emmerdale on parempi, kaunarit ja salkkarit täysiä paskoja.
vitun kaunarit
4
190
Vastaukset
- JK
NIIN ON
- dsgdsgdfgds
Kyllä salkkareita paremmin kattoo kuin jotain kaunareita!!!
- <<<
mä katon enemmän Yle Teemaa ja sitten rock-suomea... Kaunarit oli hitti 1992-2000 < kun Ukko kävi vielä skolea....
- Tosi huono sarja
Tottatosiaan kuinka joku jaksaa katsella noin lapsellista tv.sarjaa kuin kaunarit.
Sama ämmä siellä aina tippa linssissä ja muhinoimassa milloin kenenkin kanssa.Parit kierrättää toisiaan.Samoja pareja vihitään kymmeniä kertoja uudelleen.Jotenkin vinksahtanutta.Samalla pienenllä porukalla koetetaan saada sarjaan jotakin juonentynkää ökyrikkaiden Forrestereiden ympärille.Juonet vaan toistaa tylsästi itseään kokoajan.Samanlaisia kohtauksia, hieman eritavoin näyteltynä.Samaa typerää jankkaamista vuodesta toiseen.
Hahmotkin on tosi yliampuvia, niin eleiltään kuin ilmeiltäänkin.Ihan kuin jotakin lasten leikkiä koko sarja.Naurettava!
Mutta on kai sitä sitten jossakin sellaisiakin katsojia, joita tälläinen jenkki-huuhaa jaksaa loputtomiin kiinnostaa.Varakkaat tuottajat hieroo käsiään heidän kustannuksellaan, tarjoten lisää tätä puppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645