zyprexa

markottos

Mulla vaihdettiin leponex lääke zyprexaan nyt kauheen energinen ja hyvä fiilis jaksaa tehä ja touhuta onks muilla ollu samoja kokemuksia zyprexasta vai onks tää kenties ohimenevää?

11

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoiss

Itse syön myös Zyprexaa. Eipä ole tullut tollaista oloa. Voi olla myös ohimenevää?

• Nerokas ihmelääke

Zyprexa on todellakin nerokas lääke, ei käytännössä mitään sivuvaikutuksia minullakaan. Leponexia käyttäessäni (noin yhden vuoden ajan) jouduin nukkumaan ainakin 16-18 tuntia vuorokaudessa eli olin valveilla vain noin 6-8 tuntia vuorokaudessa. Kaiken lisäksi Zyprexa ja Leponex ovat teholtaan lähes yhtä hyviä, ts. markkinoiden tehokkaimpia?

• ai ihmelääke?

Mulla taasen zyprexa väsytti aivan älyttömästi ja nukuin väh 15 tuntia vuorokaudessa,lisäksi se aiheutti niin kovat ruokahalut että lihoin 15 kiloa kk

• joo-nas-ko

Mulle zyprexa sopii muuten ihan hyvin, mutta se lisää ruokahalua. Mitään energisyyttä en ole huomannut.

• __minä vaan__

Minun yks tuttu taas joutui vaihtamaan zyprexan leponexiin, koska zyprexa väsytti niin paljon. Leponex vaikuttaa olevan parempi lääke, mutta väsymystä on kyllä vielä havaittavissa mutta ei niin paljon kuin zyprexan aikana.

Lääkkeitten vaikutuksethan on tosi yksilöllisiä. Mutta hyvä jos sinulla toimii positiivisesti :)

• skitsofreenikko

Mulla ollut zypreksa kans ja oon ollut tosi tyytyväinen lääkkeeseen. Masennuslääkkeen (Seromex) kans oon sitä käyttänyt. Annos on mulla 25 mg. En tiiä kummastako lääkkeestä johtuu mut oon ollut aika energinen ja jaksanut touhuta kaikenlaista.

• se olisikin aivan ihanaa jos löytyisi lääke että olisi edes joskus energinen, nauttikaa onnelliset olotilastanne! mulla kokeiltu kaikki muut paitsi toi zypreksa ja ´joku toinen. mutta oikeesti ottakaa ilo irti elämästä sillon kun se on mahdollista.

• Ihan tuttua;Sinde-82

Mitenköhän mulla, lääkärinlapsen omaisella toimisi nyt Zyprexa? Leponexin ja Zyprexan erottaa toisistaan aksentti- sekä coping-keino. Järjestäytä näin, miksi tulee järjestäytyä näin? Mä vastaan, että assosiaation laukaisemisen takia. Sä vastaat, ehkä 1x2, siksi on Leponexia.
      Olin juuttunut kirjaston kuittiin ja rupesin tekemään ankarasti farmasiaa. Sä haluaisit sen olevan sähköankerias ja opiaattiriippuvuus. Mietin, mietin..... Leponexia käytetään ohjailu eleistöstä näin, jotta meillä olisi helpompi olla, ihan muodollisestikkin. Ei lainkaan alisteisesti ohjailuun.
      - Olenko mä nyt varmasti parempi ja turvallisempi, kuin lääkärinlapsen omainen? kysyi hoitajan lapsi, jolle koko yhteiskunnan oli palveltava, jopa sukupuoltaan vaihtaen lapsia. Mielenkiintoista tästä tekee psykiatrisellakin, kuinka on varaa eri toimenpitein (kts. lääketiede) osallistua lapsenkasvatukseen ja perheeseen tai fransiskaanius-hypnoosiin, jotta yhteiskunta olisi meidän kaikkien, etumme. Etuihin ei kuulu koskaan coping-keino, frustraatio ja defenssi.

" Hypin frustraatiossa reidet hajallaan, ympäri taloa, ihmisten eteen, ihan tasajalkaa. Joo, ihmisellä on kaksi jalkaa, eri asia on, sopiiko niitä käyttää sumo-painijan tavoin? Onko sekään nyt naisten laji? I-piste, mitä se tarkoittaa sinulle? Mulle se tarkoittaa, osaatko laukaista posiviitivisia assosiaatioita? Mustaa tuntuu ihan siltä, kuin haluaisit etsiä negatiivista assosiaatiota, v'äkivaltaa. Varmasti moni viikonlopun väkivaltatilanteista innostunut haluaa tai haluasi seuraa seurakunnasta, että saisi tällä tavoin coping-keinolla, frustraatiolla ja defenssillä arvioida ääntä tai demokratiaa, päätyen aina vastaukseen muita ihmisiä.
      Ja katso Jumalan, Herran enkeli asettui johonkin nk. kaikuvaan betoni-neliöön. Diktatuuri on tosi huono malli johtamisen kannalta, tämä on ihan yleisesti tiedetty ele. Onko mulla sitten joku todistusvelvollisuus väkivallasta? Väkivallan kohteeksi täysi-ikäisenä. Voi saatana, mikä tavoite! Voi helvetti, mikä mahdollisuus! Päteminen, mitä siitä sitten saa aikaiseksi, coping-keinon omaista pelkoa ja coping-keinon mukaista ääntä. Tavoittelet tällä, mutta me kokeilemme. Turvallisuutta perheelläsi perheillemme, haluat siis olla väkivalta-eleistöä kopioidaksesi abstraktin omaisesti ääntä, turvallista ääntä, tyttärellesi, tai kenelle tahansa muulle läheisellesi naiselle. Muuten olisitkin jo syytteessä frustraatiostasi, jonka sanelee terrorismi-satunasi pitämäsi Punahilkka, entä jos kaikki tämä olisikin jo todellisuutta, koska olet tulevaisuudessakin, vain ivallinen itsesi ulkopuolinen ihminen, johtaen jännitteellä diktatuurin omaisesti. Entä todellinen terrorismi ja Lumikki ja 7. kääpiötä? Hei me kärsimme... Seurakunta halusi näin sanoutua irti kaikesta muusta paitsi uskonnollisesta erityistrippailusta ja perui muun paitsi uskonnollisen ohjelman. He yrittivät terrorismin avulla ja väkivallan sekä terrorin keinoin luoda todellisuutta fiktiosta, todellisuus ja fokusaatio ovat samoja asioita, ei uskonto. (kts. buddhismi ja florismi)

• Ohjaus;tunne/Sinde82

Seurakunta tarvitsi turvallisuutta, seurakunta tarvitsi ääntä. Pappi nuolematon, pappi vailla seksuaali- ja seksikoulutusta, teloitusperusteisuus. Tämä on joku partio-tutkimus, joka koskettaa koko kansaa lääkärinlapsen omainen, kummius ja seksuaalisuus. Toivottavasti kiitätte osallistuneita ja miten? Partio-toiminta ja lapsenkasvatuksen kerjääminen kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä sen tarkeemin perehtymättä fokusaatioon, joka vaatii aina assosiaation laukaisemista, koska on silmänosia, jotka käyttävät mm. otsakkeita, asetelmia matemaattisista malleista sekä kehosta ja kehitystehtävistä, joita on eri ikäkausissa. Lääkärinlapsen omainen, kummius ja seksi, muistathan assosiaation toimivan esim. lapsen omaisella posliinipimpalla. Ihan siellä maaseudullakin...

"1. kerta. Helluntailainen pariskunta eri paikkakunnalla, nykyäänkin. Vara, ehkä sijoitus- tai sija allekirjoittavalla hammaslääkärillä- Hänet on ehkä viime aikoina muistettu useammin mainita, kun hän on jäänyt sillä tavalla, kuin ohjattuun, omistettuun, ja osoitettuun ympäristöön. " Ota hei nyt, tämä nappi" Doremifasollasido: S.E. Tosi kiva ja hauska puumerkintä, vai onkohan se ihan singneeraus, mitä eroa niillä on? Mitähän eroa niillä voisi olla?
        - 2. kerta. Mun pitää osata vastata ihan koko ajan. Tyylini ja tyyliin, kuin tylliin: " Osaan, mä tiedän taas." "Ja musta tulee sillä tavalla hirveän tärkeä koko ajan enemmän ja enemmän." " Mun tunne-elämä kärsii." Mun, Samin, piti osata asteuttaa, kun ei ihmisillel saa tehdä pahaa edes psykoosissa esim. siten, että "heidän tasonsa ei riittäisi" tai "Hän jäi valitettavasti sen, ja sen takia niin lyhyeksi." Pimppa, tylli, origo, upotus.... Pillum, naiseus LIngvistisyys, matemaattiset merkit, no ne on vähän kuin syvyys ja aurinko vai laatikko?
        - 3. kerta Vesipiirin kokoukset , mä teen nyt sulle sellaista ja sellaista. Olen leikki-setä ja laukaisen tällaisen ja sellaisen, tunteen, trauman ja hypnoosin. Ihan vain siksi, koska on takautuma. Ihan eri robotti, kuin Locomotive. Mä en saa tätä ohi leikki-sedällä, se on näkymätön, vaikka peruisinkin Samin, vaikka kuinka monipuolisesti ja turvallisesti. (kts. päteminen, perheellisyys ja mania, seksuaalitaso ja seksi, seksuaalisuus ja sukupuoli) Aika, tapa, paikka, aika: Ylä-aste, fokusaatio fiktiosta, yhteiskunta & ympäristö)
        Hypoteesi: Ihan koko koulutus.

• Jer.Lii./Sinde vm-82
        Ohjaus;tunne/Sinde82 kirjoitti:

Seurakunta tarvitsi turvallisuutta, seurakunta tarvitsi ääntä. Pappi nuolematon, pappi vailla seksuaali- ja seksikoulutusta, teloitusperusteisuus. Tämä on joku partio-tutkimus, joka koskettaa koko kansaa lääkärinlapsen omainen, kummius ja seksuaalisuus. Toivottavasti kiitätte osallistuneita ja miten? Partio-toiminta ja lapsenkasvatuksen kerjääminen kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä sen tarkeemin perehtymättä fokusaatioon, joka vaatii aina assosiaation laukaisemista, koska on silmänosia, jotka käyttävät mm. otsakkeita, asetelmia matemaattisista malleista sekä kehosta ja kehitystehtävistä, joita on eri ikäkausissa. Lääkärinlapsen omainen, kummius ja seksi, muistathan assosiaation toimivan esim. lapsen omaisella posliinipimpalla. Ihan siellä maaseudullakin...

"1. kerta. Helluntailainen pariskunta eri paikkakunnalla, nykyäänkin. Vara, ehkä sijoitus- tai sija allekirjoittavalla hammaslääkärillä- Hänet on ehkä viime aikoina muistettu useammin mainita, kun hän on jäänyt sillä tavalla, kuin ohjattuun, omistettuun, ja osoitettuun ympäristöön. " Ota hei nyt, tämä nappi" Doremifasollasido: S.E. Tosi kiva ja hauska puumerkintä, vai onkohan se ihan singneeraus, mitä eroa niillä on? Mitähän eroa niillä voisi olla?
        - 2. kerta. Mun pitää osata vastata ihan koko ajan. Tyylini ja tyyliin, kuin tylliin: " Osaan, mä tiedän taas." "Ja musta tulee sillä tavalla hirveän tärkeä koko ajan enemmän ja enemmän." " Mun tunne-elämä kärsii." Mun, Samin, piti osata asteuttaa, kun ei ihmisillel saa tehdä pahaa edes psykoosissa esim. siten, että "heidän tasonsa ei riittäisi" tai "Hän jäi valitettavasti sen, ja sen takia niin lyhyeksi." Pimppa, tylli, origo, upotus.... Pillum, naiseus LIngvistisyys, matemaattiset merkit, no ne on vähän kuin syvyys ja aurinko vai laatikko?
        - 3. kerta Vesipiirin kokoukset , mä teen nyt sulle sellaista ja sellaista. Olen leikki-setä ja laukaisen tällaisen ja sellaisen, tunteen, trauman ja hypnoosin. Ihan vain siksi, koska on takautuma. Ihan eri robotti, kuin Locomotive. Mä en saa tätä ohi leikki-sedällä, se on näkymätön, vaikka peruisinkin Samin, vaikka kuinka monipuolisesti ja turvallisesti. (kts. päteminen, perheellisyys ja mania, seksuaalitaso ja seksi, seksuaalisuus ja sukupuoli) Aika, tapa, paikka, aika: Ylä-aste, fokusaatio fiktiosta, yhteiskunta & ympäristö)
        Hypoteesi: Ihan koko koulutus.

