Wikipedia ei edes mainitse kuoleman mahdollisuutta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Myyräkuume
mutta
http://muistot.hs.fi/muistokirjoitus/4294/lauri-komulainen
Voiko myyräkuumeeseen todella kuollakin?
Myyräkuumeesta kuolema?
6
392
Vastaukset
- ujik
Voi kuolla,mutta kuolleisuus jotain 0,1 prosentin luokka ja menee useita vuosia ettei tapahdu kuolemantapauksia.Itse nyt sairastan myyräkuumetta ja kuumetta ollut 7 päivää yli 38 välillä reilusti yli 39n kävi.Siihen ei ole lääkettä,kun on virusperäinen,mutta panadol on ainoa kuumetta laskeva lääke siihen. Ibusalia ja buranaa ei saa käyttää ollenkaan.
- fxfcfdfdf
"Ibusalia ja buranaa ei saa käyttää ollenkaan."
Kertoisitko miksi? - kandipaatti
fxfcfdfdf kirjoitti:
"Ibusalia ja buranaa ei saa käyttää ollenkaan."
Kertoisitko miksi?Tulehduskipulääkkeet ovat myyräkuumeessa kiellettyjä, koska tauti rasittaa munuaisia ja tulehduskipulääkkeet vähentävät terveelläkin munuaisten verenkiertoa.
- fxfcfdfdf
kandipaatti kirjoitti:
Tulehduskipulääkkeet ovat myyräkuumeessa kiellettyjä, koska tauti rasittaa munuaisia ja tulehduskipulääkkeet vähentävät terveelläkin munuaisten verenkiertoa.
Kiitos "kandipaatti"...
- kyllä voi kuolla
Kyllä voi kuolla. Serkkuni mies kuoli viime joulukuussa. Lääkärit eivät ottaneet edes myyräkuumeen mahdollisuutta huomioon.
- Anonyymi
Voi, mutta varmaankin harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667