Missähän myytäisiin laadukkaita ja tyylikkäitä vaatekaappeja (pk-seutu)? Ei liukuovilla vaan ihan tavallisilla. Haluaisin pähkinäpuun tai muun tummahkon puun värisen, noin 100-120 leveän kaapin.
Vaatekaappi
4
758
Vastaukset
- Lena
Kruununhaassa on varmaan sata antiikkiliikettä pienellä alueella. Lähes kaikista saa varmaan puisen vaatekaapin.
- pauli
mene katsomaan vantaalla kaivokselassa olevasta verkkokaluste.com:in noutopisteestä tuota vaatekaappia. se on auki ke,to 16-20 ja la 10-16 firman kotisivulla näet kuvan tuosta kaapista.
- tuide
pauli kirjoitti:
mene katsomaan vantaalla kaivokselassa olevasta verkkokaluste.com:in noutopisteestä tuota vaatekaappia. se on auki ke,to 16-20 ja la 10-16 firman kotisivulla näet kuvan tuosta kaapista.
Hei,
ostin omani petikosta juvi-productionilta 2 laatua muttei sitä huomaa ja käsittelin sen osmo-colorin pähkinävahalla.(rätillä levitin) Olen tyytyväinen.www.juvi.fi
- Anonyymi
Aune. Yt puhepöytä TK virusturvan puheet riittää Kuopion paskan hajun siirto puhelut s market koko Suomi Tölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667