Hei
Onko muita joilla olisi ollut alavatsassa kipuja makuulla ollessa? Itselläni niitä on miltei joka yö, eli jossain vaiheessa yötä (usein 4-5- välillä) alkaa kipu aivan alavatsalla, sellainen repivä, tosi tuskallinen. Kun nousee ylös ja vähän kävelee ja hieroo alamahaa niin kipu hellittää miltei heti. Sitten kun yrittää uudelleen mennä nukkumaan niin se usein toistuu vielä useita kertoja, kunnes sitä taas ei enää tule. Kysyin neuvolasta ja siellä ei osattu sanoa juuta eikä jaata, ainoastaan että "saattaa olla jotain kiinnikekipuja kun vauva makaa siinä päällä, hyvä kun loppuu kivut nousemalla". Mutta ongelma on se kuitenkin että neljänkin jälkeen pitäisi vielä nukkua, toisinaan nukun tunnin - pari istualtaan sohvalla, mikä käy kyllä niskojen päälle... Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Kipu siis tulee vain kyljellään maatessa, eikä aivan joka yö, ainakaan yhtä pahana, ja se alkoi tuossa rv 30 jälkeen.
Makuulla mahakipuja rv 36?
3
477
Vastaukset
mene ihmeessä lääkäriin..
joko keliakkia...muutaa pahaa,.tahi sitten alavatsalihakset krampissa..
ole kiireellinen lääkäriin menossa..- rv31
Minulla on ollut muutamana yönä sellaista vihlovaa alavatsakipua tietyissä makuuasennoissa. Esimerkiksi selällä tai toisella kyljellä. Se on sitten yleensä mennyt ohi hetken päästä kun vaihtaa hyvän asennon. Uskon että on ihan normaalia.
- rv 39+2
Myös minulla on ollut "repivää" kipua alavatsalla, nivusten lähellä ja olen ajatellut sen olevan ihan normaalia. Ihmekkös tuo kun paikat joutuu tässä vaiheessa venymään aika paljon. Luulin niitä alkuun kipeiksi supistuksiksi, mutta vatsan kovettumista en ole noiden kipujen yhteydessä havainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154