Olen 13 vuotias. Lähdin pereheeni kanssa 9kk matkalle kun olin 11v. Kävimme: Intia, Thaimaa, Kambodza, Malaysia, Spore, HK, macao, Australia, Uusi-seelanti, Fidzi, U.S.A.( hawaii)
Elikä kuinka moni nuori on kiertänyt maailman?
Kuinka moni nuori on kiertänyt telluksen?
3
186
Vastaukset
- rahatankki
no ethän sä ole maailmaa sit kiertänyt jos vaan tollasen tripin teitte.
- joo ok
joo varmaa, kävitte spore-maassa ja HK:n tehtailla :D
- heraa jo
Serkkuni matkusti kerran luokseni Ateenaan tyttarensa kanssa. Ostettiin hieno jumpperi, jotta kylalla Suomessa sitten voisi sanoa etta MEKIN KAYTIIN ULKOMAILLA HEI HUOMATKAA UUSI PUSERO !
Mita sina talla viestillasi haluta ilmoittaa ? Etta vanhempasi matkustelevat vai mita? Onko se nyt niin tarkeaa etta kaytiinn Kauko-Idassa. Nama maathan ovat kaikki samalla reitilla. Se on vahan niinkuin kertoisi, etta kavin Helsingissa, Turussakin ja Porvoossa, sitten tukholmassa, Goteborissa, Oslossa ja Koopenhaminassa.
Elamassa on muitakin arvoja kuin tama itsensa julistaminen etta kaytiin ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657