Kaverit vähän oudoksuu, kun saan 100 euroa kuukausirahaa. Yritän selittää että teen kotitöitä, koska äitini on sairas [;(] jolla ansaitsen osan, ja sitten siitä rahasta pitää riittää vielä omiin vaatteisiini. Kaverini saavat rahaa aina kun pyytävät ja vanhemmat ostaa heille vaatteet. Mun kaverit ei tajua siis sitä että ne saa varmasti enemmän kun mä, sillä jos niiden saamat jutut muutettais rahaks, ne sais paljon enemmän. Onko siinä siis mitään pahaa että 14 vuotias likka saa vaatteisiin ja palkaksi rahaa ? ..
KUUKAUSIRAHAA LIIKAA?
5
243
Vastaukset
- Mummo 79v
Koskaan, siis ei koskaan, ei kannata sanoa tulojaan toisille! Voit sanoa, että vaikka 20 euroa tai jotain vastaavaa. Kateus vie kaverit.
Mummo - turhaa joku vk raha
En oo ikinä saanu vk/kk rahaa ja hienosti oon pärjänny 12v
- hui hai hiisi
Saan rahaa kun tarvitsen ja isämme kanssa käymme usein vaateostoksilla, jos niikseen on tarvis
- mävaaa
ei se op todellakaa liikaa jos ite joudut ostaa kaike...mä saan 20eviikos eli kuukaides 80e mut en kyl joudu ite ostaa lähelläkää kaikkee, vaa meikit,karkkii,jos haluun käyd kavereitten kans leffas tai jossai:dkaverit sanoo kans et saan liikaa mut mun mielest se on 14vuotiaal ihan sopiva eik ookki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748