Miksi täällä jatkuvasti haukutaan alanyaa tai ylipäätään turkkia? Itse olen ollut marmariksessa, kemerissä, istanbulissa ja alanyassa. Joka kesä olen turkissa. Itse pidän eniten alanyasta.
Älkää ihmiset uskoko noita haukkumisia! Onhan se totta, että siellä kusetetaan ym. mutta herranjumala mitä tuolta keskusteluista saa lukea. Eivät ne turisteja ala hakkaamaan siellä kaduilla. Miettikää missä kuljette ja missä vaatteissa.
Turkkilaiset miehet saattavat olla toisten mielestä ahdistelevia, mutta ei minun mielestäni. Mukavia ne on, jos itse osaa olla mukava. Käyttäytykää sivistyneesti, niin kaikki sujuu hyvin. Ei myöskään kannata luottaa ihan kaikkiin ihmisiin.
Turkki on kaunis paikka, jossa hyvät ilmat, hyvä ruoka, ystävälliset ihmiset, halpaa ja mukava viettää lomaa :)
OIKEAA tietoa turkista
41
860
Vastaukset
- jilkku
Olen aivan samaa mieltä! Ihan paskaa tietoa täältä saa. Itse myös olen turkinystävä ja käyn usein. Mukavia ihmisiä! Ei ne siellä raiskaa tai hakkaa jos käyttäydyt itse hyvin. Ei ne väkisin siellä tule munaa tunkemaa suuhun!
voivoi, mitä paskaa täällä liikkuu turkista. - Turkkiin taas :)
Yhdyn täysin kirjoitukseesi :)
Viime kesänä olin lomareissulla Alanyassa ja ensi tiistaina lähden uudelleen. Ihastuin paikkaan, ystävällisiin ihmisiin, aurinkoon, hiekkarantoihin..... Paljon vaikuttaa oma käytös, miten ihmiset siellä suhtautuu. Sattuuhan niitä kusettamisia myös muissa lomakohteissa!!
Taitaa olla kateellisten kirjoitteluja nuo Turkin mollaamiset ;) Helppohan se on nettiin kirjoitella mitä sattuu, kun ei ole paikassa koskaan käynytkään :D- Tuota tuota
Voisitko täsmentää tuota "kateellinen"-ajatusta?
Miten kukaan voisi olla turkinmatkaajille (halpamatkailijolla) kateellinen?
Turkki on köyhien matkakohde. En ole koskaan kuullut kenenkään olevan köyhille kateellinen. - See ;))
Tuota tuota kirjoitti:
Turkki on köyhien matkakohde. En ole koskaan kuullut kenenkään olevan köyhille kateellinen.Turkki ja Alanya ja köyhät matkailijat?
Jep , kyllä sinne tosiaan matkustetaan lyhyen lentomatkan,halpojen matkahintojen ja rättikauppojen perään,sekä turkkipoikain suuutelmien takia,niin totta......hmm.....voi hyvää päivää. - akdeniz
Tuota tuota kirjoitti:
Turkki on köyhien matkakohde. En ole koskaan kuullut kenenkään olevan köyhille kateellinen.Etkös voisi olla iloinen, että on paikka minne " köyhätkin voi mennä", ja vähän nauttia elämästään. Itse olen käynyt useinkin Turkissa ja Alanyassa, mutta en ole tajunnutkaan, että olen köyhä....hyvä kun kerroit.
Muuten mikä siinä on ongelma jos kaikilla ei ole maallista mammonaa samalla lailla kuin sinulla tuntuu olevan.... - Meedio21
Tuota tuota kirjoitti:
Turkki on köyhien matkakohde. En ole koskaan kuullut kenenkään olevan köyhille kateellinen.Turkin matkaajana en voi sanoa olevani halpamatkalainen. Käyhän sielä golffaajatkin eivät liene ihan köyhiä..eli pid
ä mölyt mahassa. Todennäköisesti et ole käynyt naapurikuntaa kauempana.
- Turkkiin , Turkkiin
Merkillisiä tuomioita nämä 'köyhien lomakohde' tyyppiset lausunnot. Itse matkailen muissakin maissa. Kaikissa maanosissa on tullut käytyä. Mitä pahaa siinä on, että Turkissa on edullista. Nämä puheet dokaavista suomalaisnaisista on oma lukunsa. Viina siellä on niin kallista klubeissa, ettei niissä ainakaan kännätä.
Joskus jatkuva miesten huomio rasittaa ja jotkut aniharvat ovat tosi epäkunnioittavia. Suurin osa taas on erittäin kohteliaita ja hyvä käytöksisiä. Heidän seurassaan on helppo viihtyä. (Suomalaismiesten asenne kun on, että olen vain seurassasi, koska telkkarista ei tule urheilua, mutta et ole tasoiseni missi.)
Huijaaminen ja kauppiaiden huutelu vähenee kun oppii vähän kieltä ja kulttuuria. Huutelijoille kun osaa sanoa jotain tarpeeksi nokkelaa, niin he tajuavat, ettei tästä saa hyvää 'asiakasta', mutta joskus saa mielenkiintoisen keskustelukumppanin. Mieluummin kyllä vältän Alanyassakin tätä basaarialuetta tietenkin. Tavallisten paikallisten ihmisten seurassa on mukavampaa.- ...
Valitettavasti jotkut ihmiset eivät tykkää katsella ikuista turkkilaisten naisten alistamista eikä muuten kauniita naisia mustissa perunasäkeissä. Ihmisoikeudet maassa ovat täysin kuralla ja vallassa on vähemmistojen oikeuksia tallova kiihkodiktatuuri joka on naamioinut itsensä "demokraattiseksi".
Mutta totta puhutte, tuskinpa näitä hieman yksinkertainen suo-maalainen seksituristi ajattelee. - Tekopyhimys
... kirjoitti:
Valitettavasti jotkut ihmiset eivät tykkää katsella ikuista turkkilaisten naisten alistamista eikä muuten kauniita naisia mustissa perunasäkeissä. Ihmisoikeudet maassa ovat täysin kuralla ja vallassa on vähemmistojen oikeuksia tallova kiihkodiktatuuri joka on naamioinut itsensä "demokraattiseksi".
Mutta totta puhutte, tuskinpa näitä hieman yksinkertainen suo-maalainen seksituristi ajattelee.Mitka olivatkaan sinun toimesi näiden alistettujen naisten olojen parantamiseksi????
Kirjoittamasi alistaminen sitä paitsi ei ole koko totuus. Tietäisit sen, jos tuntisit turkkilaisia ihmisiä. Vaimot ja tyttöystävät pitävät miehiään kyllä aika tiukassa hihnassa. - On helppoa olla
hetki kuningatar kulttuurissa, jossa paiakllisen naisen asema on mitä on.
Sama tilanne kuin suomijuntilla Thaimaassa... - Sivistysmaa.
Tekopyhimys kirjoitti:
Mitka olivatkaan sinun toimesi näiden alistettujen naisten olojen parantamiseksi????
Kirjoittamasi alistaminen sitä paitsi ei ole koko totuus. Tietäisit sen, jos tuntisit turkkilaisia ihmisiä. Vaimot ja tyttöystävät pitävät miehiään kyllä aika tiukassa hihnassa.Tjaa, tiedä nyt tuota. Tässä esim. melko perustapaus Turkista jossa nainen oli kehotettu nirhaamaan itsensä koska perheen "kunniaa" oli raapaistu...
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/women-told-you-have-dishonoured-your-family-please-kill-yourself-1655373.html
- Johanna Kucuk
Kyllä siellä kuule baaripojat hakkaavat ja raiskaavat turistityttöjä. Avaa jo silmäsi.
Itse olen Turkissa käynyt n. 25-30 kertaa ja seurustellut turkkilaisen miehen kanssa (seurustelen edelleen..) . Alanyassa nyt vaan on paljon esim.kurdipoikia, joille naisen arvo tai muutenkaan turistin arvo ei ole mitään. Ystäväni seurustelee tälläisen basaarikauppias kurdin kanssa ja voin sanoa, että poika kohtelee häntä kuin paskaa ja lyö ja pettää. Tämähän on alanyan keskustelupalsta ja tiedän että esim. tämä paljon puhuttu Askon baarin tarzan, kyllä on hakannut/potkinut useampaakin turistia ja hän ei ole ainoa. Kerran on Asko minuakin lyönyt, mutta kylläkin Helsingissä.
Oma aviosiippani on kotoisin Istanbulista. Mutta meillä on ns. kesäasunto Alanyassa Cikcillissä ja isäni asuu myös Alanyassa. Siksi paljon liikun alanyassa. Istanbulissa ovat ihmiset aivan erilaisia, sanoisinko normaaleja. Jos pyytää apua miespuoliselta siellä, mies kyllä auttaa ja on ystävällinen, mutta ei ole pillua vonkaamassa. Alanyassa 99% miehistä taas alkaisi lähennellä. Muutenkin siellä ihmiset sivistyneempiä ja elävät jotenkin eurooppalaisemmin.
Rakastan turkkia ja turkkilaisia ihmisiä ja elämää. Ovat todella ihania ja vieraanvaraisia.
Mutta Alanya on kuin suuri bordelli, jossa huijataan, varastellaan, käytetään hyväksi ja kaikki on feikkiä.
Mutta ei tarvitse mennä kuin alanyasta esim. Manavgatiin tai Gazipasaan niin siellä voi jo törmätä ihan erilaiseen elämään kuin Alanyassa, siis positiivisemmassa mielessä.- Cikcillissä
Vähän rasistista kirjoitusta, että istanbulilaiset ovat fiksuja ja baarien kurdit jotain muuta. Mitäpä minä tietäisin, kun Alanyassa asuva poikaystäväni on kotoisin ihan muualta Turkista ja on upea tyyppi joka suhteessa.
Samaa mieltä olen siitä, että ihan hienoimmat ihmiset Turkissa ei ole niitä iholle tulevia tarjoilijoita. Onneksi turkkilaiset ovat pääasiassa ihan jotain muuta. - Huppelisheijaa
Vähä outoo kirjottelua jos väität olevasi noin paljon Alanyassa.
- KMKMKM70
Tuntuu kyllä kummalliselta, että jos Alanya todella on niiiin kamala paikka, niin miksi ihmeessä tuhannet turistit sinne haluavat, ja useimmat vielä moneen kertaan ?!?!
- White trash nation
Trailor trash skunkkien top-kohde.
- Toisenlainen
Alanyalla on erittäin monet kasvot. Jokainen valitsee näistä kasvojen piirteistä ne asiat, jotka itse miellyttää.
Turistikautena Alanyaan tulee eri puolilta Turkkia kausi työlaisiä. Nämä kausi työntekijät ovat turistien ja rahan perään. Moni ei koti paikkakunnallaan ole nähnyt puolialasti olevia turisteja.
Samoin turistikohteessa opitaan arvioimaan kaikki muutettuna rahaksi. Todellisuus katoaa.
Alanyassa ja myös muissa turistikohteissa liikkuvat huumeet ja maksulliset naiset.
Satamaan Alanyassa ei ole pakko mennä illalla.
Alanyassa ja muissa turistikohteissa on paljon asioita, joita voi tehdä ja nauttia lomasta ja lomasta jää hyvä muisto. Sinne palataan uudelleen. - 16+19=????
Sitä en jaksa ymmärtää, miksi ihmiset, jotka eivät pidä turkista eikä siellä matkailemisesta vierailevat näillä sivuilla :D Heidän pitäisi hankkia joku toinen harrastus ;)
- 4rtghjui
taas menee vähän asiallisuuden yli....ettekö ihmiset jo anna olla? eri mielipiteitä on, ja se on oikein. mutta turha riidellä noin turhasta aiheesta
- Silti Turkkiin 3.9
Mielestäni Turkki on suht hyvä paikka, mutta kaikki eivät ole samaa mieltä, ei edes suomalaiset oppaat. Monta ystävääni on oppaina Turkin eri paikoissa, ja heille kaikille Alanya on ANAALIA. He ovat sitä mieltä, että mihin tahansa muualle, mutta ei Alanyaan. Olen joskus kysellyt että mikä siellä mättää, niin vastaukseksi saan aina saman. Liikaa turisteja, likainen, kallis ja paikallinen väestö vieraannutettu omasta kulttuuristaan ja kaikilla on vain tarkoitus huijata turistilta rahat pois. Tätä samaahan on tietysti kaikkialla, muttei kuulemma missään muualla niin paljon, kuin heidän nimittämässään Anaaliassa.
Nämä kaikki (6 kpl) ovat olleet aikoinaan töissa Alanyassa, joten varmasti tietävät mistä puhuvat.- vielä jonkin aikaa
Samaa mieltä sun kanssa ja silti myös sinne menossa. Visusti omassa ihanassa porukassa lomailu alanyan ulkopuolella tarkoitus viettää paljon aikaa. Oksettaa se Alanyan touhu monilta osin, mutta ne muutamat ihanat tuttavat (perheet) pitävät paikan arvoa silmissäni. Ja itse kun puhun myös kieltä jonkin verran, niin läpäisee paljon sitä skeidaa jota normi turistit osakseen saa.
- alanya<3
Mä tulin just viikonloppuna takasin alanyasta ja rakastuin todella!!!
sehän riippuu tietty itsestäänkin miten tulee toimeen paikallisten kanssa. Ite me heitettiin läppää paikallisten kans ja otettiin rennosti. Olin tosi positiivisesti yllättyny miten ystävällisiä ihmiset siel on! ja jos joku tuli liian lähelle ni sit vaa anto sen olla ja käveli pois.
Haluun todellakin uudestaan!!- Herääätys!
Oikein! Jos tulee liian lähelle, antaa olla, mutta pitää varmistaa kumin pysyminen. Saattaa tauti iskeä ja sitä eivät Suomi-neidot tajua. Haloo!!
- 10+13====
ALANYA VIHAAJAT VOISIVAT PERUSTAA OMAN KESKUSTELURYHMÄN MISSÄ SAAVAT HAUKKUA ALANYAA TOINEN TOISTAAN LAPSELLISIMMILLA KOMMENTEILLA. Tottakai mielipiteensä saa kertoa vaikka se olisi negatiivinenkin, mutta ei tänne kannata tulla tappelemaan ja pilaamaan muiden lomafiiliksiä. Tai no yrittää pilata.. tuskin kukaan vakavissaan ottaa näitä :)
- Hullu, sekava nainen
Onko äitisi vielä elossa?
Tarvitseeko hän Manaajaa?
- on se vakavaa
10 13==== Voihan lasta sentäs.Otapas lapsikulta ne ruusunpunaset lasit silmiltäsi niin näet , että Alanya on muuytakin kuin satumaaa.Tuskin kukaan kenenkään lomaa haluaa pila ,mutta pitäähän huonot asiatkin tuoda julki.Perustakaa itse oma lapsellinen kehumiskerho ja jättäkää tämä palsta normaaleille matkustajille ,joiden kanssa voi vaihtaa mielipiteitä. Palstahan paranis heti ,kuin teistä häiriköistä päästäs.
- 10+13====
"jättäkää tämä palsta normaaleille matkustajille ,joiden kanssa voi vaihtaa mielipiteitä" heheheheheheeh :D Tehän varmasti olette niitä jotka EIVÄT alanyassa matkusta niin jättäkää vaan suosiolla nuo teidän kommentit sinne sivuille, mistä teillä on jotain asiallista sanottavaa :)
- hehehhh
10 13==== sullahan oli taas asiallista sanottava.hehehehhh
- 10+13====
asiallisuus kunniaan :)
- 765432543256
Suurin osa tällä palstalla negatiivisista palautteista tulee ihmisiltä, jotka eivät ikinä edes ole käynyt Turkissa!
- tyhmän para.....
Voi voi sentäs sentäs ,sehän on maailman paratiisi .
Alanya on todella monipuolinen paikka, josta löytyy tekemistä kaikille bilehileista, lapsiperheille, pariskunnille ja aina eläkeläispariskunnille asti.
Kun puhutaan Alanyasta turismikeskuksena, niin kaikki siellä lomailleet varmaankin ovat huomanneet, että kilpailu on siellä erittäin kovaa. On todella paljon erilaisia liikkeitä, joista lähes kaikki myyvät samanlaisia tuotteita, mutta kun on kymmenen kojua rivissä myymässä samoja tuotteita, niin joillainhan on kuitenkin kilpailtava asiakkaista. Monilla, ellei jopa kaikilla, työntekijöillä ja yrittäjillä on perhe elätetävänään, joten he tekevät kaikkensa ansaitakseen rahaa. Se iholle tunkeminen, huutelu ja agressiivinen kaupustelu kuuluu asiaan, kun kovasta kilapilusta puhutaan.
Jos olette muissa arabimaissa matkustelleet, niin tiedätte, että aktiivinen kaupankäynti kuuluu moniin muslimimaihin. Se on heille ikään kuin rituaali.
Turkissa on myös helppo saada mies, koska muslimimaissa naisten ja miesten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on rajoitettua ja siksi estoottomiin turisteihin on helppo purkaa paineitaan. Myös pois köyhyydestä parempiin oloihin moni haluaisi.
Ei kannata suuttua turkkilaisille. Riittää vain, että kävelee mitenkään huomioimatta aktiivisia kaupustelijoita.- :))
"Jos olette muissa arabimaissa matkustelleet, niin tiedätte, että aktiivinen kaupankäynti kuuluu moniin muslimimaihin. Se on heille ikään kuin rituaali."
Turkki ei ole arabimaa.
"Turkissa on myös helppo saada mies, koska muslimimaissa naisten ja miesten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on rajoitettua ja siksi estoottomiin turisteihin on helppo purkaa paineitaan. "
Kovin on simppeliä ajattelua. Jokainen halukas kyllä löytää ja saa. Ei ole sukupuolesta kiinni.- ja taas ...
"muslimimaissa naisten ja miesten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on rajoitettua..."
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2022745/Honour-killing-bloodbath-Berlin-gunman-shoots-dead-two.html
Turkkilainen Mehmet M. teloitti kaksi naista Berliini keskustassa. Olivat häpäisseet perheen kunnian. Onko kyllä erikoista tuo kanssakäyminen... - Rumia ja
ja taas ... kirjoitti:
"muslimimaissa naisten ja miesten välinen seksuaalinen kanssakäyminen on rajoitettua..."
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2022745/Honour-killing-bloodbath-Berlin-gunman-shoots-dead-two.html
Turkkilainen Mehmet M. teloitti kaksi naista Berliini keskustassa. Olivat häpäisseet perheen kunnian. Onko kyllä erikoista tuo kanssakäyminen...julmia turkinpojat.
Ei ihme että suomihutsun suosiossa.
Sopivat hyvin yhteen...
- 418
No katos aloittaja, kun toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kaikki ihmiset eivät välttämättä Turkista pidä. Mutta tyhmä on se joka jättää johonkin matkustamatta, jonkun tuntemattoman mielipiteen vuoksi, jonka on lukenut jostakin keskustelupalstalta.
- annebaba
Tällä palstalla on monta sellaista kirjoittajaa, jotka eivät ole koskaan käyneet Turkissa. Heidän maailmankuvaansa tuntuu rajoittuvan television ruudun kokoon, eivätkä he ole koskaan käyneet ilmeisesti Tallinaa kauempana ulkomailla. Heidän maailmanmatkailunsa tuntuu käsittävän ajo mopilla äidin peräkammarista kirkonkylän keskikaljabaariin ja kännissä takaisin äidin hoiviin. Ovathan he silloin oikeutettuja arvostelemaan niitä henkilöitä, jotka viettävät lomansa jossain muualla, kuin Löppösenniemellä Suomessa.
- Tiedoksi
annebaba kirjoitti:
Tällä palstalla on monta sellaista kirjoittajaa, jotka eivät ole koskaan käyneet Turkissa. Heidän maailmankuvaansa tuntuu rajoittuvan television ruudun kokoon, eivätkä he ole koskaan käyneet ilmeisesti Tallinaa kauempana ulkomailla. Heidän maailmanmatkailunsa tuntuu käsittävän ajo mopilla äidin peräkammarista kirkonkylän keskikaljabaariin ja kännissä takaisin äidin hoiviin. Ovathan he silloin oikeutettuja arvostelemaan niitä henkilöitä, jotka viettävät lomansa jossain muualla, kuin Löppösenniemellä Suomessa.
annapebaa on itse asiassa "mies", joka toistaa itseään.
- onko pakko
Siinä annababa kirjotus on jus niitä häirikköviestiä mitä eniten inhoon.
- niskanna
Voi kun olen itse lähdössä ensi viikolla Alnyaan ja päätin lukea muiden kertomuksia Alaynaasta. Jotenkin pelottaa, haluaiisn viettää todella rauhallista lomma kun töissä on ollut kiirettä, mutta nyt lukemani jälkeen mieli ei ole rauhallinen.
- Onnistunutta lomaa!
Voit linnoittautua all inc - hotelliin niinkuin moni tekee ja on mukavaa (???) ja suomalaista. Voit myös poistua basaarialueelta ja nähdä tavallisia ystävällisiä turkkialisisa ja heidän arkeaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286