Heips tääl kirjottelee tällanen 17v tyttö joka kaipais uusia tuttavuuksia Lahesta ja lähiseudulta. :) Oma kaveripiiri on täällä jääny vähän pieneks ja ois kiva saada seuraa ihan vaik vaan kahville, leffaan, lenkille tms.
Jos kiinnostuit nii lähetä vaik meilii tai lisää mese: fromtheinside@hotmail.fi
lahtelaisia ?
minä93
3
130
Vastaukset
- tyttönenvaa
Asun Heinolassa, mut käyn lahessa aika paljon (:
Ois kiva tutustua (:- minä93
Oho en ees huomannu että tähän oli joku vastannu. :D Aijaa aika jännä mä itse asiassa käyn Heinolassa kans jonki verran. Laita vaik meilii tohon mun osotteeseen tai lisää mese nii jutellaa lisää jne :P
- anskuuuuu
mä lisäilin sua kans, oon ite lahesta (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657