hei
onko jollakin toisella kokemusta työpaikalla uhkailijoista ? mulla on kahesta-
kin paikasta.....ja toisesta sain parin viikon päästä täysin syyttömästi ja hävyttö
mästi POTKUT ! joista ei edes ollut koskaan puhetta ! se vain oli puhetta koea-
jasta 2 viikkoa, ja jos ei se käytös multa mukamas parannu YHTÄÄN, saan jää
dä.....mutta en...kaikki alkoi siitä, että yks toinen tyhmä muija oli tuonut hävyttö-
män tekstin omaavan mustan pipon töihin. Ja Sitten se oli yhtäkkiä hävinnyt, ja sitten kaikkien paitsi sen päääsyypään hullun muijan laukkua EI tutkittu kos-
kaan, ja sitten mä sain syyttömästi syyt niskoilleni. Kun tulin syömästä lounas-
tani, olin hukmannut, että mun laukkuani OLI siirretty ihan pikkuriikkisen, mutta
mä sen kyllä huomasin, ja kun katsoin sinne, mitä näinkään ? sen pipon ! se it
se se hullu muija oli laittanut sen sinne, kun se tuli viimeisenä sinne alas syö-
mään. Mut mä en uskaltanut sanoo ennemmin, että se oli sen sinne laittanut, ja sitten musta tehtiin syypää ja potkut tuli. Sitten se hullu uhkasi tehdä musta naurettavan rikosilmoituksen, ei tehnyt, mutta se oli ehdottomasti LAITONTA ja
olisin voinut tehdä saman sille sillä perusteella, että se uhkas mun henkee ! ja
niin se tekikin. Mua ärsytti sen hävytön käytös ! ja se senhetkinen pikkupomo ei tykännyt musta, ja niinpä se lemppas mut pellole. Mä lopetin syömisen koko
naan sen jälkeen, kun tämä aiheeton syytös tuli ilmi. Mä sanoin vissiin sata ke
rtaa, et oon syytön, mutta sen pikkupomon hovi ei kukaan uskonut mua. Sain i
kuisen varkaan leiman. Siks lähes kaikki muut sivullisetkin karttelee mua nykyi
sin, lapsetkin. Ja vaikka musta oli oikeutettu pieni juttu tosin Rantapohjassa 14.6.2011, niin sekään ei asiaa auttanut.....mutta saivatpahan ne hullut ansion
sa mukaan, jos lukivat sen koskaan ! pieni näpäytys näpeille heille oli ihan oi-
keutettu ! takas sinne en mene, vaikka ne maksaisivatkin kaksinkertaisen pal-
kan nykyiseen verrattuna ! se on nyt muuttanut jonnekin kiinaan se paikka, ei ees kiinnosta, minne japaniin ne meni.......pysykööt siellä ! Hävetkööt vain !
Sit tää uusin tapahtui nykyisessä paikassa, yks hullu, joka EI osaa lukea EIKÄ
kirjoittaa kunnolla edes omaa nimeään (mies) suuttui jostakin viime kesänä, ja
se uhkas ostaa pyssyn jostakin ja ampua meidät muut......uskalsin mennä töihi
n sen jälkeen, eikä se oo kahden samanlaisen uhkauksen jälkeen toteuttanut
sitä, vaikka pari hullua raakkujaa siellä ansaitsisivatkin kuoleman...... siellä on
joku näkymätön vahti, kun en oo sitä koskaan nähnyt, vaikka olisi se nyt reilu-
mpaa, et näkis edes kerran sen vahdin.........vai uhkasko NE sitten sillä.....? en tiiä........ kohta en sinne enää uskalla mennä, kun sen tuntien sen hullun uhkaa
jan.......senkun hankkii pyssyn, jos saa sellaisen ! Hyvä, et on LAKI olemassa !
Miten tämän saisi loppumaan kokonaan kaikissa työpaikoissa ? Olemalla RE-
HELLINEN KAIKKI KAIKILLE ! ja kunnon näkyviä vahteja niihin kaivataan ! e-
nemmän kuin yksi per työpaikka ! ja TYÖRAUHA kaikille ! et kuulee edes radi-
on ääänen hankkimatta mitään kuulolaitetta......
uhkailua töissä
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768