Perunkoulun Wilmaan pääsen, mutta en lukioden. KENEEN pitää ottaa yhteys ?
Onko muilla ollut samojan ongelmai ja mistähän ne johtuvat
Miksi en pääse Wilmaan työkoneelta ?
4
306
Vastaukset
- tttiiii
wilmaan ei pääse vielä, koska lukiossa jaetaan uudet tunnukset, joilla pääsee lukion wilmaan :)
- pööpääääääää
hah hah.
Mulla on tunnukset, mutta kun yritän avata Wilman, tulee tyhjä sivu. Kotikoneelta onnistuu, mutta haluan päästä töistä !!!!!!
Perunkoulun ja muiden lukioden Wilmaan pääsen mutta meidän kaupungin Wilmaan en Suosittelen opinto-ohjaajan kanssa turisemista. Kumminkin suurin osa Wilmassa hoidettavista asioista (ainakin meillä, kurssien valinnat jne.) ovat opon työn nopeuttamista, ja jos ei suju, niin hoituhhan manuaalisestikin se homma. Sitäpaitsi saattaapi vaikka auttaa niitten tunnusten/mikä ikinä vika kanssan. :p
- tapsa123421412414
meidän koneilta ei lataa edes wilman aloitussivua. ilmottaa vaan notta verkkosivu ei käytettävissä. olen keskustellut asiasta sekä koulun että wilman kehittäneet starsoftin kanssa eikä kumpikaan tiedä missä vika. oma häpeänsä jos kehittävät ohjelmia / sivuja joille ei kaikilla koneilla edes pääse. käytetähän mun puolesta vaikka savumerkkejä koulun ja kodin välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351