Minua ovat aina kiihoittaneet naisten valkoiset alushousut, ihan hetero mies olen, mutta ajatus puketua naiseksi, naisten aluvaatteisiin kiihoittaa.
Minut yllätettiin kerran, kun kokeilin vaimoni siskon pikkuhousuja päälleni, vai moni oli työmatkalla ja siskonsa naiskaverinsa kanssa oli meille majoitettu asumaan vikonlopun ajaksi.
Vaimoni sikolla oli pyöreä mehevä takamus ja pöksynsä sopivat minulle kuin valettuna, mutta naiset yllättivät minut, käivät kimppuuni ja minut sidottiin vuoteelle, ensin sain piiskaa ja jouduin tunnustamaan fantasioitani, minusta otettiin pikkuhousuissa kuvia ja kuvattiin videollekin.
Makasin avuttomana, kun pöksyt riisutiin jalastani, peräaukkoni rasvattiin ja hieromasauva työnnettin sisääni, tunne oli hävettävä, tahtomattani laukesin ja naiset naureskelivat.
Minut pakotettiin nuolemaan molempien naisten pillut ja takapuoli, sitten seisova kullini työnnettin ensin vaimon siskon vittuun, sitten Marjatan vittuun.
Loppurangaistuksena sain peräruiskeen, sisääni pumpattiin maitoa ruiskulla, monta kertaa, hommaa valokuvattiin ja luvattiin lähettää kuiviani, ulkomaisiin lehtiin.
Olin totaalisesti alistettu ja jatkoa seuraa, kun naisilla on valokuvani kiristysvälineenä.
Valkoisissa Pöksyissä
Alistettu totaalisti
1
2661
Vastaukset
- Anonyymi
Minua taas kiihottaa olla hameessa ilman kalsaria. Juon myös mielelläni naisen kusen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460