miksi jotku naiset käyttäytyvät noin. Nainen saattaa olla kaunis ja koulutettu. Silti loukkaa hyvää miestä tai leikkii hyvän miehen tunteillaJa minä heitän vastakysymyksen,missä luuhaa kunnon miehet? Miehen kuuluu olla rehellinen,uskollinen kumppanilleen,rakastava ja rakastettava.Hellät silittelyt tuovat ainakin minulle hyvänolon tunteen.
- Mutta...
Vapaa nainen kirjoitti:
Ja minä heitän vastakysymyksen,missä luuhaa kunnon miehet? Miehen kuuluu olla rehellinen,uskollinen kumppanilleen,rakastava ja rakastettava.Hellät silittelyt tuovat ainakin minulle hyvänolon tunteen.
Eipä tuossa "vapaan miehen" tarinassakaa nainen kovin uskollinen tai rehellinen tuntunut olevan, ai eikö niiden kuulukaan olla? Oho.
- A
Osoitan kiitokseni nimimerkille kNDSnfkjsdkj valaisevasta puheenvuorostaan vastaukseksi kysyjälle.
Mitään sellaista kuin mies tai nainen ei ole olemassakaan sellaisena kuin olemme tottuneet olettamaan.
Mies on naiselle fiktio ja nainen on naiselle jumi. Nainen on miehelle myytti ja mies on kaikille fiktio. Ei ole pakko olla. - ju
Sinullekin, ystävä hyvä. Ikävä, että olet kokenut kovia.
- lallipekku
kNDs puhuu kyllä nyt niin asiaa että ei tuohon kait ole mitään lisättävää...Näinhän tämä asia pohjimmiltaan on.. Pakko on tämän edessä vaieta..
- Kaikenlaista sattuu
Olen saanut useammankin aloitusviestin naiselta. Ehkä kummallisin oli se kun ihan aikuinen ja järkevältä vaikuttava nainen pyysi kotiinsa suojaamaan entiseltä miesystävältään. Tämä tuli kuulemma koska tahansa sisään ja raiskasi hänet.
Kyseinen nainen piti avainta aina samassa paikassa, eikä vaihtanut sitä vaikka se oli entisen miesystävän tiedossa sekä mielestäni ensimmäinen paikka mistä varkaatkin katsoisivat.
Olin siellä muutaman viikon. Eipä tullut raiskaaja sillä aikaa. Jotenkin en jaksanut olla kiinnostunut hänestä ja se lopahti siihen. Ehkä siksi miehen on hyvä tehdä aloite, että silloin ainakin on jo syntynyt joku vetovoima.
Mies ei oiken toimi halutulla tavalla jos sitä vetovoimaa eikä halukkuutta ilmene. Saattaa naisellakin olla sama, mutta heillä on aina konstinsa selvittää asiat toivomalleen tolalle. - smileeeeee
Kyllä se vaan niin on, ettei me neidot oikein vielä olla opittu tekemään muuta aloitetta kuin rohkaisemaan teitä poikia katseillamme, hymyillämme , vartalomme viestikielellä. Toki tyttösetkin voisivat tehdä aloitteen muullakin tapaa, mutta....ehkä ne roolit kuitenkin on prempia näin. Jos poikasten ja tyttösten pitäisi olla
kaikessa samanlaisia, niin eihän sitten tarvittaisi kuin yksi sukupuoli!!- ihan pihalla
Kerros vähän esimerkkejä, kun just noi naisten vartalon signaalit menee aina vähän ohi..? :))
- Silimäpeli
eri mieltä: Olen tavannut ja jututtanut lukuisan määrän 70-luvulla syntyneitä naisia, joilla on tuollainen periaate. Nämä naisethan ovat siis noin 30-40 vuotiaita. Miten lienee 80-luvulla syntyneillä?
Elän kai sitten eri todellisuudessa kuin sinä. Enemmän minä ja muut ympärilläni olevat naiset ovat tehneet aloitteita kuin niiden miehet. Tai sitten niistä naisten tekemistä aloitteista juuri on jotain virinnyt.
