Tammirinteen vastaanottokoti

kiinnostunut :)

Onko kellään kokemuksia tuosta paikasta? Tutut lapset olleet siellä. Minkälaista siellä on? Onko aidattu piha??

12

7235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi netistä.

Mikäli haluaa tietoa jostakin kannattaa etsiä tietoa netistä.

Haku > lastenkoti tammirinne

• kokemustaonnnnh

kokemusta on. olin siellä reilu vuoden, vaikkakin puhuivat aluksi parista viikosta. Olin tuolloin 8 vuotias(nyt 17) ja pikku veljeni oli alle vuoden. Siellä on kylmiä aikuisia ja korkeat aidat, vaikka kyllä sieltä karkasi sillointällöin tyyppejä. Mitään ei kerrottu tulevasta ja biologiset vanhemmat tulivat tapaanaa kerran kuussa. Odotin koko vuoden että pääsisin pois ja ajoin karatakkin. Sit meille vaan ilmoitettiin et ei palaa kotiin, vaan menet sijais perheeseen. En saanut mennä aitojen ulkopuolelle kavereille enkä kävelylle. Puhelinta ei saanut olla. Eikä tietokoneesta ollut puhettakaan. Sairastuin siellä masennukseen ja viiltelin. Eikä aikuiset siellä välittääneet mitään. En toivo että kukaan joutuu sinne.

• heikothautaan

Juu aivan varmasti alotit viilteleen 8vuotiaana, on sulla heikko psyyke.

• "Rakkautta"

Olipa oivallinen kuvaus "rakastavan ja lapsista huolehtivan lastensuojelun, ah ja voih, niin uhrautuvista työntekijöistä".

Tuollaisia he ovat meidänkin kokemuksemme mukaan.

• Nähty on

Paikka on kauhea. Lapset huutavat ja metelöivät, kiroilevat ja satuttavat toisiaan. Tilat on likaiset ja wc:t saastaiset. Ohjaajat/henkilökunta ei tee mitään tai rajaa mitenkään lasten käytöstä. Missä on lastensuojelu? Ei ainakaan Tammirinteessä!
      Toivokaa jokainen vanhempi tai lapsi, ettei sossut määrää jälkikasvua tuohon paikkaan! Valitukset ei auta!

• ketjun aloittaja

No onneks ne tutut lapset ei enää oo siellä. Joutuivat tosin melkein 5kk siellä olemaan.

• Myöhässä

Olin siellä yli 10 vuotta sitten, eikä paikka nyt ollut niin kamala. Outoa vaan oli se, miten erilaisia lapsia sijoitettiin samaan huoneeseen. Minut laitettiin huoneeseen jossa oli henkilö joka oli yrittänyy itsemurhaa ja toinen jota oli hyväksikäytetty. Itselläni ei olllut vastaavia kokemuksia asioista, joten järkyttäväähän se oli.
        Silloin tammirinteestä olisi voinut vain kävellä ovesta ulos ja pihallakin portit eivät olleet lukossa vaan auki, joten olisin päässyy pois milloin vaan. Tyhmänä lapsena olisin mennyt äidin luo josta minut olisi haettu.

Hoitajat oli ihan jees. Ruoka oli pahaa ja sitä oli pakko syödä. Joillain lapsilla oli jotain erityiskohtelua, mutta ei mitään merkittävää. Äitini kävi katsomassa minua joka päivä. Ei se ollut niiiiiin kamala paikka. Tosin olisin silti mielummin asunut kotona.

• Anonyymi

Olin itse siellä 68 73 oli ihan hyvä olla siellä ja sit fajja haki meidät ruotsiin on ihan hyvät muistot sieltä

• Anonyymi

Olen nyt 60 ja hyvä mieli siitä paikasta en tiedä mitä nyt on

• Anonyymi

Muistaako kukaan hoitsu 60 luvun lapsia

• Anonyymi

Enkä tarkoitanut mitään pahaa ajattelin että mitä kuuluu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60