Fantasia mureni..

Aliisa 87

Olen aina halunnut kokeilla sexiä miehen kanssa jolla on todella iso varustus, en vain ole löytänyt ketään sellaista joten ostin sitten hieromasauvan, pituus 30cm ja paksuus 5cm. Noh, paketti saapui ja olin aivan himoissani ja innoissani päästessäni kokeilemaan kyseistä "vehjettä" mutta kuinkas kävikään, se on yksinkertaisesti vain LIIAN iso.. Kärki mahtuu osaksi sisään, mutta siihen se sitten jääkin.. Voiko tähän vain totutella pikkuhiljaa, vai luovutanko suosiolla ja ostan pienemmän? :(

3

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cute n-92

No jo on neidolla suuret murheet - auta armias vaan! XD
      Aluksikin sun hieromasauva on liian pitkä, kuten naisena varmaan tiedät: emätin on n. 10cm syvä eli et voi millään saada 30cm sisääsi!
      Noh tuo paksuus, eiköh mene vähän överiksi? Kannattaa alottaa alkuksi pienemmällä, suosittelen neljää senttiä.

Se himo ei ole aina päästä kiinni, kuuntele pilluasi hyvä nainen! :D
      Ei se mene sinne jos ei pillusi niin sano, sen pitää olla kostea ja joustavassa tilassa (kiihottunut) jotta se onnistuisi.

• Uteliaisuudesta piti mennä mittailemaan omaa dildostani, jolle mitaksi paljastui n. 25 senttiä ja leveydeksi ( tosin kaikkein leveimmästä kohdasta eli ihan juuresta) 4,7 cm. Tämä ainakin menee lähes täysin sisää, ja on sinne isompaakin tungettu. Eli ei ainakaan mahdottomuus pitäisi olla. ;p

Jos iso on fetissi, ei ainakaan luovuttamaan kannata ruveta, mutta ehkä kärsivällisyys on paikoillaan. Nyt voit hyvällä (?) omallatunnolla ostaa hyllyllisen hieromasauvoja, joista jokainen aina hiukan toista suurempi, ja niin se venyy. :D

Mutta siltä varalta että joku pelkää röörien löystymistä, ainakaan omien kokemuksien perusteella venyminen ei ole kovin lopullista. Itse ainakin olen huomannut, että jos isommat sauvat jätää pariksi viikoksi lepoon, eivät ne enää sujahdakkaan sutjakasti sisään, vaan venytys on jälleen tarpeen.

• tiitulii

naiset on luotu synnyttämään, ja on se vauvan pää vaan aikas paljon suurempi kuin mikään sauva. hitaasti ja rauhallisesti ja paljon liukkaria, tai sit ostat pienemmän joka tuntuu hyvältä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      73
      3121
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2063
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe