Kauppahan mainosti, että tänä viikonloppuna isoja alennuksia vaatteisiin. Kävin katsomassa, kun etsin mustaa fleecetakkia, sellaista yksinkertaista, mikä on mukava päällä, ei hiosta, ja jota voi pitää vaikka luokassakin, ilman että tulee liian kuuma. Ei siellä ollut kuin takkeja jotka maksoi jotain 250€. Niitä teknisiä takkeja joissa on vedenpitävyys, hengittävyys ja joustavuus... Siitä tietysti kun ottaa alennusta 50% niin hintaa jää enää vähän yli 100€.. Minulla on ollut kolme sellaista teknistä takkia joista vielä yksi on kaapissa käyttämättömänä. Kaikki ne maksoivat 130-200€, mutta mukavuus ei ole läheskään tavallisen 20€:n fleecetakin vertainen. Prismasta löysin kuitenkin hyvän fleecen 24€.
Inttersportin "alennukset"
6
81
Vastaukset
Ja nämä kalliit merkkitakit valmistetaan samanlaisissa kiinalaisissa ja vietnamilaisissa hikipajoissa kuin Prisman halpa "lyyssikin". Edellisessä tapauksessa vain valmistuttaja vetää hitonmoiset voitot.
- Takinkääntöä
Melkoiset voitot siitä Inttersporttikin vetää, kun voisivat myydä vaikka 70% alennuksella ja silti saada voittoa. Että kyllä ne halvalla valmistetaan. Erätukulla on myös aivan älyttömän korkeat hinnat. Itse kyllästyn takkeihin nopeasti ja vaihdan niitä vuosittain.
- kykypuolue
Mitäpä jos kysyisit niitä hintoja suoraan kusettajilta, eli siis kokoomus&co?
Rohkeasti vain postia pääministerille!
Muista äänestää jatkossakin kykypuoluetta!Elämme nyt markkinataloudessa. Ihmisiä koukutetaan kaikenlaisilla "brändeillä"; useimmat haluavat kantaa jonkun "makeen" brändin värejä, jottei tulisi koulukiusatuksi (farkut), jotta tulisi noteeratuksi työpaikkahaastattelussa (merkkikäsilaukku), jotta olisi parempi hiihtäjä (trendikäs hiihtoasu), jotta uskaltaisi ohittaa (automerkki, jonka odotetaan ohittavan)...
Hullu ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
- hyper-rikkaat f
on ne niin kalliit vaatteet tällä ketjulla että laittaa ajattelemaan KELLÄ ON VARAA OSTAA ?
- heh heh
Laitan piruuttani tähän linkin toiseen keskusteluun:
"Löysääkin löysempi rahapolitiikka"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10052545
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154