Hei, hei....!
        Alapään herjaamisen sijaan keskustellaan yleensä esteettisesti steriilin luomattomuudesta, käsittein Spychospillium (jatka tätä lausetta: joku muu)

1. Miksi taon tätä koulutusta?
        Vastaaja: Koin aluksi pyhäkouluun osallistumisesi puutteelliseksi ja säälin, koska et osannut mitään rikki revittyä esim. arvostaa sitä mitä tarjolla on, ruokaa. Sitten tajusin, että se on siamialaisuuden takia vastaus ja ratkaisu ihan kaikkii maailman ongelmiin. (kts. täydellisyys, erhe ja rike, kenties stressi- ja burn out)
        2. Kiristämällä kuolemaan ja takaisin elämään
        Zyprexaa saisi olla vain perheettömällä ja varmasti sitoutumattomalla henkilökunnalla. Zyprexasta ei ole mitään hyötyä, koska se aiheuttaa vain pelkkää väkivaltaa eli kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä, osoitetusti- ohjatusti-, ja omistetusti.
        3. Yhteiskunnan ja ympäristön toiminta
        Me ei saada pitää sillä tavalla kapitalisoitumatonta etua tai tavoitella sitä ulkopuolisilta, vaan on pyrttävä ehdoin ja tahdoin tasavertaisuuteen sekä tasa-arvoisuuteen myös fyysisen ja psyykkisen kidutuksen osalta. *Mielenkiintoinen seurantamenettely* kognitiivisella psykologialla, jopa ihan reaaliaikaisesti.
        - Mikä tämä on? kysyi Sami combadt diskistä. Niin. mähän en ole tasa-arvoasemassa keneltäkään muulta, kuin sulta, jatkoi hän.
        - Kukaan muu ei ole samaa empatia-mieltä, vaan kaikki ovat peloissaan, kertoi Sami kyseenalaistaen arvomaailmani oikeutta itselleni.
        - Mikä hypnoosi, mikä psykoosi? Nk. nuorisoläheisyys häiritsee. Se johtuu varmaan hypnoosista, joka jättää laatikoihin vain rippeet. Niitä sitten kutsutaan yleisimmin ääneksi, nimeltä coping-keino.
        - Terroristi-järjestelmä, demoratia purkautuu. Tämä on vain tunne ja sosiaalisen ohjauksen kaipuu ottaen huomioon ryhmät, ei masennus tai koulutus.

• Jannelle v.nytSinde

Jeremias: " Hälytteet kirkkoon piti laittaa akulta. Kylmä ja pimeä tumma käytävä. Mustaa, sinistä, valkoista, metallia ja muovia. Sairaalan metallinen pyöräsänky, peitettynä paperisilla lakanoilla. Suljettua käytävä, pleksiä, kuin jääkiekkokaukalossa, pimeää ja hämärää. Äänieristys, samankaltainen kuin metallinen äänenvaimennin aseissa. Niin jäätävän pimeää."
      Joo, leikitään, että Jeremias on pappi. Aiheutetaan vaaratilanne.
      Miksi et ole osannut siirtyä useampaan seksisuhteeseen ennenkuin laitoseristät metalliperustein? Tavoitellaksesi omaa etua sairaalan hallinnosta..

