Tyhmin selitys petämiseen?

sinkkumies 35

Antakaas kuulua mikä on tyhmin selitys minkä kumppaninne on sanonut pettämisen syyksi kun on jäänyt kiinni?

23

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimona 10 vuotta

ei kuulu sulle! ja karkuun! ei selitellyt.

• Just joo...

"En tiedä miksi tein niin." Voiko tyhmempää enää olla?

• .

"Se vain tapahtu, en tiiä miten." Niinpä niin... mitenköhän lie pääsikään yhtymään toiseen naiseen, ihan huomaamattaan.

• Pauliinakaisa

No kai rojut pitää torveen iskeä...

• mä luulin että et enää tykkää munsta

• Frigidityttö

Munsta vai munasta?

• tälleen

äijä jäi kiinni siten et illanistujaisten päätteeksi oli hypännyt naispuolisen kaverin kans sänkyyn ja eräs tyyppi nappas siitä kuvan. kun kuva saatettiin eteeni, ja näytin sen miehelle vaatien selitystä, oli vapiseva vastaus : " tota kuvaa on retusoitu"
      En tosissaan enää tienny siin vaiheessa kumpi olis ollu parempi..itkee vai nauraa

• Tiina Kaisaa

Säälistä!

• taitaa voittaa kaike

Toinen nainen kiristi hänet sänkyyn ja vieläpä monta vuotta! Ei hän omasta halustaan halunnut.

• Eimennyläpi

Mä sain myös selityksen "en tiedä miksi niin kävi", helvetin hyvä selitys.. Hyvä selitys joka kaatoi yli 10 vuoden yhdessäoloaikamme.

• miehen logiikkaa

"Kohotin itsetuntoa, kun sinä olet vuosikaudet alistanut minua ja tuhonnut itseluottamukseni. " :-)

Hän ei myöskään pitänyt sitä syrjähyppynä. Oltiinhan me hänen mielestä asumuserossa. Herra nukkui eri huoneessa, söi samasta pöydästä kuin muut ja pesetti pyykit minulla. Ja kömpi sänkyyni kun tarvis oli. Jälkeenpäin olen miettinyt, kuinka monta syrjähyppyä toisella oikeasti olikaan..

Kun tuon reissun jälkimaininkeja puitiin gynekologilla sekä urologilla, herran kanta asiaan oli: "Sp-taudit ovat harvinaisia ja kumit ikäviä" (oli harrastanut suojaamatonta seksiä). Lisääntymisriskiin hän taisi todeta, että "nainen söi pillereitä" (olikuulema kertonut, mikä lie totuus).

Lisäksi hän täysin kiisti tarttutaneensa mitään. Ei edes vaivautunut minulle kertomaan asiaa, vasta kun oli pakko (paikat kipeänä ja valui verta ja mahlaa eikä halunnut seksiä sen vuoksi, kun ei kivuilta pystynyt).

Mutta, hän kiisti loppuun asti, että vaiva oli normaalia!!, eikä hän ollut saanut mitään tarttuvaa tautia.
        Oma lääkärini kysyi sitä kun jouduin kääntymään lääkärin puoleen omien oireideni takia. Jälkeenpäin olen lukenut papereista, että lääkäri oli epäillyt sp-tautia, mutta olin kiistänyt mahdollisuuden. Niin sinisilmäisesti tuolloin vielä toista uskoin. Ja koska tuo ei ollut eka kerta kun oireilin, niin tuskinpa eka kerta oli toisellekaan kun itsetuntoaan kohotti.

Kun sitten meillä oli eropaperit vetämässä ja minä lähdin toisen miehen mukaan baarista, se oli herran mielestä pettämistä.
        Tilanne oli tuolloin se, että olimme sattumalta samassa yökerhossa herran kanssa, ja hän sanoi, etten saa edes käydä hänen juttusillaan.
        Kun sitten komea kolli tuli juttusille, ja kysyi pääseekö messiin, kysyin toiselta (exältä) haluaako hän lähteä mukaani ja hän vastasi kieltävästi, niin lähdin tuon vieraan mukaan.
        Seuraavana aamuna vastaanotto oli vähemmän lämmin. Herra etsi karvoja alusvaatteistani. Ja löytyihän niitä (nimittäin koiran).

Nyt minä olinkin pettäjä?? Vaikka kerroin meidän vain jutelleen (mikä onkin lähes totta). Eikä toiselle kelvannut teoria, että kohtoin vain huonoa itsetuntoani.

Ja avioerolle oli syy valmis. Herra päätti (muka) tuona päivänä muuttaa pois, tai niin on väittänyt jälkeenpäin. ja sai asunnon heti (?). Todennäköisesti hän on asuntoa hakenut jo pitkään, käytti vain tilannetta hyväkseen. Jotta voi siirtää kaiken vastuun minulle.

Jälkeenpäin olen ihmetellyt sitä, miksi mies voi pettää, ja siitä syyttää naista, mutta jos naisella on toisia, niin syy on taas naisessa? eikä missään nimessä huonosti toimivassa liitossa...
        Kun jos liitto rakoilee, niin vikaa on savessa kuten valajassakin.

Erosta on nyt parisen vuotta ja exällä uusi kumppani. Minä en ole riittävästi luottanut itseeni enkä miehiin, eikä muutenkaan ole oikeaa kohdalle osunut. Miehiä kylläkin.
        Ystäväni oli jutellut ex-mieheni kanssa lapsistamme. Hän oli sanonut, että ymmärtäähän mies sen, että lapset voivat reagoida isänsä uuteen suhteeseekin (meneillään rankka huotajuuskiista, ja lapset oireilevat monin tavoin). Tähän exäni oli vain tuumannut, "että on sillä (siis minulla) ollut miehiä, tietäisit vain kuinka monta". Kaverille oli tullut tunne, että exäni sanoi sen mustasukkaisuuttaan.
        Tajua sitten miehen logiikkaa..:)

• Lissukkapa
        miehen logiikkaa kirjoitti:

"Kohotin itsetuntoa, kun sinä olet vuosikaudet alistanut minua ja tuhonnut itseluottamukseni. " :-)

Hän ei myöskään pitänyt sitä syrjähyppynä. Oltiinhan me hänen mielestä asumuserossa. Herra nukkui eri huoneessa, söi samasta pöydästä kuin muut ja pesetti pyykit minulla. Ja kömpi sänkyyni kun tarvis oli. Jälkeenpäin olen miettinyt, kuinka monta syrjähyppyä toisella oikeasti olikaan..

Kun tuon reissun jälkimaininkeja puitiin gynekologilla sekä urologilla, herran kanta asiaan oli: "Sp-taudit ovat harvinaisia ja kumit ikäviä" (oli harrastanut suojaamatonta seksiä). Lisääntymisriskiin hän taisi todeta, että "nainen söi pillereitä" (olikuulema kertonut, mikä lie totuus).

Lisäksi hän täysin kiisti tarttutaneensa mitään. Ei edes vaivautunut minulle kertomaan asiaa, vasta kun oli pakko (paikat kipeänä ja valui verta ja mahlaa eikä halunnut seksiä sen vuoksi, kun ei kivuilta pystynyt).

Mutta, hän kiisti loppuun asti, että vaiva oli normaalia!!, eikä hän ollut saanut mitään tarttuvaa tautia.
        Oma lääkärini kysyi sitä kun jouduin kääntymään lääkärin puoleen omien oireideni takia. Jälkeenpäin olen lukenut papereista, että lääkäri oli epäillyt sp-tautia, mutta olin kiistänyt mahdollisuuden. Niin sinisilmäisesti tuolloin vielä toista uskoin. Ja koska tuo ei ollut eka kerta kun oireilin, niin tuskinpa eka kerta oli toisellekaan kun itsetuntoaan kohotti.

Kun sitten meillä oli eropaperit vetämässä ja minä lähdin toisen miehen mukaan baarista, se oli herran mielestä pettämistä.
        Tilanne oli tuolloin se, että olimme sattumalta samassa yökerhossa herran kanssa, ja hän sanoi, etten saa edes käydä hänen juttusillaan.
        Kun sitten komea kolli tuli juttusille, ja kysyi pääseekö messiin, kysyin toiselta (exältä) haluaako hän lähteä mukaani ja hän vastasi kieltävästi, niin lähdin tuon vieraan mukaan.
        Seuraavana aamuna vastaanotto oli vähemmän lämmin. Herra etsi karvoja alusvaatteistani. Ja löytyihän niitä (nimittäin koiran).

Nyt minä olinkin pettäjä?? Vaikka kerroin meidän vain jutelleen (mikä onkin lähes totta). Eikä toiselle kelvannut teoria, että kohtoin vain huonoa itsetuntoani.

Ja avioerolle oli syy valmis. Herra päätti (muka) tuona päivänä muuttaa pois, tai niin on väittänyt jälkeenpäin. ja sai asunnon heti (?). Todennäköisesti hän on asuntoa hakenut jo pitkään, käytti vain tilannetta hyväkseen. Jotta voi siirtää kaiken vastuun minulle.

Jälkeenpäin olen ihmetellyt sitä, miksi mies voi pettää, ja siitä syyttää naista, mutta jos naisella on toisia, niin syy on taas naisessa? eikä missään nimessä huonosti toimivassa liitossa...
        Kun jos liitto rakoilee, niin vikaa on savessa kuten valajassakin.

Erosta on nyt parisen vuotta ja exällä uusi kumppani. Minä en ole riittävästi luottanut itseeni enkä miehiin, eikä muutenkaan ole oikeaa kohdalle osunut. Miehiä kylläkin.
        Ystäväni oli jutellut ex-mieheni kanssa lapsistamme. Hän oli sanonut, että ymmärtäähän mies sen, että lapset voivat reagoida isänsä uuteen suhteeseekin (meneillään rankka huotajuuskiista, ja lapset oireilevat monin tavoin). Tähän exäni oli vain tuumannut, "että on sillä (siis minulla) ollut miehiä, tietäisit vain kuinka monta". Kaverille oli tullut tunne, että exäni sanoi sen mustasukkaisuuttaan.
        Tajua sitten miehen logiikkaa..:)

Tämähän on vähän kuin se Martti. noista tarinoista..eroana on että vaimo antoi jälleen anteeksi IHANALLE miehelleen...kjäh kjäh.....ja luulee ukon muuttuvan..En ole varma joko on uutta naista putkessa, melko varmasti.
        Ilman kumia, tietenkin, muuten ei saa täydellistä nautintoa.

