Tietääkö joku saako mistään enää viisarillisia nopeusmittareita polkupyörään? Olen joskus nähnyt dynamovalon jossa oli siihen valoon upotettu semmoinen pieni viisarillinen nopeusmittari joka näytti 0-40 km/h. En ole löytänyt muita kuin digitaalisia mittareita.
Nopeusmittarit
4
1087
Vastaukset
Miten olisi pieni viisarillinen jännitemittari?
Sen pistää dynamon perään (dynamo voi olla perinteinen tai napamallinen). Jonkun verran tuossa on säätämistä, jos näytön ottaa suoraan jännitteestä (eikä generaattorin pulssimuodosta... siitä saisi tarkan nopeuden).
Sopivasti luovutta & tekniikkaa käyttöön, niin kyllä se viisarillinen mittari on käytettävissä.- Pedelecci
Klassisia mekaanisia fillarin nopeusmittareita on vieläkin saatavilla ihan uusina. Eivät myös hirveitä maksa. Esim. tämä saksalainen verkkokauppa myy niitä kaikenlaisten muiden retro-osien ohella:
http://classic-cycle.de/en/Speedometer/ - Anonyymi
hae googlesta mekaaninen mittari polkupyörään sillä nimellä voit löytää sen mitä haet ainakin itse löysin viisarillisen mittarin joka oli polkupyörään hinta oli n.27€
- Anonyymi
Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144