Nyt pitkässä ja kokeilun haluisessa parisuhteessa elävä nainen kaipais vähän laajennusta miehensä käsittelyyn :)
Eli aika lailla on perus jutut hallussa ja kokeiltu, nyt alkaa jo mielikuvittus sitten loppua itseltä.
Asioita jotka tehty/kuuluu nykyiseen suihin ottoon:
-syvään otto
- lastin nielaisu
- tulen sytytys tekniikka
- 8 alas 8 ylös tekniikka
- kivesten puristelu/hyväily samoin kuin välilihan
- peniksen päässä käden kierto ja perään alas veto ( miehen suosikki)
- liukastetulla helminauhalla hieronta
- perus runkkaus plus suihin otto yhtä aikaa
- penisrenkaat yms
- peniksen puristus sormin ja irrotus jne..
-kielellä lipominen, pitkät vedot, terskan yms..
- välilihan painelu ja suihin otto yhtäaikaa..
-sitominen ja silmien peittäminen suihin oton yhteydessä
Anustapit ja p.reijän hyväilyt voi suosiolla unohtaa, mies ei halua :D
extraa suihin ottoon?
14
3315
Vastaukset
- Sauli868
Lisää tapahtumaan estetiikkaa. Pukeudu vaikkapa burleski-hengessä ja hyväile höyhenillä.
Mukava kun joku näyttäisi panostavan :) - kaikelviisii...
pallien imeskely/hellä pureskelu ja kassien nahkan "pureskelu"... tossa jotain. :O
- nam nam
"pallien imeskely/hellä pureskelu ja kassien nahkan "pureskelu"... tossa jotain. :O"
"-Kassien "kutittelu" sormilla"
Kikusoittelet etkä päästä miestäsi laukeen.
- ohlalllaa
-Kassien "kutittelu" sormilla
-Kahdella kädellä yht aikaa kasikkoa, samalla munan pää suussa
-Kädet ristissä ylös alas
Siinä jotain :) Toimii omalla miehellänikutittele pallaja varoen,ota pussit suuhusi ja nipistä hampailla varoen.
terkan takareuna on kovin herkkä paikka ja tuntuu aivan hyvältä kun kynsillä siitä rapsuttaa ja käsin runkkaa kullin vartta aivan alas asti.
turkiksen reunalla kun kutittelee terskaa hieroen samalla pallaja ja välilihaa pyllyn reikään asti!
- hrsegsvfsefvsvf
Vaikka jo sanottu niin pakko toistaa.. TOELLAKIN KIVA NÄHDÄ, ETTÄ JOKU NOIN AIDOSTI ON KIINNOSTUNUT PANOSTAMAAN. kadehdin!!!
Pyydä istuutuman sohvalle ja tarjoa viskiä ja iso sikari ja sitten samalla otat hitaasti ja hartaasti....- ei kiitos
Viski, hyi! Sikari, hyi! Jos nainen tarjoaisi minulle moisia, saisi lähteä heti.
- hyikiitos
ei kiitos kirjoitti:
Viski, hyi! Sikari, hyi! Jos nainen tarjoaisi minulle moisia, saisi lähteä heti.
Pimppi, hyi! suihinotto, hui! Jos nainen tarjoaisi minulle moisia, saisi lähteä heti.
- miäs46___
"Anustapit ja p.reijän hyväilyt voi suosiolla unohtaa, mies ei halua :D" Häpeä!
Tämähän on tärkeintä!! sormi pyllyyn niin lasti lentää! taatusti Koitappas oikein kylmää kermaahtoa hepin päälle ja hitaasti nuoleskellen..
osta suoraan 2 purkkia..nam- Saat diplomin
suihin otosta - olet harjoitellut tosimielellä:) - ukkosi on nähnyt taivaat moneen kertaan:) - muista tarjota oman pimppisi näkymiä miehelle, kun olet hänen
munansa kimpussa, jos ukkosi jaksaa katsella pimpin näkymiä, kun
itse niin nauttii imutuksesta:) - ja ne näkymät-
eli 69 on paras...menee sukkkana sisään suustakin
- ....
ihan mielenkiinnosta ett amika on 8 alas ja 8 ylos tekniikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955