Minä pelkää että voi minä luotaa tai ei? Minä on yritänyt käytää internetti, mutta nettisä on kaksi ongelmaa. Ensinmäinen on ett minä en on netti panki ja toinen on koskaa ihmisiä vastaa takaisiin? Minä on suomenruotsalainen, ja tiedä ett ne on vaan 6% suomessa. Minä en halua lapset tulevaisudessa. Ja pelkä että toiset ihmisiä en deita minulle joss hän en saa lasta minun kansani. Pitätkö minä jatakaa sinkkuelämä vai ei? Mänä etsi rakkautaa. Lopulisesti voi kiitä kai avustaa, joss minä sai apua, ja sitten tietää missä ihmisiä on. TUTKA ei vielä on autanut mitä. CITYn sivut löyty mitä TUTKA on.
Missä toiset ihmisiä on?
aingman
1
91
Vastaukset
- kåwbsvdhiajqv
hei! tämä palsta on sinkkuelämää-nimiselle tv-sarjalle, viestisi on väärällä palstalla :P viestisi sisällöstä, en oikein ymmärtänyt mitä yritit sanoa :( försöka samma på svenska ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850