Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. Miksi käännyin kristitystä juutalaiseksi

Shalom, rauhan tervehdys pitkästä aikaa siskot ja veljet! Muutama profeetta varoitti minua taannoin tästä foorumista. En
    Helluntailaisuus
    128
    127
  2. Onko Raamatussa virheitä?

Kuten olen täällä julkisesti ilmoittanut, olen kääntynyt kristitystä juutalaiseksi. Syy on hyvin yksinkertainen. Jeesus,
    Kristinusko
    60
    125
  3. Mitä Jeesus sanoi laista?

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sil
    Helluntailaisuus
    0
    123
  4. Palsta täynnä vihaa

Kun lukee tätä palstaa, ei tule sellaista käsitystä, että uskovilla täällä olisi suuri rauha Kristuksessa. Toisia panete
    Helluntailaisuus
    82
    110
  5. Konstantinus Suuri

Konstantinus "Suuri" kirjoittaa juutalaisista: "Alkuun päätimme, että ei ole sopivaa seurata juutalaisten tapoja tämän
    Helluntailaisuus
    3
    108
  6. Messiaan kansa

Graham Turnerin ydinsanoma kirjassa Messiaan kansa on, että sekä juutalaiset että pakanat muodostavat Messiaan kansan, J
    Luterilaisuus
    23
    105
  7. Sapatti.fi - kaikki sapatista

Olemme perustaneet uuden sivuston, http://sapatti.fi - jossa on tietoa sapatista, kaikki mitä sinun tulee tietää sapatis
    Helluntailaisuus
    112
    102
  8. Mistä juutalaisten pitäisi olla kateellisia?

Paavali kehoittaa kristittyjä tekemään meidät juutalaiset kateellisiksi. Minä olen nykyään juutalainen. Haluaisitteko ke
    Kristinusko
    38
    90
  9. Pitääkö meidän antaa anteeksi aivan kaikille?

"Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeks
    Luterilaisuus
    2
    84
  10. Voi harmi kun katosi aloitus

Jossa hyökättiin suoraan erästä nimimerkkiä vastaan ad hominem hyökkäyksillä. Kuinka vaikeaa on foorumilla keskustella i
    Helluntailaisuus
    1
    83
  11. Toora opinkappaleet 13 ORIGINAL

Jos Toora ei helluntailaisia kiinnosta, ei tarvitse lukea tätä tasan yhtä ketjua tästä aiheesta. Ei myöskään tarvitse te
    Helluntailaisuus
    462
    82
  12. Shabbat shalom!

Aurinko laskee pian, koittaa uusi päivä Raamatun mukaan, Jehovan pyhä sapatti! "Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikko
    Helluntailaisuus
    102
    74
  13. Montako aloitusta

Tarvitaan sapatista? Huomatkaa kuka noita aloituksia tehtailee. Kertoo paljon siitä, kuka täällä oikein meuhkaa ja vaaht
    Helluntailaisuus
    9
    65
  14. Luther visa! Kuinka hyvin tunnet suuren uskonpuhdistajan?

Tässä lyhyessä visassa jokainen voi kokeilla, mitä tiesi tai ei tiennyt suuresta uskonpuhdistajasta, armoitetusta oppi-i
    Luterilaisuus
    16
    63
  15. Lutherin kahdet kasvot

Vielä kerkeä katsomaan tämän loistava dokumentit TV7:lla, tänään klo 12:15. Ei löydy arkistosta, joten täytyy katsoa liv
    Helluntailaisuus
    22
    63
  16. Heprean aakkosten salaisuus

Tässä lyhyt kriittinen arvioni Petri Pelkosen toimittamasta teoksesta "Heprean aakkosten salaisuus". Kyse on kabbalasta,
    Helluntailaisuus
    2
    62
  17. Toora opinkappaleet 14

Täällä on esitetty valhetta, että Jeesus on täyttänyt lain meidän puolestamme, niin että meidän ei sitä tarvitse nuodatt
    Helluntailaisuus
    130
    62
  18. Lutherin kahdet kasvot

La 16.2 21:15 TV7 - Lutherin kahdet kasvot. Ilmeiseti Lutherin näkemyksistä juutalaisista keskustellaan. Mielenkiinnolla
    Luterilaisuus
    6
    60
  19. Sähkötupakka voi pelastaa miljoonia

Nyt jälleen uutisissa annetaan ymmärtää, kuinka hirvittävän vaarallista sähkötupakointi on. Näitä uutisia tulee tasaisen
    Luterilaisuus
    52
    58
  20. Lutherin kahdet kasvot

Kannattaa katso huomenna klo 21:15 eli siis lauantaina 23.3. TV 7:lta loistava dokkari Lutherin kahdet kasvot. Kertoo Lu
    Helluntailaisuus
    8
    57