Elikkäs, tuli tos eile hommattua itelle subbarille(focus acoustics chrome 10) vahvari (Simex Sh-150) en oikeen älyä noita ohjeita et miten saisn kytkettyä ton sillee että, myös kaiuttimista kuuluisi musiikkia. Olen ny tässä parikertaa soitellu pelkällä tolla subbarilla ni on vain mennyt n.2min, että kun vahvistimeen koskee ja se melkeen polttaa sormet. mistä tämä johtuu?... välillä on myös päässyt käymään että kun on soittanut pariminuuttia tuo yhtäkkiä vaan sammuu tai ei mukamaste saa ääntä. miksi näin?...
Ei ole kirjotus kieleni mistään selkeimmästä päästä, sori siittä, mutta vastatkaa jos ymmärsitte
Tarttis jonkun sorti apuva vahvistimen kanssa....
Tympääntyny
2
153
Vastaukset
- ihmettelijä.
taas on osteltu ja sitte ollaan sormi suussa....
toivottavasti rahasta ei ole puutetta. - Kokeillaanpas näin
Millainen kotelo? Miten on kytketty? Mitkä pääkaiuttimet? Mikä vahvistin pääkaiuttimille? Mkä on ohjelmalähde?
Aloita nyt vaikka kertomalla nuo perustiedot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625