"Jopa eri metalleja käyttäen kilpailla. Ja muutta itseään mystiikatta eri henkilöin , omaksi itsekseen ja eri ihmiseksi tai ihmisiksi." Niin, mikä tämä kohta on. Arvossa pidetty Jumalhahmo.

Ja lääkärinlapsi kysyy:
      Entä tämä kohta?
      MIelenterveysseura:
      " 1.Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
      2.Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä.
      3.Seksuaalityön teetättäminen vapaalla seksillä.

Lääkärinlapsen omainen:
      Materialismi ja välineillä lapsen teetättäminen omaa Jumalkäsitystä ja omaneduntavoittelua tukien ja heijastaen. Selviätkö varmasti rauhanomaisuudella? Vain sellaista on omaneduntavoittelu. Puhutaan usein kalloista, Gandheista ja hyönteisistä. (kts. tarkistuspisteet)
      Hän pyytää koko ajan turvallisuusapua ja -tukea psykologina.. (kts. naisen alapään halventaminen)

Uskonto ei takaa prostituutiottomuuteen hakeutumattomuutta.
      Miten lapsi tehdään. Fransiskaanius-hypnoosiin on tähän kohtaan useita eri malleja? Ne vain eivät ole oikeudenkäytössä. Esimerkiksi sian irroitettu pää omena suussa, vastaa kalloa ja vastaa ennenkaikkea kysymykseen, miksi jahtaatte uskovaisia? Siitä vain lapsi töihin ja kriminaalihuoltolaitokseen paineluttamalla jäätyvästä sian päästä sen irroittamattomia silmiä. (kts. ja vrt. sukupuoliyhdyntä)
      Omaneduntavoittelu: Vangitse hyönteinen sukulaisellesi öljylamppuun ja anna sille vettä ja sokeria. Äänelle pahoinpiteleminen fokusaationa. Siitä vain pahoinpitelemään ja tekemään lapsia vanhemmille vanhuksille äänioikeudelle ja demokratialle. Voi missä on kokemus, alistettuna, ahdistettuna ja pakotettuna? ( Jopa eri metalleja käyttäen kilpailla)
      Prostituutiottomuus: Säätää hämähäkki lasipurkkiin, autettuna kasvistolla. Se vangitsemisen seurauksena yleensä katoaa lapselta. Näin haluat yhä pahemmin alistaa ja ahdistella, pyytää esim. seurakunnasta apua ja fokusaation tuottamista. Sen sijaan vaihtoehtosi pitää vähintään olla kapitalismi/kapitalisoituva ja rauhanomaisesti. Ja näin taas tekemään hypnoosia sekä suggestiota hottentotti-omaisille ja yhteiskunnalle. Kolmiulotteisuus, yksityisyys ja fiktio, no näistä mitkään eivät ole ainakaan murskaamo-eleen,, täydellisyyden ja alapään halventamisen takia florismia.

Mä tunnen käsitteen fokusaatio, kuunvaiheet ja matemaattiset mallit esim. silmän osia eli aivoja ja anatomiaa olemassaollen, joita verrataan järjestyslukuihin.

Väärän hypnoosin takia ei pidetä pyöreäpäisyyttä, joiksi edelliset luokitellaan.
      Ymmärrätkö varmasti tätä kohtaa?
      "Hieman päätä, aivoja ja anatomiaa kosketellen."
      Täällä on velvollisuus olla maanisesti vailla perheellisyyttä osallistuen ahdistelemattomaan ja alistuksettomaan toimintaan muiden ihmisten perheille, ikä, näkö, koko ja sisin perusteisesti. Tätä määrittelee sana grafologia, jota nestehukka ei ole. (vrt. astrologia)
      Äiti: Minä Ritva muistin nyt tämänkin maanisen keskustelun.
      Defenssin ohjaaminen jatkuvana aivotoimintona erottaa juuri sotilasoikeutta ja sotaoikeutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe