La 16.2 21:15 TV7 - Lutherin kahdet kasvot. Ilmeiseti Lutherin näkemyksistä juutalaisista keskustellaan. Mielenkiinnolla odotan. Hienoa, että edes TV7 viitsii tähän arkaan aiheeseen paneutua. Soisi että myös valtamedioissa käsiteltäisiin tätä arkaa aihetta, kutsuuhan nykyään hieman alle 70% suomalaisista itseään edelleen luterilaisiksi, suuren antisemitistin mukaan.
Lutherin kahdet kasvot
6
60
Vastaukset
Hupsista, aika monta aloitusta on minulla tästä aiheesta. Varmaan kyllästyttää jo. Lupaan jatkossa hieman hillitä itseäni.
Et ole luvannut jatkossa hieman hillitä itseäsi, vaan jo 11.2.19 klo 19 kerroit kirjoittavasi aiheesta VIIMEISTÄ KERTAA. Pinnistele irti riippuvuudesta. Pyydä Jumalalta apua. Ryhdy kertomaan, mitä Jeesus Kristus on tehnyt puolestamme.
- eikäsitäei
Dogmatikos.rek kirjoitti:
Et ole luvannut jatkossa hieman hillitä itseäsi, vaan jo 11.2.19 klo 19 kerroit kirjoittavasi aiheesta VIIMEISTÄ KERTAA. Pinnistele irti riippuvuudesta. Pyydä Jumalalta apua. Ryhdy kertomaan, mitä Jeesus Kristus on tehnyt puolestamme.
Niin on tehnyt, mutta lutterista ette pääse irti vielä tällä vuosiluvullakaan, edelleen tuo katolinen munkki teitä pitää metrisessä narussaan !
- khäkhäsodomia
eikäsitäei kirjoitti:
Niin on tehnyt, mutta lutterista ette pääse irti vielä tällä vuosiluvullakaan, edelleen tuo katolinen munkki teitä pitää metrisessä narussaan !
Vähän niin kuin parhami pitää uudestikastajia. Ja narun merkityksen varmaan tiedätte kun muistetaan parhamin leikit heh
- ArkaKuinPikkulapsenAnus
"Hienoa, että edes TV7 viitsii tähän arkaan aiheeseen paneutua."
Ei siinä mitään arkaa ole.
Tavallista kristillistä menoa. - vaikkatuhatkertaa
Kristitty.net, anna mennä vaan, vaikka sata kertaa - totuus on parempi kuin jatkuva valehtelu ja peittely. Minä koen samanlaista tuskaa Paavalista johtuen ja hänen Jeesuksen sanojen väärentämisestä, enkä pysty ymmärtämään, että kaksi tuhatta vuotta on hyväksytty kristinuskoon Jeesuksen sanojen sijasta tuollainen sairas ja sadistinen ihmisuhrikultti, jonka itse Raamattukin jo kertoo väärennetyksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164