Perussuomalaisten kansanedustaja ja hallintovaliokunnan puheenjohtaja Jussi Halla-aho tuntee joutuneensa noitavainon kohteeksi Norjassa tapahtuneiden iskujen jälkeen. Hän sanoo uutistoimisto AFP:n haastattelussa, että Suomessa vainotaan myös sananvapautta.
Halla-aho toteaa, että Oslon joukkosurman jälkeen tilanne on lähtenyt täysin käsistä.
- Meillä on poliitikkojen joukossa ja eri kansalaisryhmissä ihmisiä, jotka ovat hyökänneet sananvapautta vastaan vuosia ja he saavat nykyisestä tilanteesta uutta pontta, selvitti Jussi Halla-aho AFP:lle.
Kyllä jokainen ihminen tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/08/halla-aho_olen_joutunut_noitavainon_kohteeksi_2771498.html
Halla-aho joutui noitavainon kohteeksi.
17
94
Vastaukset
- Tosimies.
Ja hän on TAAS aivan oikeassa, mieshän on erehtymätön.
Oraakkeli!
Nyt on nähty kommunismi- ei toimi, mielisairaus .
Nyt on nähty sosdem- ei toimi,alhaisia matelijoita.
Kovaa vauhti olemme menoss oikeistolaisuuteen-se toimii. - xx
- Epäilemättä World Trade Centerin iskuista vastanneet terroristit ottivat vaikutteita Koraanista ja islamistisista keskustelupalstoista, mutta kukaan ei silti ole kieltämässä Koraania tai islamistisia internetin foorumeita, sanoo Halla-aho.
Melko hyvin sanottu. Ja tottahan se on, että Halla-ahoon kohdistui käsittämätön riepottelu ja oikein hallituksessa istuvien suunnalta.
Joku Jungneri voisi vähän miettiä, ennen kuin päästää suustaan yhtään mitään...No toisaalta onhan se ihmisten hyvä tietää minkälainen aivokoneisto siinäkin päässä jyllää...- Jussuf (se sama)
Taas yrittää Allah-Aho halventaa norjalaisäitien surua.
Vai Koraani oli taas asialla. Ei muuten ollut. Allah-Ahon kirjoitukset ne aiheuttivat tuon hirmutyön. - Tosimies.
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Vai Koraani oli taas asialla. Ei muuten ollut. Allah-Ahon kirjoitukset ne aiheuttivat tuon hirmutyön.Oikea musu ei vertaisi Halla,Allahiin.
Olet vain surkea vitun provo, ja Halla-Aho miljoona kertaa parempi kuin pedofiili allah.
Muslimeja on tyhmiä ja vitun tyhmiä, vitun tyhmiin heitä sisältyy 99%. - Iso Mies!
Tosimies. kirjoitti:
Oikea musu ei vertaisi Halla,Allahiin.
Olet vain surkea vitun provo, ja Halla-Aho miljoona kertaa parempi kuin pedofiili allah.
Muslimeja on tyhmiä ja vitun tyhmiä, vitun tyhmiin heitä sisältyy 99%.Allahko on pedo? Kun tietämys uskonnoista on noin mitätöntä, niin ei ihme että maajussia vituittaa. No kerrankos sitä menee persoonat sekaisin tyhmältä.
- kö
Vai Koraani oli taas asialla. Ei muuten ollut. Allah-Ahon kirjoitukset ne aiheuttivat tuon hirmutyön.Jussufilla menee vellit ja maksalaatikot sekaisin tämän tästä:)
- Ohio!
Oho!
- kussuf se keltainen
Eikö Koraani vaikutakaan mitenkään islamisti-terroristien elämään?
Ja minä kun luulin, että kuollut terroristi pääsee paratiisiin neitsyiden huomaa, ja että vääräuskoiset saa tappaa! Lapsivaimotkin on käyttökelpoista tavaraa!
Voivoi, olen saanut ihan väärää tietoa muslimien uskosta!- Jussuf (se sama)
Olet tosiaan saanut väärää tietoa ja luultavasti siitä syystä että luet vain mielipidepalstoja.
Vähän lähdekritiikkiä peliin. Käy vaikka kirjastossa ja lue kirja!
- Svea Mamma
Meillähän nämä rikolliset piirit protestoivat heti vaalien jälkeen jo vaalitulosta ja halvensivat näin demokratiaa. Muistatteko: Mielenosoitus kansan tahtoa ja demokratiaa vastaan.
- Jussuf (se sama)
Jos viittaat siihen mielenosoitukseen jota luulen, ei kyseessä ollut demokratian vastainen mielenosoitus. Persut ovat osoittaneet yleensä mieltään demokratiaa vastaan, kun taas tuo luulemasi mielenosoitus oli persulaista suvaitsemattomuutta vastaan.
- Svea Mamma
Jos viittaat siihen mielenosoitukseen jota luulen, ei kyseessä ollut demokratian vastainen mielenosoitus. Persut ovat osoittaneet yleensä mieltään demokratiaa vastaan, kun taas tuo luulemasi mielenosoitus oli persulaista suvaitsemattomuutta vastaan.
HETI VAALIEN JÄLKEEN MIELENOSOITUS VAALITULOSTA VASTAAN. Kyse oli tästä, ei mistään teoista. Joidenkin mielestä kansa oli äänestänyt väärin.
- .
Se ei osaa muuta kuin marista, on se sen näköinenkin
- ......
Hyviin kysymyksiin aina väärä vastaus.
En pidä sellaisesta.
Terv. Kukkahattutäti - Demokratia tultava
Tätä vainoa harjoittaa mm. Tarja Halonen lausuntojensa perusteella. Mielestäni presidentti ei voi julkisesti käskeä mitä kuuluu puhua.
Kerro se myös ensi vaalien presidenttiehdokkaille. Saanemme Mäntyniemeen elävän kuvapatsaan. Kannattaako kenenkään lähteä vaalitaisteluun moisen takia?
- Kops,kops,kops
Jou,jou:
http://www.youtube.com/watch?v=r58_bRZLeLw&feature=player_embedded
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081