- faaaaf
alkunsa ,no on voitu päätellä dinojen luista että, mies uros se on tehnyt....
- Oh why
Kyse on seksuaalisesta markkina-asettelusta. "Myyjättärellä" on, mitä ilmeisemmin (=obviously), jotain mitä mies halajaa. Mutta miehellä ei välttämättä mitään, mitä "myyjätär" halajaa. Eli "tavara" on näkyvästi tiskillä, mutta mies saatta olla vain ohikulkeva katselija (=just browsing). Tai ehkä pahempaa (=worst case), varaton hampuusi. Ja tuskin "tavara tiskiltä" hyppää taskuusi, ellet ensin tartu siihen. Tämän jälkeen "myyjätär" voi vapaasti ilmaista huomionsa, kun edellytys täyttyy että olet potentiaalinen "asiakas".
Aika raadollinen analogia, mutta jossain määrin myös paikkaansapitävä. - Dih
Itse oon aina ollut se joka sen alotteen tekee. Että eipäs nyt yleistetä eikä jaeta asiota sukupuolien mukaan.
- pakit saanut
Olen tehnyt aloitteita ja mitä siitä on seurannut... sydäsuruja! Jos mies olisi kiinnostunut minusta hän sen aloitteen olisi jo tehnyt, sitten kun sitä ei alka kuulumaan ja alkaa itse tekemään aloitetta kun on jo iät ja ajat odottanut, saa pakit ja voi kuinka kamalalta se tuntuu!!!
- edcgtvbhjnmkl
Vain muutamat kestävät ja ne loput lakkaavat tekemästä aloitteita.
- Abcdef
Itsekkin miettinyt mistä tämmönen tapa on tullut :O
- Faktoidi
Naiset ovat huonoja aloittamaan, siksi se jää miehille.
- Not homo
Jos pyydät vähnkin tuntematonta naispuolista henkilöä treffeille niin hän tulkitsee sen samalla tavalla kun kysyisi että "annatko pillua". Siksi olenkin jättänyt naiset rauhaan koska ne sellaisia kapistuksia ettei niitten kanssa täyspäinen mies pärjää. Jos haluan ongelmia elämääni niin ostan mielummin venäläisen moottoripyörän kuin otan naisen kumppaniksi
- jyrt
Not homo kirjoitti:
Jos pyydät vähnkin tuntematonta naispuolista henkilöä treffeille niin hän tulkitsee sen samalla tavalla kun kysyisi että "annatko pillua". Siksi olenkin jättänyt naiset rauhaan koska ne sellaisia kapistuksia ettei niitten kanssa täyspäinen mies pärjää. Jos haluan ongelmia elämääni niin ostan mielummin venäläisen moottoripyörän kuin otan naisen kumppaniksi
kokemuksia on kuulkaa naisillakin, te katkerat miehet! Mutta miksi täällä useimmin mies aloittaa tuollaiset valitukset naisista. Siis näyttäisi aloite olevan tässäkin "sodassa" miehillä!
- Not homo
jyrt kirjoitti:
kokemuksia on kuulkaa naisillakin, te katkerat miehet! Mutta miksi täällä useimmin mies aloittaa tuollaiset valitukset naisista. Siis näyttäisi aloite olevan tässäkin "sodassa" miehillä!
En ole katkera millään tavalla. Olen realisti ja tämä perustuu ihan omiin kokemuksiin. Voi olla että vedän puoleeni pelkkiä kakkoslaadun naisia tiedä sitte. Mun mielestä hyvä diili että mä jätän naiset rauhaan ja ne jättää myös mut rauhaan niin tämä on varmaan kaikkein kivuttomin vaihtoehto.
- ???????????
Kyllä jo 70-luvulla nainen teki alotteen jos oli kiinnostava tyyppi...ainakin minä. Ja moni muu.
- player m
itse henkilökohtasesti en ole koskaan tehny alotetta naiselle,vaan pikemminkin ollut mahdollisimman vähän haluttava/kiinnostava eli puhunu intti juttuja,autoista,moottori-pyöristä yms. aina kun on naisväkeä paikalla.. ja voin muuten kertoa et vientiä on piisannu :D
nuo naiset on sen verran sanottasko höpsöjä,varsinkin ne parhaimman näköset et ne on tottunu saamaan kenet haluaa ja kun ei mies osoitakaan kiinnostusta niin siitäkös innostuvat ja jos miehen pää kestää vedättää niin tekevät mitä vaan..
kunnon pelimies tosin ottaa sen prinsessan harmaa varpus kaverin niin se antautuu siksi et se otettiin prinsessan vierestä ja alfa narttu saikin kerrankin kynsilleen ja kas kummaa se alfa narttu suorastaan tyrkyttää itteensä jo seuraavan kerran kun eteen sattuu,koska eihän hän voi hävitä varpuselle...
seuratkaapa miehet mikä vastalause ryöppy alkaa naisten kirjoittamana tämän jälkeen ;) - menxmah
player m kirjoitti:
itse henkilökohtasesti en ole koskaan tehny alotetta naiselle,vaan pikemminkin ollut mahdollisimman vähän haluttava/kiinnostava eli puhunu intti juttuja,autoista,moottori-pyöristä yms. aina kun on naisväkeä paikalla.. ja voin muuten kertoa et vientiä on piisannu :D
nuo naiset on sen verran sanottasko höpsöjä,varsinkin ne parhaimman näköset et ne on tottunu saamaan kenet haluaa ja kun ei mies osoitakaan kiinnostusta niin siitäkös innostuvat ja jos miehen pää kestää vedättää niin tekevät mitä vaan..
kunnon pelimies tosin ottaa sen prinsessan harmaa varpus kaverin niin se antautuu siksi et se otettiin prinsessan vierestä ja alfa narttu saikin kerrankin kynsilleen ja kas kummaa se alfa narttu suorastaan tyrkyttää itteensä jo seuraavan kerran kun eteen sattuu,koska eihän hän voi hävitä varpuselle...
seuratkaapa miehet mikä vastalause ryöppy alkaa naisten kirjoittamana tämän jälkeen ;)ja olen kyllä havainnut samaa, mutta on niitä ajattelevampiakin ihmisiä kuin kuvailemasi naisyksilöt. Itse olen aina inhonnut naisten tuota miehistä taistelemispuolta, ei mitään järkeä.
- tuhon tietä kuljen
player m kirjoitti:
seuratkaapa miehet mikä vastalause ryöppy alkaa naisten kirjoittamana tämän jälkeen ;)Tottakai playeri toimii varman päälle eli nai sen harmaavarpusen kotipiiaksi ja takaa itselleen hyvän ja varman täyshoidon. Näin pelimies takaa itselleen pelitoiminnan kitkattoman jatkumisen eli naisten narraaminen jatkuu hamaan hautaan asti ja kotiorjalle sepitellään milloin mitäkin legendaa. Harmaavarpunen uskoo ukkonsa juttuja aivan pokkana ja peli sen kuin pyöriii, koska seepra ei pääse raidoistaan eikä playeri donjuanismistaan.
- dfgjsjs
No sehän juontaa yksinkertasesti juurensa historian kirjoista. Mies on kautta aikain tehnyt "aloitteet", toisinsanoen sata vuotta sitten mies kosi naista ja siihen suostuttiin sen kummempia ajattelematta. Piti vain päästä naimisiin, koska muuten ei voinut nainen itseään elättää.
En tiedä miksi se tänä päivänä on edelleen näin. Todennäkösesti osa naisista pelkää näyttävänsä epätoivoiselta tai karkottavansa miehen kokonaan, jos menevät itse tekemään aloitteen. Valitettavaa, mutta näin se vain on, että jotkut miehet menettävät kiinnostuksensa jos eivät saa itse "jahdata naista, vaan hän osoittautuukin liian "helpoksi".- 3+4
ajatusrakennelmiasi ja perusteluitasi
- 1212
city lehdestä oivallettua: jos mies on niin saamaton ettei saa kahta sanaa muodostettua; "lähdetkö kahville?" niin kaikella todennäköisyydellä ei ole kiinnostunut naisesta. vaikka onhan näitä superujojakin...
