Kolme tyttöä on perustamassa 5 h ryhmää ja tarvitsisimme sinne kaksi jäsentä lisää. Paikkana olisi takari/etari. Vaatimuksena olisi asua pääkaunpunkiseudulla ja harrastanut cheerleadingia jonkun aikaa.
haussa kaksi jäsentä 5hoo ryhmään!
5
291
Vastaukset
- plaaah
Onko tämä mini/junnu/sennu ryhmä? Tekeekö joku muka oikeesti vaan etarin paikkaa =)
- jäseniäkaipaava2
sennu ryhmä, joten olis kiva että uudet jäsenet olisivat myös yli 15 vuotiaita. Viestissä luki etari/takari, sillä meillä on jo pohjat ja nousija, joten etumies voisi vaihdella myös takariksi :)
- entäs?
missä seurassa harjoittelette?
- sininiminininkmijyug
tsiiiiisus. En tiedä jaksanko edes kommentoida. Ei 5hoot voi ite perustaa, valmentajat päättää ketä siihe tulee, ja jos ette oo missää seuras nii ette pääsis ees kisaa.
Kiitos. - jäseniäkaipaava3
sininmikäliepaskanickionkaan: tarkoitus ei olekkaan kisata vaan löytää kiva porukka ja tehdä OMAKSI ILOKSEEN stuntteja. Sitä paitsi, kyllä saa itse päättää oman 5hoo ryhmän. Kiitos ja kumarrus kiinnostuksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657