Noudatetaanko Latviassa ja Liettuassa kovin tarkasti ikärajoja vai onko alaikäisen (17v) helppo saada käsiinsä alkoholia kaupoista/kioskeilta ostettuna? Onko paljon halvempaa kuin Suomessa?
Alkoholia Baltiasta alaikäisenä?
4
341
Vastaukset
- someonefromsomeoneso
tiedä tuota sitten HAAA HAAAAAA
- 4+684
Muista, että ko maissa alkoholin hallussapidosta alaikäisenä voi tulla muutakin kuin sanomista.
- Juoppous ei kannata
Ei pidä tuoda alkoholia jos on alaikäinen tai muutenkaan. Eikä pidä juoda alkoholia. Tee on parempi juoma.
- Ei raitis
Kaupasta et kovin helpolla saa väkeviä näissäkään maissa. Alaikäiselle myymisestä voi tulla myyjälle mojovat sakot. Jos jäät näissä maissa kiinni väkevien alkoholien hallussapidosta tulee sakkoja sekä viinat menevät. Jos tuot viinat suomeen ja jäät tullissa kiinni, menetät viinat ja saat pienen oheissakon sekä merkinnä rekisteriin.
Jos homma kannattaa mielestäsi tästä huolimatta - siitä vaan.
Itse en toisi enkä joisi - huonoja esimerkkejä löytyy aivan liian paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645