- jos nainen
päättääkin olla vastaamatta?
Mies (hullu) näyttäisi puhuvan vain itsekseen. - f gjghj
limasen tyypin kans en lähe mihinkään. V***** , häivy.
Mitä sä vielä kyttäät siinä. Lähe vetään vai etkö tajuu ees sitä et sä oot luuseri ja_MÄ_saan kyllä jonkun oikeen miehenkin. - Ae
Tota olenki miettiny tota"iskulausetta" kun itse en juo kahvia niin oisko se sit tyhmä kysyy ja noloo sanoo siihe perää vaikka mä en juokkaan kahvia.. Ja sitten tilaisuus on jo ohi.
- ?????
Jos ne miehet ei vaan halua treffeille tai mitään muutakaan ? Varsinkaan jos pian olet uutta iskemässä
- K.i.j.a.t.j.n.m.
On siis tullut selväksi, että naiset yleensä ovat valikoivampia kumppaninsa suhteen kun taas monille miehille kelpaa lähes kuka vain. Monet ovat tämän asian todenneet kuten myös minäkin.
Silloinhan asian pitäisi olla juuri toisin päin. Kun nainen kerta on aloitteenteossa se murheenkryyni, jolle ei kuka tahansa kelpaa, niin hän voisi itse valkata sen häntä kiinnostavan miehen. Uusi pari syntyi niin että pätkähti, sillä mies vastaa todennäköisemmin myöntävästi aloitteeseen. Näin vältyttäisiin turhilta rukkasilta, eikä parhaassa tapauksessa tiedettäisi mitä epätoivoinen, kiimanvillitsevä atm-mies tarkoittaa.
Nimim: Kerran ihastunut ja aloitteen tekemättä jättänyt nuori mies- Ae
näin on.
- ....tropper.
mieshäse kosiiki nii kai se siitä tullee
- E.V.E.
tämä nainen ainakin antaa miehen viedä, koska on aikoinaan sössinyt ainakin kolme (omasta mielestä) lupaavaa suhteen alkua liialla innokkuudella! toisen viikon tapailun jälkeen jo suunnittelemassa yhteistä lomaa ensi kesälle, missä ollaan joulu jne...
annan siis miehen päättää millä tahdilla edetään, jos edetään flirtistä mihinkään... - .,-.
miehen pitää olla rohkea. Naisen ei välttämättä tarvitse. Toisaalta, jos on selvää, että kyse ei ole miehen rohkeudesta, miksi hän ei tekisi aloitetta, voi silloin nainenkin sen tehdä. Mutta se on säälittävää, jos mies ei tee aloitetta, koska ei ole tarpeeksi rohkea.
- dip_dap
Jos ei ole "äijä" joka menee kännispäissään vonkaamaan naiselta niin hänet leimataan "pelkuriksi"? Just, asia selvä.
- silvennoinen suoesta
Olen mies mutta en pyydä naisia treffeille. Olen huomannut että treffit johtavat lähes aina yhdyntään. Nyt kärsin jostain vaivasta ja siemensyöksyn sijasta tahtoo lirahtaa hieman kusta. Tätä on jatkunut jo useamman kuukauden eikä lääkäri löydä syytä joten olen pidättäytynyt treffikutsuilta.
- dgdgdgfdfgdghdhgdhgd
moni nainen pelkää varmaan saavansa horon maineen jos miehiä "vikittelee". sellasta se on. Pakko esittää vaikeesti tavoteltavaa, ei saa "antaa" liian aikasin tai sitten leimataan helpoksi. saati sitten mennä itse "tykyttämään" itteensä.
ite pystyin kyllä tekemään alotteita sillon kun vielä vapaa olin. Eipä paljon kiinnostanu mitä muut oli mieltä.- Kätevä nainen
Hei haloo , kyllä nainen aina tekee aloitteen , siis olemuksellaan. Haluttavan naisen ei tarvitse kuin astua esiin, niin kyllä halukkaita löytyy. Eli me naiset saamme miehen haluamaan itseämme ja voimme sitten tehdä valinnan, jos kohde on "hyvä" , enkä nyt tarkoita hyvännäköistä, vaan oikeasti hyvää. Se on sitä tasa-arvoa, nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Vaude. Flirtti on elämässä ihan must - vaikkei johtaisikaan mihinkään.
- Eli...
Kätevä nainen kirjoitti:
Hei haloo , kyllä nainen aina tekee aloitteen , siis olemuksellaan. Haluttavan naisen ei tarvitse kuin astua esiin, niin kyllä halukkaita löytyy. Eli me naiset saamme miehen haluamaan itseämme ja voimme sitten tehdä valinnan, jos kohde on "hyvä" , enkä nyt tarkoita hyvännäköistä, vaan oikeasti hyvää. Se on sitä tasa-arvoa, nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Vaude. Flirtti on elämässä ihan must - vaikkei johtaisikaan mihinkään.
...miehellä, joka ei ole luonteeltaan kovinkaan ulospäin suuntautunut, ei ole mitään jakoa näissä markkinoissa. En itekään osaa tekeytyä vietteleväksi adonikseksi, koska se on vastoin koko muuta olemusta ja täysin absurdia, epäaitoa. Surullista sinänsä. Kai se on yleensäkin semmosta ''taistelua'' naaraista, jos ja kun laumaeläimiä ollaan.
- dfljl
Kätevä nainen kirjoitti:
Hei, olemus ei ole mikään aloite, eikä vielä flirttiäkään. Voevoe näitä juttuja.
- uskova75
tuolta ajalta kivi ja nuijat jäänyt käsitys. Joutas jo romukoppaan. Se tehköön aloitteen kellä siihen on tarvis.
- hfgfghdthfg
ne vain vähän tuijottaa ja sitten kun mies ei tule ensin juttelemaan, nainen lähtee pois ja ottaa seuraavan silmätikun.
vittu mikä vaihteleva mieliala teillä on.
''mä vihaan sua niin!!! hetken päästä: mä rakastan sua..''
HAH - justjoo!
nyt miehet muutivat naiseksi... haluavat jos naiset tekisivat aloiteen...
- kaiken_kokenut
naisia on monenlaisia, kaikkihan ne sanoo että miehet tekee aloitteen, mutta totta se ei ole!!!! kokemusta löytyy, kaverini seurusteli naisen kanssa, kyseinen nainen kyllästy kaveriini ja vaihtoi lennosta parempaan(minuun) pari kuukautta meni ja ilmotti ihan muutenvaan että ei jaksa olla minun kanssa, ja flirttaili viikon aikana neljälle eri miehelle(kaikki kavereitani), eikä "eroomme" ollut mitään selitystä. ette tiedä kuinka paljon hävetti tuollaisen "nainen suhteen aloittajana" - tapauksen jälkeen. voi kuinka itse rakastuisin naiseen joka odottaa miehen tekevän aloitteen ja juoksevan vähän aikaa perässä kunnes kertoo tunteistaan, ei peru treffejä tekstiviestillä eikä halua tutustua jokaiseen maailman 6,8 Miljardiin ihmiseen.
juu pärjäile.. tämähän oli vain minun mielipide asiasta. - ISO m
Olen aina ollut se aloitteen tekijä. T. nainen isolla ämmällä
- Karvainen jalka
Naiset saa ite tulla vonkaamaan munaa.
Koska naiset ei tiedä mitä ne haluaa. Sitten joskus 30 ne rupeaa olemaan jo tietoisia itsestään ja sitten ehkä saa suunsakin oikeassa paikassa auki.
- Ex-aloitteellinen
Koska joka kerran kun olen itse tehnyt aloitteen, miehen mielenkiinto on ajan kanssa lopahtanut.
Miehen vietissä on saalistaa. Näin se vaan valitettavasti on. - Rittami
Tottakai mies, armoitettu luomakunnan kruunu, valloittaja, tekee aloitteen. Häntä on sitten hyvä syyttää jos yhdessäolo menee mönkään.
- -------------
Ilmeisesti et vaan oo tavannut oikeasti kiinnostunutta naista. Todellisuudessa nainen kyl tekee alotteen jos tarpeeks kiinnostaa, muuten on vain kohtelias tai vähän utelias.
- on asia
sitten aivan eri asia
ja tunnettua ettei heiltä onnistu yhtään mikään miesten kanssa. ;(
- jackJJ'V
Ne on niitä alkukantaisia ajatusmaailmoja ajalta jolloin mies toi perheeseen leivän ja nainen hoiti kotia sekä lapsia. Oli selkeät naisten ja miestentyöt. Kotityöt oli aina naistentöitä. Tosin silloin valtaosa mieheistä arvosti vaimoa ja sitä että tämä hoiti taloutta. Arvostus laski sitten 60-luvulla kun naiset haluttiin töihin tuottaviksi ja kotiäideistä tuli loisia. Vielä 70-luvulla ravintolassa tai tanssilavalla pääsi tanssimaan jos mies haki, muuten jäätiin seinäruusuksi. Sitten disko rantautui Suomeen ja ajat muuttui.Diskossa saattoi mennä tytöt keskenään tanssimaan ja se ei ollut mitään. Myöhemmin ns. vanhojen tansseihin tuli miesten haku/sekahaku. Ehkä edelleenkin ajatellaan, että jos nainen tulee tekemään tuttavuutta ravintolassa, kyseessä on ns. kevytkenkäinen nainen. Ja kuka kunnon tyttö/nainen haluaa että hänestä ajatellaan niin. Tyhmää, mutta aika loogista? Yhtälailla miehistä voisi ajatella samaa, eikö?
- reginalinnanhemmo
ei naiset päässeet ravintolaan sisään ilman miesseuraa!!!
Yksin liikkuva nainen oli automaattisesti epäilyttävä, huono nainen.
Miettikää, 1970-luvulla!! - reginalinnanhemmo
ei naiset päässeet ravintolaan sisään ilman miesseuraa!!!
Yksin liikkuva nainen oli automaattisesti epäilyttävä, huono nainen.
Miettikää, 1970-luvulla!!
- Miramella
Mä oon kyllä aina tehnyt ne aloitteet, joista on ikinä mitään suhdetta syntynyt. Minua ei vaan kiinnosta ne tyypit, jotka tulee mulle aloitteita tekemään. Eli aina olen aloitteet itse tehnyt.
Jos joku nainen ei tajua, mitä seinäruusuna missaa, niin ei voi mitään. Minusta on nykyaikaa että kumpikin sukupuoli lähestyy kiinnostavia kohteita ihan oma-aloitteisesti. Sitä oikeaahan voi odottaa himassa vaikka maailman tappiin, mutta tuskin se sieltä koskaan tulee hakemaan.
Viimeksi tein aloitteen miehelle netissä ja se olikin sitten menoa. Ehkäpä ei enää tartte koskaan aloiteita tehdä :) - 15 x 4 kg ojentajat
Miehen täytyy tehdä aloite, koska heistä on ylitarjonta. Jos mies ei tee aloitetta, nainen tietenkin siirtyy seuraavaan, joka on kiinnostuneempi ja näkee vaivaa.
Mietihän nyt itsekin: jos sinulla on kymmenen vonkaajaa, kuten meillä naisilla usein on, tottakai parhaat mahikset on sillä joka on kiinnostunein ja osoittaa sen treffikutsuilla, viesteillä, kohteliaisuuksilla. Joka siis
yrittää eíkä makaa siellä nurkkapöydässä koomakännissä ja vikise kurjuuttaan, kun ne ilkeät pihtaavat naiset eivät tule pyytämään yöpalalle luokseen ja raiskaa taksimatkalla (jonka itse maksavat).
Minusta teidän passiivimiesten kannattaisi oman etunne vuoksi lopettaa narina ja tehdä se k****n aloite.
Jos halua tietää syyn, opiskele biologiaa.- Ei se aina siitä
Ei kaikilla naisilla välttämättä sen kummemmin ole vonkaajia kuin miehilläkään. Mutta kun ne "vähemmän kiinnostavat" naiset taas jäävät reppanoina tuppisuiksi eikä viitsi aloitella vaan ovat sitten siinä itsekseen. Jos jotain haluaa, pitää yrittää, mutta sinä sen kuin provosoit siinä kuinka te muka saatte aina kaiken ihan itsestään.
- sanat hukassa.
En osoo sanoo.
- sanat hukassa
En ossoo sanoo.
- VinkkiViivi
Peruspsykologiaa; jos mies ei tee aloitetta, nainen ei ikinä tule tuntemaan itseään _täysin_ rakastetuksi -mikä naiselle on ensisijainen tarve- ja mitäs hyvää siitä sitten seuraa? Ei mitään.
Joten kannattaa sen verran yrittää.
Sillä mitä tekee miehellä, joka ei halua edes vietellä naistaan?- tekee
naisella, joka odottaa että kaikki tapahtuu hänen puolestaan.
- Tai miehellä
tekee kirjoitti:
naisella, joka odottaa että kaikki tapahtuu hänen puolestaan.
joka ei halua ymmärtää pointtia, vaan piiloutuu kinastelun taakse?
No jokainen tyylillään.
Toiset menestyy, toiset ei.
Sillä viettelystä seuraa palkinto.
Mutta ei kai kaikki sitten niin tarvitse. - ihmezoni
Tai miehellä kirjoitti:
joka ei halua ymmärtää pointtia, vaan piiloutuu kinastelun taakse?
No jokainen tyylillään.
Toiset menestyy, toiset ei.
Sillä viettelystä seuraa palkinto.
Mutta ei kai kaikki sitten niin tarvitse.jännää. Sitä kun kuvittelisi että naiset, nuo jotka tällä palstallakin osaavat laittaa sanoja perätysten ja esittää näin jopa ajatuksia, näkisivät itsensä vähän enempänä kuin miesten palkintoina. Niin sitä joku houkka kuvittelisi. Mutta kun ei sittenkään.
- on sellasii
siksi koska naiset sitä haluavat. siksi koska mies on siihen luotu. Ollaaks me ainoita eläinkunnassa jotka edes tätä asiaa miettii. Ootteko ikinä nähny jotain muuta eläin naarasta juoksemassa urosten perässä sen halussa? Hmmm...taitaa nyky ajan pehmo miehet olla vähän liian laiskoja
- terveydeksiseks
eläinmaailmassa uros menee ja työntää stondarinsa naaraan märkään mättääseen..
ei siinä tarvii sen enempää mitään liehitellä ja mielistellä.
muijat on saamattomia ja niin on äijätkin, yksinäisyyden jatkumista edesauttavat dildot ja krooninen masturbaatio..- sarvikyrpä
Ota selvää faktoista ennen kuin alat selittämään mitään ihan omaa. Eläinmaailmassa uroksen pitää aina tehdä vaikutus naaraseen esim. linnut laululla, tiikerit tappelemalla, riikinkukot peräsimellä.
- RotuNainen75
sarvikyrpä kirjoitti:
Ota selvää faktoista ennen kuin alat selittämään mitään ihan omaa. Eläinmaailmassa uroksen pitää aina tehdä vaikutus naaraseen esim. linnut laululla, tiikerit tappelemalla, riikinkukot peräsimellä.
Kunnon miehet ne ei kysele mitään typeryyksiä, kuten kuka aloitteeen tekee-hohoijaa - ne vaan tekee!!! Tajuutko? Nykyajan ruikuttajamiehet on erikseen, en katsoisi niihin päinkään, saati että tekisin mitään aloitettakaan. Olkaa typeryyksissänne ihan itsekseen.
