Millainen alue mielestänne on Siilinpään lähiö?
- hyvät ja huonot puolet
- status verrattuna taajama-alueen muihin osa-alueisiin (Leppäkaarre, Simonsalo, Aseman seutu, Keskuskortteli, Päivärinne, Kirkonmäki, Ahmo, Räisälä)
- alentaako Peltotien kaksi kunnan vuokrataloa alueen arvostusta - entä sekava asuinkanta (niin kerros- rivi- ja omakotitaloja eri vuosikymmeniltä)
Siilinpää - millainen alue?
8
889
Vastaukset
- .....
Itse ainakin asun kyseisellä alueella rivitalossa ja täällä on todella rauhallista asua. :)
- fddf
Veljeni asui siellä (omistus)kerrostalossa ja oli rauhallinen talo. Voin sanoa, että Simonsalossa "hieman" vilkkaampaa ja "mielenkiintoisempaa" asukaskuntaa. :)
- =?
Jos vuokratalot ovat sellaisia että niissä asuu tavallista porukkaa (eli ei esim. huumesakkia kuten simonsalon ja leppäkaarteen vuokrataloissa), niin mitäpä ne siellä haittaa.
Jos statusta haet, niin älä ainakaan osta mitään kyseisten alueiden läheltä.- Kaljaveikkonen
Sen verran pitää Leppäkaarteessa vuokratalossa asuvana korjata, että ei täällä niinkään huumesakkia asu, kyllä täällä enimmäkseen juodaan vaan paljon kaljaa...
- Siilinpää....
Ei se minusta mitenkään huono alue ole. Keskusta palveluineen on lähellä, aivan jalkamatkan päässä, ei läpiajoliikennettä, koulut lähellä, bussipysäkki lähellä, uimaranta jne.
Asuin siellä joskus aiemmin, eikä se minusta vaikuttanut lainkaan hassummalta asuinpaikalta. Melkeinpä paras asuinpaikka Siilin keskustan tuntumassa.
Voisin asua siellä edelleenkin, jos olisin nyt muuttamassa. - juna tuli juna meni
Kävelymatkan päässä kirkonkylän keskustasta. Junaradan läheisyys voi haitata herkkäunisia, itse olen tottunut junien ääniin, enkä niistä häiriinny lainkaan. Siilinpäähän on rakennettu 50-luvulla paikkakunnan ensimmäinen kerrostalo, joka on asuin- ja liikekäytössä edelleen. Kirkonkylä on aiemmin ollut Asematien ja Siilinpään alueella. Uskon, että Siilinpään alueen vetovoima on siaintisa vuoksi hienoisessa nousussa. Siilinpäästä päsee radan ali turvallisesti keskustaan uutta alikulkutunnelia pitkin. Suht rauhallista täällä on asustaa.
- Anonyymi
Hyvä asuinalue poiskukien Peltotie, jossa asuu paljon alemman sosiaaliluokan tapauksia.
- Anonyymi
Holisteja aika paljon mutta jos ne ei haittaa niin ihan kiva paikka. Tosin enpä nyt ole löytänyt tältä kylältä holistivapaata paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647