http://www.verkkokauppa.com/fi/product/26812/ccncn
Eli siis pieni vika tuossa laitteessa. Kun painan tuota nappulaa mistä tone-arm nousee (neulavarsi), tässä kohtaan kun neula on ylä-asennossa, neula pitäisi siirtää vinyylilevyn päälle, mutta kun koitan siirtää neulaa niin samantien kuuluu samanlainen naksahdus, mikä kuuluu silloin kun on kuunnellut levyn loppuun, ja varsi palautuu takaisin ja levysoitin sammuu. Miten tämän vian voi korjata? Koitin säätää neulan painetta, mutta eipä onnistunut.
Lenco levysoitin ongelma
Mazukka
5
758
Vastaukset
- Kimiii
Heips, samaa ongelmaa minullakin. Viestistäsi kulunut jo pari viikkoa, oletkos saanut laitteen toimimaan, ja jos olet, niin miten?
T. Kimi - Mazukka
Palautin laitteen kauppaan, takuuseen meni.
kokeilkaapa sitä että vapautatte naulavarren ja pyöritätte käsin levylautasta kunnes neulavarsi palautuu paikallen..;)
- toivoja.
toivottavasti eivät enää taistele ongelmansa kanssa.
- R.oadrunner
Joo, naulavarsi on levysoittimen tärkein osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748