Ota mies, älä hiirtä - näin aion tehdä jatkossakin - entä rentut sun muut
RotuNainen75 kirjoitti:
Kunnon miehet ne ei kysele mitään typeryyksiä, kuten kuka aloitteeen tekee-hohoijaa - ne vaan tekee!!! Tajuutko? Nykyajan ruikuttajamiehet on erikseen, en katsoisi niihin päinkään, saati että tekisin mitään aloitettakaan. Olkaa typeryyksissänne ihan itsekseen.
Ota mies, älä hiirtä - näin aion tehdä jatkossakinTuo ei tosin tule toimimaan aina. Ne pelimiehet, rentut sun muut kyllä tekevät aloitteita, ja vaikuttavat itsevarmoilta, ja kaikin puolin hyviltä miehiltä, mutta aikanaan se totuus paljastuu, ettei nämäkään ole hyviä valintoja.
Eli hieman enemmän työtä saat kyllä tehdä, jos tosiaankin luulet että parhaat miehet tippuvat syliisi ilman mitään työtä. Niin helppoa se ei sentään ole. Mut taidat olla vain tyhmä tai naiivi nainen. Itseasiassa sun naiivisuus on niin suurta, etten miehenä tuollaista kelpuuttaisikaan, vaikka olisi miten rotunainen. Ylivarmat ja ylimieliset naiset ovat lähes poikkeuksetta huonoa ainesta.
- Don Carvajalka
Jos ei miehet tekisi aloitteita, ei mjiään koskaan tapahtuisi. Naiset ovat mestareita jälkiviisaudessa, mutta tosi heikkoja saamaan aikaiseksi.
- haiseva mies?
Aloittaja voi kelata että tämä on suuri siunaus: miehet saavat valita ketä lähestyvät, olettaen että on motivaatiota ja munaa tehdä se. Koko asetelmasi kääntyy päälaelleen, koska yhtäkkiä saat valita ketä lähestyt ja ketä et.
Jos jaksat tehdä töitä itsesi kanssa, ennen pitkää ryhmä josta saat valita kasvaa jatkuvasti, ja heikoimmat lenkit karsiutuvat pois omasta toimestaan. Win.
- kundi.kundinen
ku se o miäste homma. ämmät venaa et muut hoitais hommat himaan.
mimmit haluais nähä siis et olisko se kandidaatti niinku miäs vai marjanpoimija. - Harrikan kyydissä
En koskaan ottaisi ketään nurkkapöydän pehmomiestä. Sellaiset nössöt ällöttää. Miehen täytyy olla
aloitteellinen, näyttää, että todella haluaa, se saa pöksyt kostumaan.
Miehestä täytyy näkyä maskuliinisuus, tihkua mieshormonia. Ketä naista oikeasti kiinnostaa joku itseensä ja
ongelmiinsa, mahdollisesti alkoholismiinsa käpertynyt , ehkä äskettäin eronnut itsesäälissä piehtaroiva nynny.
Ainakin minut saa syttymään rehti itsevarma, siisti, vähemmän juovuksissa oleva hampaidensa ja alapäänsä
puhtaudesta huolehtinut uros. Jos vielä kykenee keskustelemaan muustakin kuin urheilusta niin siitä vaan.
Jos konkreettista esimerkkiä kaivataan, tarkoitan jotain Pate Mustajärvi tyyppiä, siis tyyppiä, jonka hän
onnistuu esiintymisellään luomaan, siinä hahmossa on" munaa", testosteroni suorastaan pursuaa.
En tunne taiteilijaa , enkä tiedä kuinka kaukana hän lavahahmostaan oikeasti on. Ei haittaa.
Kappale-" pitkä kuuma kesä ", ketoo kaiken mitä tarkoitan. - arpajaiset
mikä on hiiri ? onko tämä joku demistä saatu käsitys..
- kirpela
tee aloitetta, eihän se voi "ottaa" naista, vaan saa sen, ja siinähän meni kaikki testot haaskuulle; eikös vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864