Heh heh, katsokaapa kaikki millainen kirjoitus erään Koillismaalaisen lehden yleisöpalstalla oli:
" Koulut kohta alkaa, mutta ei täällä uskalla lasta laittaa koulutaipaleelle. Postikin tulee joka päivä, mutta ei sitäkään enää uskalla käydä hakemassa. Koiraa on pidetty kuukausitolkulla sisällä, kun ei sitä uskalla ulos päästää. Karhut ja sudet vaanivat pihoillamme. Nyt tarvitaan poliisia, palokuntaa, ambulansseja ja armeijaa avuksi. Tämä on kansalaisten hätähuuto. Auttakaa meitä. Meidänkin naapurista susi vei kolme vuotta sitten koiran ja Erkki on nähnyt monta kertaa epäilyttäviä jälkiä takapihallamme"
Paikallislehdestä napattua
11
84
Vastaukset
- Koillismaalainen
ja mitäs huvittavaa tuossa oli? kyllä täällä oikeasti on niin pajon petoja että ihmiset eivät uskalla liikkua enää missään.
- Mutta lähiössäpä
ei ole,eikä meitä kiinnosta tippaakaan muiden olosuhteet.Ollaan täällä itsekeskeisiä.
- ,
,
- ijgptuqge
Mikähän lehti mahtaa olla kyseessä?
- hunters life
Susianalyytikon oikea nimi onkin Kalle.
http://www.youtube.com/watch?v=m8AcWDhoLD4 - ,
,
Heh heh, ajatelkaapa nyt ihan oikeasti, millaisia pelkuriapinoita tässä maassa on maaseutu pullollaan. Minähän sen tiedän tekemieni maakuntareissujen perusteella. Tämä on ihan arkipäivää, joten varmasti sivistämistä ja terapiaa tarvitaan tosi paljon.
- älä höpötä
Sinä raukka et ole varmaan käynyt lähi kauppaa pitemmällä, ei avohoito potilaat missään maaseudulla matkustele.
Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.
- ekopost
Susianalyytikko kirjoitti:
Ei matkustelekkaan, mutta kun maaseutu on itsessään pullollaan avohoidon tarpeessa olevia pelkuriapinoita, jotka eivät saa tarvitsemaansa hoitoa ja terapiaa. Juuri tähän seikkaan minä tarjoankin auttavaa kättäni. Mietippä nyt tätäkin yleisöosaston kirjoittelijaa, mikä raukka.
Mitä se taas juoppo-lyytikko siellä selittää?heh heh päissään taas suoltaa tyhmiä ajatuksia.Tarjoat muka auttavaa kättä,mutta miksi kukaan ei ole vielä siihen tarttunut?.Pelle-pelkuri luulee sivistävänsä kansaa,mutta karkoittaa loputkin viher-villet tänne metsästäjien puolelle.yksin joutuu raukka puolustamaan susia,vaikka ei ole nähnyt niitä elävänä ikinä.Kjäh kjäh surkea sivistymätön aasi!! (anteeksi eläin aasit,että vertasin teitä tuohon kaikkien aikojen suurimpaan surkimukseen)
- alanyytikolle
Koittaisit itse edes joskus itse miettiä ja ajatella... Siis oikeasti viisaasti...
Ai joo.. Eihän siihen voi pystyä alikehittyneellä aivokapasiteetilla, joten on tyydyttävä mielikuvitusmatkailuun maakannissa yms. muihin mielikuva harrasteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164