Rakkaus rakentaa

Ei enää loukkaavia
lauseita
sanoja tikarinpistoilla
heitettynä
katkeruudella maustettuna
sinkoillen
avoimien haavojen sydämiin

onko anteeksipyyntö
niin vaikeaa
sana rakastan mahdoton

- - - - - - -

raunioista kasvaa uusi
voimakkaanpi alku
parantaen haavoitettuneet
tunteet

unohtuu eilinen

elämä odottaa
rakkaus rakentaa

8

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

Tää oli hieno. Niin totta. Ja jokaisella tikarinpistolla haavoittaa myös itseään.

• Liona32-

Kiva kun pidit ja ymmärsit runoni sanoman, kiitos Putkivalo!

• Rakkaus/ Elämä on täynnä "rakennuspalikoita" kohdata itsensä toisen silmissä että sovittaa ne yhteen,jotta säästyisi henkisiltä raunioilta/vaurioilta. Aina ei niitä voi välttää vaan oppia niistä omiksi voimakseen tulevaa varten.

Vaikeaa rakentaa kuin ehkä pitää yllä mutta niin helppoa tuhota ellei osaa/pysty kohdata,niin itseään kuin toisiaan.

Elokuun hymyjä Sinulle !

• Mariko Vaara

Onko sulla kunnon hinkit? Että pääsisit sinäkin kerrankin oikeesti lypsylle. Voi Suomessakin käydä vaikka niin, että pian joku imettävä lehmä lentää.;D Ja sekin Red Bull saa enkelin siivet, jollei valtiovalta oo tarkkana potentiaalisten terroristien varalta.

Suomi24 on vain kirjoitusalusta. Esimerkiksi noille, öh, niin sanotuille ylläkin ja allakin olevalle kyökkikyklooppisille hakkailurunoilulle ns.:)

MIstä helvetistä erottaisi tosta hötöstä yhdenkin oikean Taiteilijan toisesta?
        Astu esiin ja kohtaa edes namiskuukkeli kirjoittajakohtalosi.

Joo, arvelit, että kansa tartteis taas rentoutuakseen punaisen kolmion ja Dolanii? Äh kaikkia noita tekohyveellisiä palstan aivopieruja!

• Mariko Vaara
        Mariko Vaara kirjoitti:

Onko sulla kunnon hinkit? Että pääsisit sinäkin kerrankin oikeesti lypsylle. Voi Suomessakin käydä vaikka niin, että pian joku imettävä lehmä lentää.;D Ja sekin Red Bull saa enkelin siivet, jollei valtiovalta oo tarkkana potentiaalisten terroristien varalta.

Suomi24 on vain kirjoitusalusta. Esimerkiksi noille, öh, niin sanotuille ylläkin ja allakin olevalle kyökkikyklooppisille hakkailurunoilulle ns.:)

Joo, arvelit, että kansa tartteis taas rentoutuakseen punaisen kolmion ja Dolanii? Äh kaikkia noita tekohyveellisiä palstan aivopieruja!

Siis kyökkikyklooppisille rakkausrunoiluille ja ns. pois. Ei sitä olis tarvinnut enää toistaa. Mutt niin se vaan tossa kaksi kertaa loistaa.

• Liona32-

Kiitos dolan viisaista sanoistasi joita aina on yhtä
        mukava lukea.

• Liona32-
        Mariko Vaara kirjoitti:

Ei mulla mitään hinkkejä ole mitä mä niillä kun ei oo lehmiäkään enkä osaa lypsääkään maito on vasikoita ja pikkulapsia varten. En kyllä ymmärtänyt
        kommentiasi oikein mutta ei tarvis runoja rikki analysoida. Kritiikin kestän
        mutta en pidä siitä että otit esiin dolanin ja punaisen kolmion, pitäisi
        sunkin mennä itseesi ja miettiä mitä sieltä puskasta suollat. Mutta kiitos nyt kuiteski vastauksestasi, olihan se mielenkiintoista lukemista (sen minkä ymmärsin,vajavaisella suomenkielentaidollani))

• Liona32-
        Mariko Vaara kirjoitti:

Siis kyökkikyklooppisille rakkausrunoiluille ja ns. pois. Ei sitä olis tarvinnut enää toistaa. Mutt niin se vaan tossa kaksi kertaa loistaa.

Pitäiskö mun itkeä vai nauraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe