Olemme seitsemäntoista vuotiaista vihaisista nuorista miehistä koostuva vaihtoehtorock-yhtye nimeltä Papier CutOuts helsingistä ja rumpalia vailla.
Edellinen rumpalimme päätti tehdä typeriä valintoja ja äänestettiin näin ollen kollektiivisesti pihalle.
Soitamme covereita, mutta ne eivät ole prioriteetti numero 1.
Omia kappaleita on työn alla ja keikkoja on tullut vedeltyä.
Emme odota sinulta ollenkaan mitään superlahjakkuutta, vain rehellistä rummuttamista ja paneutumista bändiin ja musiikkiin.
Tavoitteenamme on saavuttaa maailmanlaajuista mainetta.
Omin musiikinalamme on hyvin erikoista lievästi sanottuna.
Olemme kehittäneet oman musasuuntauksemme, mutta sillä ei ole vielä nimeä.
Bändi on demokraattinen (asioista päätetään enemmistö/vähemmistö-äänestyksillä) ja ehdottomasti järjestelmän vastainen.
Minkäänlaista heavy metal musiikkia emme soita, sillä metalli on kasa liian kauan auringossa seissyttä lantaa.
Jos pääsit tälle riville asti ja haluat kokeilla jotain EHDOTTOMAN uutta, niin ota yhteyttä sähköpostitse:
tim.morso@gmail.com
Myös puhelimitse voit soitella tahi lähetellä viestejä.
0465670079
Nyt perkele rumpali helsinkiläiseen bändiin!!!
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351