• miehen logiikkaa
        Lissukkapa kirjoitti:

Tämähän on vähän kuin se Martti. noista tarinoista..eroana on että vaimo antoi jälleen anteeksi IHANALLE miehelleen...kjäh kjäh.....ja luulee ukon muuttuvan..En ole varma joko on uutta naista putkessa, melko varmasti.
        Ilman kumia, tietenkin, muuten ei saa täydellistä nautintoa.

tattis, jos mua meinaat..
        tosin en tiedä mihin marttiin viittaat, enkä enää tuota suhdetta jatkanut.
        Tai sanotaan näin, että onneksi pääsin siitä irrottautumaan.. oman pään irrottamaan. Kumma tuo naisen logiikka, pitää tieten tahtoen itseään piinata.

Huvittavinta asiassa on se, että toinen edelleen pitää väitteitään totena! :-)
        eli uskoo omat kertomuksensa. En tiedä, onko hän extra stupid vai onko kaikki miehet samanlaisia? siis uskovat itse omat selityksensä..

• Entinen kakkonen
        miehen logiikkaa kirjoitti:

tattis, jos mua meinaat..
        tosin en tiedä mihin marttiin viittaat, enkä enää tuota suhdetta jatkanut.
        Tai sanotaan näin, että onneksi pääsin siitä irrottautumaan.. oman pään irrottamaan. Kumma tuo naisen logiikka, pitää tieten tahtoen itseään piinata.

Huvittavinta asiassa on se, että toinen edelleen pitää väitteitään totena! :-)
        eli uskoo omat kertomuksensa. En tiedä, onko hän extra stupid vai onko kaikki miehet samanlaisia? siis uskovat itse omat selityksensä..

Nämä miehet ovat niin hyviä valehtelijoita. Minunkin salarakas (entinen sellainen) sanoi, että kun tarpeeksi hyvin psyykkaa itseänsä, niin uskoo niihin valheisiin itsekin. Ja tämä mies oli todella hyvä valehtelija.

Ja vaimot uskovat vielä paremmin.

• Että näin...

Naisen suusta: Mä käyn niin harvoin ulkona, että tulee sitten otettua vähän liikaa ja mä en muista kaikkea.
      Mukana olleiden mukaan oli tanssilattialla ensin tyrkyttänyt miehelle itseään ja oli alkanut pöytään päästyään avaamaan miehen housun vetoketjua ja oli väliin tulleelle kaverilleen (naispuolinen myös) sanonut, että tämä on nyt mun ja tästä ei puhuta! Toinen kerta oli puoli vuotta tuon edellisen jälkeen ollut laivan ravintolassa kun olivat buffeessa, juotununa yksi siideri ja ruokajuomana yksi lasi viiniä, oli ottanut mieheltä suihin pöydän alla...

• Älykääpioiden kuning

Sukuvika!

• Kävin Jalolle kaljaa ostamassa! Kaupakaan vielä ollu auki. Hah
      Täytyi saada happea.
      Viikonlopputöissä, vanha vitsi. Samoin kaverin antamat alibit.
      Ei maha mittään, ei maha mittään
      Joku tuntematon nainen itki baarin edessä ja mun täyty lohduttaa.

• Kakkonen

Tulipa mieleen vanha sanonta: Mikä on munille makkee on kintuille kippee:)

• rhedjykrdj

"Se oli vaan pelkkää seksiä kun en saanu sulta tarpeeks. Voin lopettaa."

• H.K

Ex sanoi, jäätyään kiinni pettämisestä, että se on minun syy, minä olin aiheuttanut käytökselläni että hänen päässä nakasahti. Kumma vain että se naksahteli jatkuvasti monen vuoden ajan.

• vcxvxcvxc

Onhan se selvää, että usein pettämistilanteessa ei vain yksinkertaisesti ajattele asioita tarpeeksi pitkälle, koska ihastuminen ja seksuaalinen vetovoima vetää puoleensa. Tuo suhteeseen tai kumppaniin kyllästyminen lienee ihan järkevä perustelu, mutta eihän se tietenkään pettämiseen oikeuta.

• 72syntynytmies

Tekosyynä että oli kuulemma jättänyt mut. Itse en ollut jättämistä hyväksynyt emmekä sitä olleet yhdessä käsitelleet, en ollut päässyt esittämään omia argumentteja miksi ei pitäisi jättää. Eli "päteämätön" eroaminen oli.

• 5+16

"Enhän minä mutta kun ne naiset vaan haluaa." Ja lehmätkin lensi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe