Olen tässä kolmisen kuukautta ostatellut asuntoa. Hauska seurata kohteita joissa putkiremontti tulossa muutaman vuoden tähtäimellä. Myyjä haluaisi remontoidun asunnon hinnan vaikka n. 700-1000€ neliölle tällä hetkellä kustannus arvio tulevasta remontista... Ei kannata ihmetellä jos jotkut hyvätkään asunnot ei mene kaupaksi. Mulla muutama asunto jäänyt ihan tonnin päähän kaupanteosta sillä jossainhan se raja kulkee. Monissa asunnoissa kylppäri remontoitu viimeisen päälle, mut myyjä ei tajua et se menee uusiksi kun putkiremppa tehdään et sillä nyky kunnolla ei ole merkitystä.
PUTKI
2
136
Vastaukset
- Asunnon etsijä
Sehän tässä onkin, että moni myyjä olettaa saavansa putkiremontoimattomasta kohteesta saman summa kuin juuri putkiremontoidussa talossa olevasta asunnosta. Ja välittäjät vain katsotavat alueen keskipyyntihintoja, ja yrittävät nostaa omia palkkioitaan.
Sitten asuntoja on myynnissä kuukausikaupalla, kun ei tajuta sen oman rakkaan asunnon todellista arvoa ostajalle.
No, kohta taitaa joka tapauksessa rytistä ja lujaa. - Osto mielessä
Juu siltä vaikuttaa, et kohta rytisee. Pitää laittaa ostosuunnitelmat jäihin joksikin aikaa.. Oikeastaa onni ettei noi mun tarjoukset ole menny läpi.. Tiedä kuinka paljon korkokin nousee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625