Bändi on keikkaillut enemmän vähemmän mahdollisuuksien mukaan, tähän mennessä about tuloksella 4/keikkaa/vuosi. Tahtia on tarkoitus kiristää tästä huomattavasti kun on saatu uuden rumpalin kanssa rallit kohdilleen.
Levytyssopimus on, jonka kautta julkaistaan nyt syksyllä 2011 MCD, jossa sessiorumpali.
Pitkäsoitto on seuraavan vuoden tähtäin, mutta sitä ennen vaihtuu julkaiseva yhtiökin, jos/kun se on bändistä kiinni.
Nyt rumpalin vaihtuessa myös musiikillista linjaa korjataan pari napsua (tahi enemmänkn) nykyisestä, joten se mitä tähän mennessä on julkaistu (Promo vuodelta 2010, juutuubit, myspacet sun muut) ei välttämättä anna oikeaa kuvaa tulevasta.
Täältä pääsee kuulostelemaan syksymmällä ulos tulevaa MCD:tä:
http://www.mikseri.net/artists/?id=128757
2010 julkaistun promon arvostelu Imperiumissa:
http://www.imperiumi.net/index.php?act=demos&id=2422
Maasto mitä kohden ruetaan tulevaisuudessa liikutaan on vielä jokseenkin ”tuntematon” ja johon tulevalla rumpalillakin on omat mahdollisuudet vaikuttaa . Perusta kuitenkin on extreme metal, joka tässä tapauksessa on Death/Thrash/Black/Grind ja ”vanhan liiton” suuntaan kumarretaan.
Yhtye koostuu 30 vuotiasta, joten rumpali sen mukaan, alle 20 kymppisten kanssa kun meillä ei liene mitään yhteistä.
Mitään tarkempia soitannollisia esikuvia ei ole, mutta tällä hetkellä levylaudoilla tuntuu pyörivän mm:
Melechesh, Merciless, Dissection, Bloodbath, Nifelheim, At the gates, Evile, Tietysti suuret kuninkaat, Bathorysta eteenpäin.
Bändim treenikämppä Hyvinkäällä, mutta Helsingin suunnilta liikkuu myös muita, niin kimppakyytejä voi saada järkättyä.
Ota yhteys, Heti. Treenit ja keikat jo odottaa.
YHTEYDENOTOT:
sawhillsacrifice at gmail.com
Sawhill Sacrifice hakee rumpalia.
BloodBlade
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351