huomio jyväskylä!

rpjr

olen 29 v mies eikä elämässä ole muuta kuin työ.kaverit on jo parisuhteessa ja hankkineet lapsia.itse en ole ikinä seurustellut ja lisäksi kärsin kai jonkin asteisesta paniikkihäiriösta koska ihmisten ilmoilla en viihdy kuin korkeintaan hyvässä humalassa kun mikään ei pelota parin viskin jälkeen.mietinpä tässä vaan että löytysköhän tästä kaupungista joku muu tai jopa useampia jotka ois yksinäisiä tai kärsis samoista oireista kuin mä?nyt kun parin saunakaljan jälkeen kehtaan ehdottaa niin jos löytys porukkaa niin mitäs jos joku viikonloppu keräännyttäs yhteen vaikka baariin kun ois samankaltasta porukkaa niin ei tarttis hävetä kun jännittää ja ahdistaa?

11

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettepain

voisitte kerääntyä yhteen ja yhdessä jännittää selvinpäin, ajanmyötä kun tuota tekisitte usein, niin voisi jännitys helpottaa. Sitten voisitte juhlia parempaa oloa kohottamalla sitä maljaa

• no kun itse kärsin niin älyttömistä paniikki oireista mutta ne helpottavat pieneksi ajaksi jo pienen viskin voimalla niin siksi ehdotin kokoontumista baariin!voisinhan toki hommata pullon viskiä ja kutsua ihmisiä kotiini mutta ajttelin että ilmoitus"jos kärsit paniikki häiriöstä ja olet yksinäinen tule lauantaina mun kämpille mulla on viinaa"voisi lopettaa tän kokeilun lyhyeen vaikka enpä nytkään odota isommin yhteyden ottoja

• nnnnnnv

minä voin tulla sun kanssa ryyppäämään lauantaina. vaikka kotiiskin - riippuen tietenkin missä päin jkylää asut.

• niin ja ideasiahan ettepain oli hyvä mutta kun esim itse en tahdo lääkkeitä vaan hoitaa nää ongelmani ilman niitä ja kun tiedän että nää oireet häviää täysin kun olen porukan mukana niin siksikin ehdotin tota kuppilassa tapaamista en todellakaan siksi että olisin alkoholisti joka kaipaa ryyppy seuraa!

• lookatthat

mikä baari? :)

• itse asun nenäinniemessä ja ajattelin kuokkalan pub myöhää sopivaksi paikaksi mutta eipä meitä osallistujia taida olla kuin kolme joten pistäkää viestiä tuleva lauantai sopis itelle jos kilistellään myöhässä tai mun luona

• ja tiedoksi rpjr ja ripe82 on yksi ja sama mies onnistuin vain kirjottaa tunnukseni väärin!

• lookatthat

juu ei oikein mulle natsaa tuo myöhä saatika sitten n-niemi :/ liian pitkä matka. ehkä jos sais enemmän porukkaa messiin ja voitas nähdä keskustassa niin miksipä ei.

• nnnnnnv

no vittu ripe kun laitoit noin myöhään viestiä. toi birra kuokkalassa olis käynyt erinomaisesti mut ehdin sit tehdä muita suunnitelmia. tarjous on kuitenkin edelleen voimassa, joku viikonloppu olis ihan jees.

• no joo se keskusta ois ihan kiva paikka jos joku normaalimpi pistäs tän jutun alulle niin saatas enemmän porukkaa tais toi ilmotukseni että pelkään ihmisiä selvinpäin antaa vähän väärän kuvan koko jutusta mutta odotellaan!!

• sddfsdefwgwerg

Ryyppääminen kannattaa lopettaa niin nuo jännittämiset ja ahdistukset katoavat. Muutenkin ns. elämä voi alkaa ;)
      Myös eräs masennuslääke auttaa sosiaalisten tilanteiden pelkoon.

Raitis M34

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe